Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:14

Cer schreef:
Zoo je zou maar vrij zijn vandaag :D

Dat heb jij verdient hoor.... :(:)

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:30

ruitje schreef:
Over lijstjes gesproken :D .

Ik wilde eens even gaan bellen naar wat autorijscholen en kijken of ik korting kan krijgen als meerdere mensen voor E achter B gaan, ik weet dat ik, marlon en selene dat zowiezo willen gaan doen, weet niet of daar hier ook nog meer fans voor zijn?

Hmm.. Als je een hele mooie korting kan regelen wil ik ook misschien wel ;) Maar kan nog niks toe zeggen, ik bekijk even wat het gaat kosten.

desyma schreef:

Zo te lezen veranderd er niet veel, slechts dat je met een tmm van totaal gewicht een marge van 3500 t/m 4250 kg hebt waarbij je een 'examen' moet afleggen, vraag me alleen af wat dat dan afwijkt van het BE-examen nu...

Nicam

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:55

Ik ben ook nog van het stenen tijdperk dus ik kreeg hem ook gratis erbij :) , nu nog ermee leren rijden, want dat durf ik niet :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 19:47

Ik heb er ook nog nooit mee gereden maar ik heb ook nog nooit een auto gehad die zo`n ding kon trekken.

Tence is vandaag gereden door Eveline ,onze stagiaire en dat ging best wel goed.Hij heeft een knap werkje gehad maar hij ging steeds beter lopen naarmate hij losser werd in zijn lijf.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:05

Lekker dat Tence heeft gelopen bij Adelinde :D

Noah heeft weer glimmende schoenen. Morgen met Cer les van Splinter, ben benieuwd hoe dat gaat. Nu heeft hij twee bootcampjuffen :P.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:55

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 08:38

Ik nog niet nog teveel wisselende verhalen omtrent de veiligheid van het vaccin,

Ik wacht nog even af, wil het wel als het echt veilig is want zonder enting gaat je paard dood aan het west nile virus

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:45

Ik heb er nog niet tegen geënt. Heb het topic doorgelezen, wist niet dat het al zo dichtbij (Frankrijk, Duitsland) gesignaleerd was.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 12:56

wij hebben ook niet er tegen geënt. Wist inderdaad niet dat het zo dicht bij was, maar had ook al gehoord at het allemaal niet zo veilig was, dus wil er nog even mee wachten..

Verder is er hier misschien ook wel interesse voor E achter B, we zijn er wel voor aan het kijken, maar hangt af van de prijs enzo.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:12

_Noah schreef:
Heeft een van jullie al geënt tegen het West-Nijl virus? Doen of niet?
[MD] West-Nijl virus

Ik nog niet.

De meeste mensen laten hun paard niet inenten tegen Rhino en de kans dat een paard daardoor besmet raakt is veel groter dan door het West_Nijl virus(nog)
Ik zou daar maar eens mee beginnen dan.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:42

Ik denk ook niet dat ik Xantha laat enten.

Xantha ging vandaag helemaal uit haar dak!!
Wat een gek paard heb ik toch.
Ze zit iig lekker in haar vel. :o

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:40

Goedenavond!!

Heb heel de dag gewerkt...dus ben nu wel een beetje kapot! Vanavond nog een afstudeerfeestje van een vriendinnetje van mij!

Gister een heerlijk paardendagje gehad...Was om 1 uur op stal en heb toen samen met Deb lekker Xantha zitten tutten! Daarna zijn we met Lindsey naar Alief toe gegaan...Heb Alief mogen rijden, vond het een erg leuk paardje! Volgens Lindsey had ik dr alleen nog wel meer aan het werk mogen zetten... :o haha! Maar kende t paardje natuurlijk ook helemaal niet, dus ze heeft een relaxed ritje gehad geloof ik ;) Volgende keer maar wat meer aan de bak dus...S avonds zijn Deb en ik weer op stal geweest voor de fysio...was gelukkig helemaal goed! Heb alweer helemaal zin in morgen...

West-Nijl virus heb ik me nog niet in verdiept... :o

Ilvy/Angelique hoe ging de les vandaag??

Tav, wat fijn dat Eveline Tence wilde rijden en dat het dan ook nog goed ging :D

Wat ik nog zat te denken over het e rijbewijs...
Op de site groupon.nl worden elke dag aanbiedingen gedaan met wel 50% tot 70% korting...(sowieso leuk om te registreren)
nadeel is dat je die bon dan alleen die dag kan bestellen en betalen (maar wel later kan besteden), voordeel is wel dat het vaak
een hoop scheelt qua prijs.

Ik weet dat er een tijdje terug een aanbieding was voor het e rijbewijs...en vandaag voor het gewone b rijbewijs, dus wie
weet komt dat snel nog een keertje terug..of we moeten gewoon die organisatie (groupon) even een mailtje sturen...idee?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:33

Wat leuk Esther dat je Alief mocht rijden,was het heel anders dan op Xantha?

