meelen schreef:Heb even bijgelezen, heb zelf niks te melden hoor.
Maak niks mee.
hoe gaat het nu met je hakie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:LIQUITA schreef:
Je bent inmiddels op de hoogte
Gaat zeker over LIQUITA'S nieuwe stalletje?
Mogen wij dat niet weten?!
meelen schreef:Nou?

winnitou schreef:ben wat anders leuks aan het bedenken om morgen met Rowan te gaan doen. hij wil graag zwemmen maar dat zie ik met mijn been niet zo zitten.
Had vanmiddag even de pest er in. Neem met zwemmen vaak kinderen van een ander mee. Nou ging diegene zelf met de kinderen zwemmen en dan wordt er niks gezegd of zelfs maar gevraagd. En ben ik teleurgesteld. Ik ben altijd op pad met andere kinderen, als er wat is kunnen ze altijd bij mij en dan loop ik een keer met een kruk en dan wordt er ook niet aan Rowan gedacht.
Heb al even zitten kijken naar een rondvaart door de havens (en een stukje op zee) van IJmuiden. Zeeaquarium Bergen aan Zee, maar daar word ik denk ik niet vrolijk van als ik veel moet lopen.
Bah moet nog even verder wat bedenken
meelen schreef:winnitou schreef:ben wat anders leuks aan het bedenken om morgen met Rowan te gaan doen. hij wil graag zwemmen maar dat zie ik met mijn been niet zo zitten.
Had vanmiddag even de pest er in. Neem met zwemmen vaak kinderen van een ander mee. Nou ging diegene zelf met de kinderen zwemmen en dan wordt er niks gezegd of zelfs maar gevraagd. En ben ik teleurgesteld. Ik ben altijd op pad met andere kinderen, als er wat is kunnen ze altijd bij mij en dan loop ik een keer met een kruk en dan wordt er ook niet aan Rowan gedacht.
Heb al even zitten kijken naar een rondvaart door de havens (en een stukje op zee) van IJmuiden. Zeeaquarium Bergen aan Zee, maar daar word ik denk ik niet vrolijk van als ik veel moet lopen.
Bah moet nog even verder wat bedenken
Zo leer je je vrienden kennen.