Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Rijkie_ schreef:JoNew schreef:of ab alvast in plannen. Is denise ook verzekerd van een wei..
Kan ook!

JoNew schreef:haha dat is zeker knap. Weet je wat handig is. Je auto op dat grote parkeerterrein zetten naast het Haarlemmermeerse bos. Je gaat de 3 meren weg op afslag hoofddorp en dan gelijk naar links. Als je aan t begint parkeert kan je daar bruggetje over, daar naar rechts. RIj je eerst rondje bos en dan kan je die brug over naar de groene weelde. Over de brug ga je naar links (voor de heuvel) en dan rechtdoor. Zie je t meer daar rondje omheen en dan weer terug, brug over en naar rechts en dan kom je bij je beginpunt uit! haha geloof ik!
JoNew schreef:haha dat is zeker knap. Weet je wat handig is. Je auto op dat grote parkeerterrein zetten naast het Haarlemmermeerse bos. Je gaat de 3 meren weg op afslag hoofddorp en dan gelijk naar links. Als je aan t begint parkeert kan je daar bruggetje over, daar naar rechts. RIj je eerst rondje bos en dan kan je die brug over naar de groene weelde. Over de brug ga je naar links (voor de heuvel) en dan rechtdoor. Zie je t meer daar rondje omheen en dan weer terug, brug over en naar rechts en dan kom je bij je beginpunt uit! haha geloof ik!
JoNew schreef:Marijk zit 5 dagen per week volgens mij.. Annita en ik 6. Maar als we een eigen wei krijgen dan hoeft die zaterdag denk niet..
Maar als jij er bij komt zou wel top zijn. Of bijvoorbeeld dat je in het begin gewoon alleen gaat. Zetten we gewoon een stuk af voor Ab dat hij niet kan rennen. Gaat wel mooi in weitje 3!
Talida schreef:JoNew schreef:haha dat is zeker knap. Weet je wat handig is. Je auto op dat grote parkeerterrein zetten naast het Haarlemmermeerse bos. Je gaat de 3 meren weg op afslag hoofddorp en dan gelijk naar links. Als je aan t begint parkeert kan je daar bruggetje over, daar naar rechts. RIj je eerst rondje bos en dan kan je die brug over naar de groene weelde. Over de brug ga je naar links (voor de heuvel) en dan rechtdoor. Zie je t meer daar rondje omheen en dan weer terug, brug over en naar rechts en dan kom je bij je beginpunt uit! haha geloof ik!
Ik doe hem juist altijd andersom, vind ik geen fijne parkeerplaats zo open en vlak bij de weg.
Vind idd knap, ben wel eens op meer iet svan gras dan ruiterpad terecht gekomen maar het is toch wel heel makkelijk orienteren met die piramide
JoNew schreef:Marijk zit 5 dagen per week volgens mij.. Annita en ik 6. Maar als we een eigen wei krijgen dan hoeft die zaterdag denk niet..
Maar als jij er bij komt zou wel top zijn. Of bijvoorbeeld dat je in het begin gewoon alleen gaat. Zetten we gewoon een stuk af voor Ab dat hij niet kan rennen. Gaat wel mooi in weitje 3!