Lijkt mij wel gaaf als de elfstedentocht een keer doorgaat, wil een keer kijken daar. Kan jij goed schaatsen Dees? Ik ging vorig jaar met de vorst schaatsen en het ging niet meer zo goed als voorheen
Redlich
Geplaatst: 03-01-10 19:25
Ik heb noren en kunstschaatsen. Schaatsen en skien was altijd wel mijn ding. Alleen sinds ik Malvin heb ben ik niet meer op wintersport geweest en ga ik ook niet zo vaak meer schaatsen op natuurijs. Zal ook wel weer even moeten wennen maar volgens mij verleer je het niet.
Voordeel is wel dat de kans vrij klein is dat je er door heen zakt! Ik zat even naar de voorspellingen voor deze regio voor de komende tijd te kijken, maar het blijft 0 graden of eronder. En aan het eind van de week (zaterdag) ook nog 14,7 cm sneeuw... Zal wel weer weekje binnenbak worden...
taverno
Geplaatst: 03-01-10 21:06
Ja bah.
Mijn thermometertje buiten geeft al -4 aan.
Coby10
Geplaatst: 03-01-10 21:33
Brrrr....Ik zag laatst ergens een deken met armpjes die je aan kunt doen op de bank. Misschien nog helmaal niet zo'n slecht idee
Ja die zag ik ook! Dan kon je gewoon opstaan en weglopen met je deken... Ben een beetje bang dat ik er dan in ga wonen .
Jullie nog goede voornemens voor dit jaar ?
Ik wil ( alweer ) afvallen en ik weet dat Cer in ieder geval hetzelfde voornemen heeft ! Ben benieuwd wie nog meer uit dit topic( aangezien half NL dit voornemen heeft volgens mij )
Het voornemen dat ik al jaren heb, eerder beginnen met studeren en iets meer studeren.
jarrah
Geplaatst: 04-01-10 08:57
Ik ook afvallen Maar dan niet minder eten (dat lukt mij toch niet, ik ben veel te gek op eten ), ik ga het hardlopen weer oppakken en in september de 'dam tot damloop' van amsterdam naar zaandam lopen
Alleen nu voorlopig nog even niet met die gladheid... gister met Tiff aan het wandelen, lag ik ineens languit achterover... &*%$^$#*()()*( Net hoor ik ook een hard knal, ligt er een meisje met een scooter languit over de weg... bleh ik vind het nu wel weer welletjes! Tiff blijft vandaag dan ook lekker binnen, ik durf het niet aan in het kampje!
taverno
Geplaatst: 04-01-10 08:59
ruitje schreef:
Ik wil ( alweer ) afvallen en ik weet dat Cer in ieder geval hetzelfde voornemen heeft ! Ben benieuwd wie nog meer uit dit topic( aangezien half NL dit voornemen heeft volgens mij )
Dan doe ik ook mee Maar ik vind net als Jarrah eten ook zo lekker. Hardlopen lukt mij echt niet meer.
Ja Jarrah, niet nu al beginnen met dat uitstellen hoor . Je kan heus gewoon hardlopen in de binnenbak !
jarrah
Geplaatst: 04-01-10 09:03
ruitje schreef:
Ja Jarrah, niet nu al beginnen met dat uitstellen hoor . Je kan heus gewoon hardlopen in de binnenbak !
Hahaha doe je met me mee dan?
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-10 09:09
ruitje schreef:
Daar heb ik nog een mooi filmpje van.
Redlich
Geplaatst: 04-01-10 09:10
Afvallen! JA! Ik ga ook een poging wagen. Mijn eetpatroon wat aanpassen. Geen wijn bij het eten meer. Geen chocolade! Wat een rotleven! Mezelf uithongeren met een een of ander dieet ga ik niet doen.
Redlich
Geplaatst: 04-01-10 09:11
Goedemorgen! Zou ik helemaal vergeten. Ben hier al een tijdje bezig met Gelukkig Nieuwjaar wensen! pffffff
ruitje
Geplaatst: 04-01-10 09:49
jarrah schreef:
ruitje schreef:
Hahaha doe je met me mee dan?
Jaa daag, jij probeerd mij altijd mee te krijgen in van die gekke acties... Voordat je het weet sta je in een kabouterpak
Kim: wij zijn dol op filmpjes
Desyma: chocolade missen vind ik echt het ergste wat er is...
Pfff. ik moet mijn huis gaan opruimen maar dan ga je toch maar bokken he...
Zijn er hier trouwens al mensen die mee gaan doen met de wedstrijd op 30 jan ?
taverno
Geplaatst: 04-01-10 09:54
ruitje schreef:
Zijn er hier trouwens al mensen die mee gaan doen met de wedstrijd op 30 jan ?
Ik heb geen apepakkie
Ik was wat naief,dacht dat het alleen voor stalgenoten was maar dat blijkt niet zo te zijn.
Maar er zijn wat wedstrijdruiters op stal dus ik ga er van uit dat die wel mee doen.
nikkielvis
Geplaatst: 04-01-10 10:08
Gelukkig nieuwjaar.
Bah ben weer aan het werk. Het was glad op de weg. Bij mij in Leidschendam is het een grote spiegel niet normaal.
Ik heb als goed voornemen ook me opleiding weer op te pakken. Dat stoppen met roken wordt het toch niet. En afvallen kan ik beter niet doen. Hardlopen in de binnenbak doe ik vaker dan mijn paard. Anders loopt die draak niet. Al is ie lekker fit de laatste tijd....
Verder eigenlijk geen goeie voornemens.
jarrah
Geplaatst: 04-01-10 10:12
Beetje zwak hoor Ruitje
Ik ga idd meedoen met de wedstrijd (als ik een zadel heb ). In de ochtend van 9.00 tot 13.00 ga ik schrijven, dus wie dan moet starten... ik ben om te kopen