Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. 
ATE schreef:xan schreef:Ik heb vanmiddag de twee proeven voor januari t/m maart weer ingesproken op de dictafoon.
Dus deze week niet schrikken als ik weer met geluid voorbij kom rijden, zonder dat ik praat (hahahaha)
Ga toch maar weer proberen om op die manier mijn proefjes een beetje te oefenen.
jij en niet praten![]()

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik vind hem hartstikke mooi, daaruit blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Ik vind de foto wel mooi geworden, alleen kijk ik waarschijnlijk wat kritischer naar de bewerking ervan. Ik vind het bij Ate's hoofd niet zo mooi geworden (de overgang naar het achtergrondplaatje).

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik vind hem hartstikke mooi, daaruit blijkt maar weer dat smaken verschillen.
Ik vind de foto wel mooi geworden, alleen kijk ik waarschijnlijk wat kritischer naar de bewerking ervan. Ik vind het bij Ate's hoofd niet zo mooi geworden (de overgang naar het achtergrondplaatje).

meelen schreef:Ga zo hart van nederland kijken, en dan ga ik nie zo laat naar bed denk ik. Ben moe van het vervelen van vandaag hahaha.
Morgen weer overwerken op kantoor, dus weer vroeg op.
Ron brengt me, en ik moet denk ik met de trein terug, kan ik weer een "zout"kaartje kopen, want dan reis ik buiten de spits. En maak ik ook nog kans op een reis naar Vancouver.
meelen schreef:Ga zo hart van nederland kijken, en dan ga ik nie zo laat naar bed denk ik. Ben moe van het vervelen van vandaag hahaha.
Ron brengt me, en ik moet denk ik met de trein terug, kan ik weer een "zout"kaartje kopen, want dan reis ik buiten de spits. En maak ik ook nog kans op een reis naar Vancouver.

winnitou schreef:meelen schreef:Ga zo hart van nederland kijken, en dan ga ik nie zo laat naar bed denk ik. Ben moe van het vervelen van vandaag hahaha.
een sneeuwvakantie