Aah Tallie, zat ze erg vast in dr lijfie?
Ik ga vanaaf weer lekker butsen! Echt zin in, me lessen zijn steeds zo leuk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talida schreef:Ben wel blij dat ze nu in ieder geval maar met zn 3 staan (iemand een idee hoe dat gaat?). Ik blijf deze week nog maar beetje rustig gymnasticeren en misschien gaat het dan beter. Wil eigenlijk wel zaterdag crossen....
Talida schreef:ben net terug van een crosstraining zonder Talwordt tijd voor bed!
Klinkt als een leuk lesje Rijkie! Ik moet nog zien hoe het gaat lopen deze week en of ik zaterdag kan crossen. Eilidh had ff naar Tal gekeken en was eigenlijk wel geschrokken omdat ze best wel reageerde, normaal is ze juist modelklant
Misschien heeft ze toch een klap op het land gekregen ofzo? _Fieke schreef:Talida schreef:Ben wel blij dat ze nu in ieder geval maar met zn 3 staan (iemand een idee hoe dat gaat?). Ik blijf deze week nog maar beetje rustig gymnasticeren en misschien gaat het dan beter. Wil eigenlijk wel zaterdag crossen....
Volgens mij gaat dat goed. Ik ben er vandaag rond die tijd dat ze eraf moeten, dan help ik vaak ook.
Dus zal even vragen aan Dion

bakje staat voor de stal, biks ligt in de voerbak... werkt bij Bidy ook
Bij Zhaar meestal niet
Talida schreef:Ah fijn, ik wacht het af! Tom liep van de week ook al te klagen dat Kerria gewoon met dr voorbeen slaat als je dr van het land wilt halen, tis wel een portretje
_Fieke schreef:Ik heb Mina na dat ze weg ging rennen nog een keer van de wei gehaald. Toen idd bakje voer meegenomen. Top idee!![]()
Zhaar was er toen al af, Bidy en Mina kwamen zo aangelopen

JoNew schreef:He belin!
Naar dat concert ga ik! Dat is op Java eiland. De dijk, acda en de munnik en nog een band komen er.. Misschien zijn er nog wel kaartjes!
annitavier schreef:27 & 28 juni! kaarten kosten € 55 en € 75 .