Haha jij wil meteen springen
Maar dat moeten we gewoon afwachten denk ik, want ze gaan indelen op niveau enz.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Irene11_ schreef:Uhmm ik weet het niet echt want ik doe geen wedstrijden![]()
Springen heb ik ook geen niveau![]()
Maar weet je wat wel cool is: als wij bij elkaar zitten met springen en dat het dan een ponyles wordt![]()
Succes nog met je profiel pimpen! Ik ben benieuwd.
Ik zat op bommel,de laten we het zachtjes zeggen niet zo snelle haflinger en die ging gewoon in een sukkeldrafje over alle hindernissen heen, hij was echt niet vooruit te branden
merel_gomez schreef:zo ben weer terug van stal. voelde gelijk al dat het warmer werd.
@ ireen: hoe zo ben ik netjes?Het is niet mijn kast hoor. die is nog netter
was een voorbeeld foto van internet.
StillAngel schreef:wat doet Ivar dan?
geniaal beest

nog nooit zo netjes geweest 

_BLOEMPOTJE schreef:hahaha ireengeniaal beest
![]()
omg mijn kast is echtnog nooit zo netjes geweest
Mijndoelen. heelveel leren
Voor de rest weet ik niet zoveel. Ik heb niet echt specifieke dingen die ik wil kunnen
. En misschien ook een doel voor je: een leuke BLOEMPOTTO(mannelijke BLOEMPOT) vinden
_Irene11_ schreef:StillAngel schreef:wat doet Ivar dan?
Een meisje stond met Ivar in de poetsplaats bij de tweede binnenbak en toen had ze Ivar vastgezet.
Het zadel met dekje erop lag best ver uit zijn bereik en dat meisje liep even weg om de poetsspullen o.i.d te pakken.
En wat doet Ivar: hij grijpt zijn kans en gaat met zijn been zitten harken naar dat dekje zodat ie van het zadel komt. Dan ziet ie het meisje aan komen lopen en gaat met zijn volle gewicht op het dekje staan en kijkt met zijn oren straal naar voren met een clownsgezicht

En ik wist niet dat Ivar zo druk was?? Leek mij juist zo'n sloom rustig beestje haha. maar het gekke is dat ik voor haflingers en fjorden, daar minder gauw bang voor ben
dus als die gek doen vind ik het wel grappig en een kwpn'er niet