Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had d'r eindelijk zo ver dat ze langs alle 'enge' kerstdingen durfde in de grote rijbak, en toen ging het waaien. Nou was ze ook wel weer binnen no-time terug, maar op stal vonden ze het niet zo geslaagd.
haha 
Nouja, wel fijn voetenbadje voor em
En hij heeft een mooi halster
. Ik ben blij dat ik zo snel reageerde, me hoofd me beschermde en wegkroop want ik denk als ik een trap had gekregen dat ik niet zo blij meer was geweest op dit moment..
Maar op een of andere manier wil ik altijd mijn hoofd beschermen als ik val..*
haha
En dat is niet omdat ik met alles denk 'oh god alles is gebroken' maar gewoon dat ik er wel van heb geleerd om bij een aardige val gewoon even na te laten kijken. Zekerheid voor alles 
maar daar verander je toch niks aan, als het er zo in zit om te vallen, dan zit dat er zo in :p Ben op m'n stage toen ook weer gevallen natuurlijk en toen ben ik ook weer op mn onderrug gedonderd omdat ik wéér probeerde mn hoofd te beschermen :p we leren nooit geloof ik hahaha.
ze hebben zelf ook wel eens wat gebroken 
Gewoon afmelden op school en even langs de huisarts. Vraag desnoods of een vriendin mee gaat naar de huisarts, dat valt vaak ook wel te regelen op school dat een vriendin gewoon mee mag als je de situatie uitlegt
Een lichte hersenschudding zou helemaal niet zo ongewoon zijn met de smak, ook al heb je je hoofd beschermd, de kans komt er altijd omdat je toch op de grond neerkomt en dus toch je lichaam een klap maakt en je hoofd hoort daar nog steeds bij
Beter 1x te veel dan 1x te weinig naar de dokter meis! Want wat je vanmorgen beschreef op de whatsapp was ook echt niet goed..
ze vind het onnodig..