Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:32

Yup, ik heb s'ochtends om 07.47 de trein en kom s'avonds om 19.10 weer thuis. Op dinsdag en vrijdag kan ik (work permitted) altijd eerder weg dus dan ben ik om 18.45. thuis i.v.m. de les van 20.00. Lange dagen, maar het went vanzelf.

Vanuit Volendam is het een stuk makkelijker. De bus gaat in 1x door naar het centrum dus als het goed is ben jij een stuk sneller Es, das wel lekker! Dat mis ik wel hoor nu ik niet meer in het centrum werk! Wat zijn jouw werktijden straks?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:33

Oja Gucci, dat bedoel ik ook (waarom zeg ik dan Prada?). Beide leuke namen :-).

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:47

Ik sta met 18 minuten op centraal station dan nog een trammetje naar de herengracht zal al met al 30 minuten in beslag nemen denk ik....

Ik ga 4 dagen werken keer 9 uur dus 36 in totaal... en ik mag kiezen hoe laat ik begin, tussen 7 en 9. Dat gaat waarschijnlijk 7 uur worden want dan ben ik mooi om 4 uur klaar!

Maar jij maakt inderdaad lange dagen! Is ook best ver waar jij werkt... heb dat ook eens gedaan met de bus en de tram om een vriendinnetje op te halen die altijd met de auto heen gaat, en niet wist hoe het openbaar vervoer werkte! haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:55

Hahaha geeft niet hoor San! Ik vond het zelf ook wel lachwekkend toen het in de tram werd omgeroepen dat iedereen eruit moest (just my luck). En ik ben vandaag ook goed voor het vermaak van mijn collega's, die vonden het ook wel errug grappig (en dan met name mijn baas vind het erg leuk om me ermee te pesten) :') Alleen de auw voetjes zijn minder. Nouja, ik hou het wel uit met deze schoenen tot vanavond thuis denk/hoop ik :=

Ik moest idd nog aan jullie denken ja met die kapotte trein! Haha we zijn soort van NS-lotgenoten :+

Jep Esther, iedere dag met de trein en de tram naar het werk en weer naar huis. Normaal gesproken ga ik altijd eerst naar huis, even eten en vervolgens naar stal. Ik ga soms ook meteen door naar stal en gooi daarna wat in de magnetron ofzo :P Het is wel wennen hoor, ik kan er nog steeds niet echt tegen dat ik de laatste tijd altijd mijn trein van 17u46 mis, met deze trein ben ik ff na zessen thuis. Alleen als ik dus een trein later heb (zoals heel vaak de laatste tijd) ben ik pas tegen half 7 thuis en dat vind ik behoorlijk irritant. Hoewel ik het hier geweldig naar mijn zin heb verlang ik nog steeds naar een baan waar ik lekker op de fiets naartoe kan en dan om half 6 thuis ben ofzo :j

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:58

Oh wat lekker zeg! Vooral in de zomermaanden is het heerlijk als je al zo vroeg kunt beginnen. Hoe lekker is het als je dan om 4 uur weer buiten kantoor staat! Je hebt het getroffen met deze baan Es!

Nee mijn werkplek is niet ideaal. Sterker nog, ik baal daar behoorlijk van. Maar in Alkmaar zijn er gewoon geen leuke banen die nog een beetje goed betalen ook. Helaas, ik zal het hier mee moeten doen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:59

Maar de baan zelf is toch wel leuk?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:18

Ja mijn baan is heel leuk, het is alleen op de verkeerde plaats das het hele probleem :D . Ach, ik doe al 10 jr. niks anders dus ik ben er inmiddels al aan gewend hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:20

Echt gaaf dat je lekker om 4 uur klaar kan zijn zeg! Ben daar wel jaloers op :+

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:25

ja , gaat alleen wel wennen zijn om heel vroeg uit bed te moeten.. want moet dan wel zon beetje om kwart over zes smorgens bij de bushalte staan... haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:29

Haha dat is wel weer een nadeel! Maar als je lekker om 17 bij je Morrisje kan zijn maakt dat alles weer goed denk ik :))

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:30

nou dat wordt wel eerst even eten en uitpuffen! haha...

maar zes uur is goed mogelijk! En dat vin ik wel fijn!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:56

San1978 schreef:
Oja Gucci, dat bedoel ik ook (waarom zeg ik dan Prada?). Beide leuke namen :-).

