Oké! Ik heb een geblokte HH & een grijze PK (?) die is helemaal van leer, HH heeft geen leer. Is wel een verschil, heb vaker de HH aan aangezien ik die wat soepeler vindt.
je hebt pb terug jorine Ik heb 3 rijbroeken, een zwarte, van harry's horse die was 20 euro ofzo. Maar vind die het aller lekkerste zitten. Alleen die zijn bijna nergens meer te koop. En heb dan nog een zomer rijbroek ook van HH, was 30 euro ofzo, en ik lekker dun. En heb nog een rijbroek van 80 euro, ook van HH, beige met leren zitting
Nou vandaag dus mijn Eurostar uitgeprobeerd en op zich reed het lekker alleen was het beetje glad (de stof in het zadel) in het bovenbeen gedeelte en dan zijn die leren kniestukken wel fijn want die geven dan een beetje grip. Echter sta ik net te kletsen met iemand wil ik mijn handen in de zakken steken ontdek ik dat er geen steekzakken in zitten dus das weer minder dan. Denk niet dat mijn volgende broek nog een eurostar zal zijn er gaat niets boven Pikeur blijkt maar weer.
Weer Macho gereden, ging minder dan vorige week maar niet heel slecht ofzo
En ik heb Yorick geschoren nouja Lisa Maar ik mocht met hulp van lisa ook een stukje doen haha
Lisa_Caro
Geplaatst: 24-01-09 18:19
Haha ja dat was wel lachen Jorick scheren, alleen zit nu nog te kriebellen met al die haartjes haha ik ga zo maar eens douchen denk ik En Merel en Stefanie, bedankt voor jullie hulp!