Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rmej schreef:Ja klopt, je vertelt op wat voor paarden je thuis rijdt, en daar kiest de begeleiding een passend paard van de stal bij.
Werkt heel goed, iedereen is veel sneller tevreden!
Eef1400 schreef:rmej schreef:Ja klopt, je vertelt op wat voor paarden je thuis rijdt, en daar kiest de begeleiding een passend paard van de stal bij.
Werkt heel goed, iedereen is veel sneller tevreden!
Das indd wel beter, ik weet wel hoe ik dat moet vertellen op wat ik rijd hahaha.
Rijd altijd op hetzelfde paard.

Britt_Sisi schreef:haha leuk!
ik rijd thuis iedere week op een andere
ik zou echt niet weten wat ik moet beschrijven
en bij een ander ponykamp had ik eentje die pas ingereden was en op de manege zijn ze allemaal 10+ ofzo
maarmeestal als er nieuwe paarden in de les moeten rijden word ik er wel opgezet
maarja ik weet dus niet hoe dat beschreven moet worden xD
naath schreef:Britt_Sisi schreef:haha leuk!
ik rijd thuis iedere week op een andere
ik zou echt niet weten wat ik moet beschrijven
en bij een ander ponykamp had ik eentje die pas ingereden was en op de manege zijn ze allemaal 10+ ofzo
maarmeestal als er nieuwe paarden in de les moeten rijden word ik er wel opgezet
maarja ik weet dus niet hoe dat beschreven moet worden xD
gewoon zeggen dat je op verschillende paarden rijd, en waar je van houd, bijv. snel of niet snel .. heb ik ook gedaan
Maxiimee schreef:naath schreef:
gewoon zeggen dat je op verschillende paarden rijd, en waar je van houd, bijv. snel of niet snel .. heb ik ook gedaan
En toen kwam je op de leukste pony ever!:D

Britt_Sisi schreef:Ik hoorde dat je ook een nachtrit gaat maken
wanneer is dat en hoe gaat dta enzo?