:))

We kunnen d'r natuurlijk altijd nog een Pradaatje uit fokken, en een Coco Chanelletje en een Dolce en Gabbanaatje, en en en (weet iemand nog kakmerken? :7 ).

Mijn trein reed vandaag zowaar op tijd (en ik zag hem dus net wegrijden :') ).

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:59

Het paard van mijn vriendin heet Versace :D , ook leuk voor een Shet. Vooral als je weet dat dit paard 1.84 is :j.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:34

de compagnon van mijn vader heeft een dochter met een fjord en een grullo kleurige sjet die george armani heet, wat ze dan uitspreken als sjors armaani... hahaha.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:36

Haha, als we dan nog twee Shets erbij nemen dan noemen we die Victor & Rolf, dan zijn we er wel zo'n beetje dacht ik. Ik stel voor dat we dan ook gelijk maar de naam "Trainingsstal Starnmeer" laten wijzigen bij de KvK in "Shetlandfokkerij Starnmeer" :D .

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:02

hihi! 5minuten van mijn huis zit een shetlander fokker, die heeft nu allemaal weer hele schattige bonte shetjes! Zucht...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:28

Ik wil 't...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:05

"Shetlanderhoeve Starnmeer" _O-

"Gucci van de Starnmeerhoeve" :=

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:12

Ik zou die van mij dan Louis Vuitton noemen!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:30

Ik zie het al helemaal voor me: "Goedemiddag, Shetlandvereniging de Sjieke Shet met Sandra" !!!

_O- _O- _O- :')

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:00

San1978 schreef:
Haha, als we dan nog twee Shets erbij nemen dan noemen we die Victor & Rolf, dan zijn we er wel zo'n beetje dacht ik. Ik stel voor dat we dan ook gelijk maar de naam "Trainingsstal Starnmeer" laten wijzigen bij de KvK in "Shetlandfokkerij Starnmeer" :D .

Viktor en Rolf hebben al op Starnmeer gestaan, met karretje en alles.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:02

essiedepessie schreef:
Ik ga 4 dagen werken keer 9 uur dus 36 in totaal... en ik mag kiezen hoe laat ik begin, tussen 7 en 9. Dat gaat waarschijnlijk 7 uur worden want dan ben ik mooi om 4 uur klaar!

Zitten hier je pauzes al bij in :? Ik werk officieel ook van 7 tot 4 maar daar gaat een uur pauze af per dag dat is dus 8 uur per dag, wil ik 9 uur gaan werken per dag, dan ben ik pas om 5 uur klaar

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 20:27

Niet als je 37,5 uur in de week werkt. Is heel normaal bij banken. Ik had dat bij mijn vorige baas ook. Dus als je dan een half uurtje pauze houdt kan je heerlijk om 4 uur al naar huis!

Ik wil gewoon nog een Victor & Rolf !!

"Goedemiddag, Shetlandkwekerij De Sjofele Shet, met Sandra" _O- _O- _O- :')

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 21:50

IJp schreef:
essiedepessie schreef:

Zitten hier je pauzes al bij in :? Ik werk officieel ook van 7 tot 4 maar daar gaat een uur pauze af per dag dat is dus 8 uur per dag, wil ik 9 uur gaan werken per dag, dan ben ik pas om 5 uur klaar

een uur pauze? daar gaan we even niet aan beginnen.

heb een half uurtje zo'n beetje maar die zit er bij in.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 23:06

Gistermiddag was ik op stal en ik heb heuse getuigen die me hebben gezien :D, de eigenaar van GUCCI wilde toch wel weten of het een goede stal was :) en we hebben ff een stukje Starnmeer geshowd, hij was duidelijk overtuigd dat GUCCI goed terecht zou komen en maandag gaan we haar verhuizen :D dan mag je knuffelen hoor San :P