Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:oh ik nu snap
Niet iedereen leest natuurlijk ons geweldige topic

jarno schreef:he kaar heb je de foto gezien
die andere lukt me niet maar die probeer ik wel uit te printen en neem de foto dan mee naar stal ok
gr
........Jeffrey is al naar zijn broer in den haag en komt zondag weer terug (als het goed is) ennnnnn.......zondagmiddag komt kleine Layla en dan neem ik haar mee naar stal en gaat ze paardhobbelen en poetsen. Leukkkkkk.
! Falli schreef:Leuk kaar, kan je haar lekker verzieken daar is het natuurlijk je nichtje voor. Nou Champ vandaag gelongeerd ging erg goed. Mos wilde ik ook longeren maar die liep rechts voor kort en als je aan zijn rug komt word hij boos. Steffi maar snel gemaild en hopen dat ze snel kan komen. Mos mag vanavond een nachtje binnen slapen naast zijn buurmannetje spetter.
scholiertje schreef:Waarover klagen we precies eigelijk met die ruiterpaden?![]()
Enne Noes half 11 op stal? half 11 op je paard!
? Stukje zandvlakte... we hoeven er niet in rengalop over heen zoals uhm... PRETTY MUCH IEDEREEN
! Dat pad daar is volgens mij wel goed te rijden toch? Morgen even kijken als ik er langs fiets
! Enne ik ben ook tussen 10.00 en 10.15 op stal, moet nog van alles doen.. MORGEN BIG DAY VOOR VERNANIA!! poetsen, vlechten, wassen, pffff