What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:11

Liquita: ik zag jullie lopen met Mavantos over het erf, en ik dacht dat het er al beter uitzag. In ieder geval niet zo dik meer (althans wat ik zo kon zien)
Wanneer wordt er een foto van gemaakt ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:19

xan schreef:
Tjemig, wat een tattoo's zeg.
Heb ook ff op dat topic gekeken, maar ik denk dat ik maar voor een plak tattoo ga

ik heb er op het moment een op mijn enkel zitten, vind hem wel heel mooi (heb nog 2 dezelfde, dus kan het nog even proberen), dus wie weet ga ik het ook nog een keer laten zetten (klein en onopvallend).
Mijn fysiotherapeut viel het meteen op! ha die vroeg meteen wanneer ik die had laten zetten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:20

Wat voor plaktattoo heb je Win ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:23

xan schreef:
winnitou schreef:
Buurtbemiddeling is hier geweest ter voorbereiding op een gesprek met de benedenbuurman. Hij wil zijn leven beteren (of zo gezegd hij wil hier blijven wonen en beseft dat hij zich dan moet aanpassen).
Ben benieuwd naar het gesprek met de buurman

Wanneer heb jij dan een gesprek met de buurman ??

heb 2 data met buurtbemiddeling afgestemd, zei gaan dit doorgeven aan de buurman en dan krijg ik het via telefoon en brief (officieel allemaal) te horen/lezen wanneer en waar het gaat plaatsvinden. (ik heb 2 dagen geprikt waarop Rowan er niet is)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:23

xan schreef:
Rustig hier. :D
Ate en Liquita "hangen" nog aan de houten tafel voor de kantine :P

Heb vanavond mijn zadel eens goed schoongemaakt.
(hihi moet je ook eens doen Ate ;) )

je kunt ook een poetsservice beginnen Xan!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:24

xan schreef:
Wat voor plaktattoo heb je Win ??
een vogel (blauw met rood) waarbij de vleugels schuin omhoog staan en de staart naar beneden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:25

wil je er ook een?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:26

Ik ga mijn bed opzoeken.

Doei doei

winnitou

deze heb ik ooit gekocht omdat ik die heen mooi vond en om uit te proberen waar ik een tattoo zou willen (dit is nog van voor de tijd dat ik Rowan kreeg )

xan

winnitou schreef:
wil je er ook een?

Wil er wel een met een paard, als je die ooit eens ergens vind.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:27

truste, ik loop nog even naar de container, heb weer een hoop spullen voor het afvaldepot

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:27

xan schreef:
winnitou schreef:
wil je er ook een?

Wil er wel een met een paard, als je die ooit eens ergens vind.

plaktattoo wel te verstaan toch. Ja dat wil ik ook maar wel subtiel en niet groot

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:28

ciao

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:34

Ik bel zoals afgesproken iedere avond even naar Rowan, dat wil ie zelf ook graag, vraagt er ook zelf om van te voren. Vanavond kwam ie aan foon: Ja wat is er.. Heb gezegd dat als hij mij wil spreken hij zelf kan bellen en dat ik niet meer bel als hij zo aan de telefoon komt (Hij neemt wel heel snel dingen van zijn vader over) . Oh en toen draaide Rowan snel bij, nee ik moest aan de telefoon blijven en wel bellen en daar kwamen de verhalen.
haha, ben blij dat ik meteen even gereageerd heb. Vind het zo onbeschoft. Zo moet ie tegen zijn vriendjes maar doen, niet tegen mij (of iemand anders).
Was gelukkig wel meteen over. En morgen moest ik ook bellen van hem, ben nu wel benieuwd hoe hij dan aan de telfoon komt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 22:54

xan schreef:
Liquita: ik zag jullie lopen met Mavantos over het erf, en ik dacht dat het er al beter uitzag. In ieder geval niet zo dik meer (althans wat ik zo kon zien)
Wanneer wordt er een foto van gemaakt ??
Ja..ik vond hem ook beter lopen, en inderdaad zie ik geen verschil meer met z'n linker knie. A.s. donderdag wordt er een echo gemaakt. Ben zeer benieuwd, hoop zo dat het mee valt :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 22:56

Nu duik ik snel m'n bedje in, we zijn veels te lang blijven hangen aan de picknick tafel. Morgen gaat de wekker weer om 6 uur. Naja, bijna vakantie!!! Was wel weer ff gezellig, we miste alleen de kaarsjes!

Truste!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 23:22

LIQUITA schreef:
Nu duik ik snel m'n bedje in, we zijn veels te lang blijven hangen aan de picknick tafel. Morgen gaat de wekker weer om 6 uur. Naja, bijna vakantie!!! Was wel weer ff gezellig, we miste alleen de kaarsjes!

