Tja weer kunnen lopen zegt niks he :p Ik liep ook nog.. De eerste 5 minuten niet van harte, maar als ik eenmaal weer rechtop stond dan ging het wel weer aardig. Denk dat er toch ergens een scheurtje zit o.i.d.
En dat is niet omdat ik met alles denk 'oh god alles is gebroken' maar gewoon dat ik er wel van heb geleerd om bij een aardige val gewoon even na te laten kijken. Zekerheid voor alles 
Logisch dat je je hoofd wilde beschermen, dat is automatisme. Als ik niet zo nodig m'n hoofd had willen beschermen, was ik wat normaler gevallen
maar daar verander je toch niks aan, als het er zo in zit om te vallen, dan zit dat er zo in :p Ben op m'n stage toen ook weer gevallen natuurlijk en toen ben ik ook weer op mn onderrug gedonderd omdat ik wéér probeerde mn hoofd te beschermen :p we leren nooit geloof ik hahaha.
Leraren zeggen dan inderdaad nooit 'maak dan maar geen hw' maar ze zullen wel wat soepeler zijn hoor
ze hebben zelf ook wel eens wat gebroken 
Maarreee wel raar dat Steef zo lelijk is gaan doen? Zit ie nergens vast in z'n lichaam ofzo?