Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Alleen de auw voetjes zijn minder. Nouja, ik hou het wel uit met deze schoenen tot vanavond thuis denk/hoop ik
Het is wel wennen hoor, ik kan er nog steeds niet echt tegen dat ik de laatste tijd altijd mijn trein van 17u46 mis, met deze trein ben ik ff na zessen thuis. Alleen als ik dus een trein later heb (zoals heel vaak de laatste tijd) ben ik pas tegen half 7 thuis en dat vind ik behoorlijk irritant. Hoewel ik het hier geweldig naar mijn zin heb verlang ik nog steeds naar een baan waar ik lekker op de fiets naartoe kan en dan om half 6 thuis ben ofzo

San1978 schreef:Oja Gucci, dat bedoel ik ook (waarom zeg ik dan Prada?). Beide leuke namen.

).
). 

San1978 schreef:Haha, als we dan nog twee Shets erbij nemen dan noemen we die Victor & Rolf, dan zijn we er wel zo'n beetje dacht ik. Ik stel voor dat we dan ook gelijk maar de naam "Trainingsstal Starnmeer" laten wijzigen bij de KvK in "Shetlandfokkerij Starnmeer".
essiedepessie schreef:Ik ga 4 dagen werken keer 9 uur dus 36 in totaal... en ik mag kiezen hoe laat ik begin, tussen 7 en 9. Dat gaat waarschijnlijk 7 uur worden want dan ben ik mooi om 4 uur klaar!
Ik werk officieel ook van 7 tot 4 maar daar gaat een uur pauze af per dag dat is dus 8 uur per dag, wil ik 9 uur gaan werken per dag, dan ben ik pas om 5 uur klaar IJp schreef:essiedepessie schreef:Ik ga 4 dagen werken keer 9 uur dus 36 in totaal... en ik mag kiezen hoe laat ik begin, tussen 7 en 9. Dat gaat waarschijnlijk 7 uur worden want dan ben ik mooi om 4 uur klaar!
Zitten hier je pauzes al bij inIk werk officieel ook van 7 tot 4 maar daar gaat een uur pauze af per dag dat is dus 8 uur per dag, wil ik 9 uur gaan werken per dag, dan ben ik pas om 5 uur klaar
, de eigenaar van GUCCI wilde toch wel weten of het een goede stal was
en we hebben ff een stukje Starnmeer geshowd, hij was duidelijk overtuigd dat GUCCI goed terecht zou komen en maandag gaan we haar verhuizen
dan mag je knuffelen hoor San