Vandaag heb ik een uurtje over mogen werken.We hadden een ziekmelding voor de late dienst en het valt niet mee om in een weekend vervanging te vinden.Het uitzendbureau is dan dicht.
Eigenlijk raar op zaterdag maar ja,het is niet anders.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 22:45

Tav, probleem is dat je of Rhino/ influenza of West-Nijl/influenza kunt enten, dus het één of het ander. Zal eens met Doc en Cees bespreken wat zij ervan vinden.
Leuk Esther dat je op Alief mocht rijden, deed ze goed haar best en leer je er veel van?
Cer heeft het volgens mij leuk gehad in haar les vandaag, was er niet bij helaas, ging een vriendin opzoeken in Wormerveer. Morgen ben ik er weer, eventjes kijken naar Noah en Cer :)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:39

je deed het heel goed hoor esther, ik gooide je ook lekker in het diepe :P lief maakte een relaxte en tevreden indruk, dus dat is al goed.
Verder vind ik dat je netjes rijd, ook eerlijk tov het paard, dus van mij mag je vaker komen :j

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 09:47

Goedemorgen!
Is iedereen aan het uitslapen..... :P

taverno schreef:
Wat leuk Esther dat je Alief mocht rijden,was het heel anders dan op Xantha?
Ja was erg leuk! En inderdaad wel anders dan Xantha. Maar goed Xantha rij ik alweer bijna een jaar dus we zijn wat meer aan elkaar gewend ;)

Tav, zeker dat zo'n uitzendbureau dan op zaterdag dicht is. Vooral voor de zorg is dat niet heel erg handig...
Noah, jammer dat je dr niet bij kon zijn...maar naar een vriendin toe is natuurlijk ook gezellig!

Splinter schreef:
je deed het heel goed hoor esther, ik gooide je ook lekker in het diepe :P lief maakte een relaxte en tevreden indruk, dus dat is al goed. Verder vind ik dat je netjes rijd, ook eerlijk tov het paard, dus van mij mag je vaker komen :j
:o

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:15

Zo en nu heb ik weekend. :D Wel 2 dagen vrij!

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:23

Haha lekker Tav!

Ik heb vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt met Lisanne&Tjelle naar het Westerpark. Wat was dat genieten in het zonnetje! Zico vond het nog wel wat spannend, maar hij heeft zich weer keurig gedragen :)

Ik wilde vandaag het lijstje ophangen voor het wegen, maar Cees was al op concours dus kon het niet vragen. Ik probeer morgen of overmorgen Cees aan te schieten, als hij het dan oke vindt hang ik het op!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:51

Heerlijk,een ritje in het park.Was het niet druk onderweg?

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:39

Voor ons geen ritje vandaag. Feya heeft een zoolkneuzing :(:) en Amaye is nog niet zover :D Vandaag heeft Angelique Amaye gereden voor de laatste keer voordat ze het land op gaan. In het najaar weer verder met haar. Ze heeft zich super gedragen...We zijn helemaal trots op haar :o Heerlijk rustig en haar tempo...Ben helemaal blij met Angelique en dat mag wel eens gezegd worden en iedereen mag het lezen *D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:44

Fabienne_S schreef:
Haha lekker Tav!

Ik wilde vandaag het lijstje ophangen voor het wegen, maar Cees was al op concours dus kon het niet vragen. Ik probeer morgen of overmorgen Cees aan te schieten, als hij het dan oke vindt hang ik het op!

Ik had het er al kort over gehad dat dat idee ontstaan was hier, dus ik denk dat hij het wel oke vind :) .
Wel fijn trouwens dat je het eerst vraagt, want soms lijkt het bijna een advertentiebord daar i.p.v. het mededelingenbord van stal :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:44

Nicolette,balen van die zoolkneuzing!
Wel gaaf dat Amaye het weer zo braaf deed.
Fijn dat Angelique je daar zo goed mee helpt, dat mag je best zeggen hoor ;)

Fabienne, lekker buitenritje gemaakt!!

Marion, prettig weekend :D

Jeahhhhh, ik heb weer zo lekker gereden vandaag!!
Esther wilde even springen met Xantha dus dat heeft ze eerst even gedaan. Daarna ik er nog even op, heerlijk paard heb ik toch!!
Alleen die handjes van mij :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna nog lekker even grazen:Y)

Afbeelding

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:18

@Xantha..Fijn om jou elke keer weer op de roze wolk te zien *D en met Esther lekker springen....stoer peerd :)
@Marion....fijn weekend...je hebt ook de goede dagen uitgekozen....mooi weer voor je *D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 07:34

Goeiemorgen :D
Het wordt weer mooi weer vandaag.... *\o/*

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 07:50

Goedemorgen!

Heerlijk weer om vrij te zijn. :D

Weer mooie foto`s gezien van een knappe Xantha! :j