Truste!

neem ik volgende keer mee
al was nadien wel beetje boos dat ik zo laat thuis kwam meid had netjes kamer gedaan en kaarsjes aan gestoken en haar moeder kwam maar niet

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:41

xan schreef:
Rustig hier. :D
Ate en Liquita "hangen" nog aan de houten tafel voor de kantine :P

Heb vanavond mijn zadel eens goed schoongemaakt.
(hihi moet je ook eens doen Ate ;) )

Dat heb ik zondag gedaan,alles ingevet ziet er weer toppie uit.Isd wel ff een klus maar dan is het ook weer mooi. ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:45

winnitou schreef:
Ik bel zoals afgesproken iedere avond even naar Rowan, dat wil ie zelf ook graag, vraagt er ook zelf om van te voren. Vanavond kwam ie aan foon: Ja wat is er.. Heb gezegd dat als hij mij wil spreken hij zelf kan bellen en dat ik niet meer bel als hij zo aan de telefoon komt (Hij neemt wel heel snel dingen van zijn vader over) . Oh en toen draaide Rowan snel bij, nee ik moest aan de telefoon blijven en wel bellen en daar kwamen de verhalen.
haha, ben blij dat ik meteen even gereageerd heb. Vind het zo onbeschoft. Zo moet ie tegen zijn vriendjes maar doen, niet tegen mij (of iemand anders).
Was gelukkig wel meteen over. En morgen moest ik ook bellen van hem, ben nu wel benieuwd hoe hij dan aan de telfoon komt.

Herkenbaar Win,Lars heeft altijd vaak als hij terug komt avondje nodig om weer de Lars te worden die hij bij mij is.Daarvoor zien wij typisch ook van dat soort dingen als onverschilligheid en bepaalde uitspraken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:55

Wat een druilerig rotweer vandaag !!!!!!

Maar gelukkig is No vandaag gepromoveerd tot manegepaard, dus die wordt lekker gepoetst en vertroeteld :P

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:34

xan schreef:

Maar gelukkig is No vandaag gepromoveerd tot manegepaard, dus die wordt lekker gepoetst en vertroeteld :P

Ja,hahahhaha.Ik zag hem staan,hij stond er reuze relaxt bij vond het wel prima beetje om zich heen kijkend.Later waren ze lekker aan het rijden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:44

xan schreef:

???????? manege paard ? hoezo?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:51

Ik word momenteel helemaal gek van die wirwar van gedachten in m'n hoofd... Wat moet ik in vredesnaam met Maisie doen... Bouwman zegt dat ze naar de kliniek moet, omdat Landsmeer en Stad & Land niets meer kunnen toevoegen voor Maisie. Maar ik krijg haar met geen mogelijkheid de trailer op.... bovendien kan ik die kosten er niet ook nog eens bij hebben (lees: het ene bezoekje van Stad & Land heeft al meer gekost dan het hele abortus-verhaal)... Vanmorgen met Rockoo gesproken en dat was wel heel verhelderend, maar ook weer heel erg moeilijk...
Maisie begint nu echt chagerijnig te worden en te bijten (zelfs mij!!!!)... Was er maar een doosje met antwoorden...
Oh ja, de verzekering gemaild: die vergoeden - net als bij de abortus - helemaal niets. Dan had ik een ander verzekeringspakket moeten hebben en niet hetgeen ik nu heb: A-tarief (All Risk). Wonderlijk...

|(

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:06

Shenavallie, niet dat het te vergelijken is, maar wij hebben dit met ons hondje gehad een half jaar geleden. Hij was dement en chagerijnig, niet zindelijk meer en wilde niet meer uit. Dat was geen hondenleven dus! Zolang je twijfelt, moet je geen beslissingen nemen. Ik had na maanden ineens zekerheid, dit wilde ik niet voor mijn hond. Ik heb door die zekerheid nooit spijt gehad van onze beslissing. Ik denk dat er ineens een dag is dat je wel weet wat het beste is voor Maisie, het doosje met antwoorden komt echt wel.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:36

Shenavallie schreef:
Ik word momenteel helemaal gek van die wirwar van gedachten in m'n hoofd... Wat moet ik in vredesnaam met Maisie doen... Bouwman zegt dat ze naar de kliniek moet, omdat Landsmeer en Stad & Land niets meer kunnen toevoegen voor Maisie. Maar ik krijg haar met geen mogelijkheid de trailer op.... bovendien kan ik die kosten er niet ook nog eens bij hebben (lees: het ene bezoekje van Stad & Land heeft al meer gekost dan het hele abortus-verhaal)... Vanmorgen met Rockoo gesproken en dat was wel heel verhelderend, maar ook weer heel erg moeilijk...
Maisie begint nu echt chagerijnig te worden en te bijten (zelfs mij!!!!)... Was er maar een doosje met antwoorden...
Oh ja, de verzekering gemaild: die vergoeden - net als bij de abortus - helemaal niets. Dan had ik een ander verzekeringspakket moeten hebben en niet hetgeen ik nu heb: A-tarief (All Risk). Wonderlijk...

|(

ja dat is een hele moeilijke vraag
zou het je ook niet kunnen zeggen
als ik ooit voor de keus met ate kom te staan dan denk ik wel dat ik voor hem kies zou niet willen dat hij geen leuk leven meer heeft
ja en hoe kan je dat zien geen idee
maar jij kan je pony het beste ziet ook dat ze zo niet happpy is