stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:02

nee ga morgen mijn bloem ophalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:10

M'n pony was gister ontsnapt -O- Ik had d'r eindelijk zo ver dat ze langs alle 'enge' kerstdingen durfde in de grote rijbak, en toen ging het waaien. Nou was ze ook wel weer binnen no-time terug, maar op stal vonden ze het niet zo geslaagd.

Maar ja kon er vrij weinig aan doen, vond het ook weer geen strakke actie om m'n vingers of pols te ontwrichten.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:02

Oef, vandaag Steefje maar vermaakt.

Meneer vind springen erg leuk en het lukte vandaag zonder het 'stuur' te verliezen xD.
Alleen met grondbalkjes voorlopig totdat het 'stuur & gas' erop zit =).

Het gaat erg vooruit ookal vind ie een hindernis met uitdaging toch wel wat leuk xD.

Ik een volte draaien en meneer vervelend doen en ik gaf hem een tik met de zweep..
Toen moest me ma lachen want hij wilde steigeren en bokken maar kon op een of andere manier niet kiezen wat hij nou precies wilde doen :) haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:06

Ja nageltjes zijn weer goed :D

En losbreken kan is gebeuren toch, tuurlijk zijn er altijd mensen die moeten zeuren want hun zal dat nooit gebeuren?!?

Ik heb vandaag lekker rustig aangedaan, poging tot los longeren in de longeerbak maar er lag echt te veel water.. dus hij ging er maar in spelen en stampen.. ook erg leuk om te zien de viespeuk! Daarna maar even in de stapmolen gezet en ze stal is goed onder handen genomen voor ik op vakantie ga.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 22:16

Jeuses wat een zwembad :o Nouja, wel fijn voetenbadje voor em :+ En hij heeft een mooi halster :)

Ja ach ze vonden het geloof ik niet echt heel tof omdat die bak niet bedoeld is om de paarden los te laten lopen en Dora het nogal mooi vindt om slidings te maken en nu dus ook.. Maar goed het zal hun inderdaad noooooit gebeuren... Maarja nog even volhouden en dan staat ze lekker de hele dag buiten en heeft niemand meer last van elkaar want er is dan maar 1 pensionklant naast ons en dat is het, heerlijk die rust *\o/*

( heb overigens d'r slidingspoor wel netjes aangeharkt zodat niemand er last van had. Met pony in m'n hand, ze was daarna gewoon weer hartstikke braaf )

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:11

Nou, ik ben weer terug op Nederland bodem hoor! Vanmiddag om 12.15 bij mn tante vertrokken en nu eindelijk weer thuis. Ga zo nog ff snel onder de douche en dan duik ik lekker mn bedje in want ik ben moooeee!!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:03

Haha =),

Ik ben bang dat ik niet mee ga springen volgende week voor mijn eigen veilig heid.
Dit is er namelijk een paar uurtjes geleden gebeurd.

Ik was dus naar stal gegaan, Eva buiten gezet, steef uit zijn stal gehaald. Lekker getut & gepoetst. Ik nog even m'n eigen stal gedaan [Van eefje] Gister was alles goed gegaan, dus ik alles klaar gezet voor één hindernis. Eerst drie grondbalken om lekker warm te stappen. Ik eerst aan de hand gestapt, ging super! Daarna erop, ging super! Tot dat ik op de grondbalken afliep, eerste balk ging goed..
2de ging in een piaffe en derde ging in een bokken serie. Daarna bleef ie doorgaan, echt kaarsrecht omhoog ging ie bokken toen maakte die een herte sprong naar voren en nog een paar bokken waardoor ik me evenwicht niet meer had en dus viel. Ik voor me leven moeten kruipen want Steef was nog niet klaar en kreeg nog een paar trappen toe ook bijna.. Daarna er toch weer opgeklommen met overal pijn *Gelukkig niks gebroken, denk ik..* Toch nog over de grondbalken gegaan, in draf gegaan maar toen wilde die hetzelfde flikken dus toen nog één rondje gestapt waarna een vriendin van me erop ging.. Ze legt der been aan om hem op de hoefslag te krijgen, zonder zweep of sporen heel zacht en hij deed precies het zelfde.. Bij haar ging ie alleen steigeren en bokken enzo, maar wel zo hoog dat ie bijna achterover klapte. Daarna pony tot rust laten komen..

Dinsdag gaat me lesgeefster der op, hopelijk krijgt zij hem 'tam' want als ik op dit moment iets breek zit ik toch in de problemen met school & eef..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:04

Ik zou toch even langsgaan om te laten controleren op breuken, zo te merken is het een aardige rodeo geweest en je weet het he.. Je hoeft maar verkeerd te vallen en dan breek je wat. Zou het risico niet willen lopen :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:29

Ik ben vandaag zonder pijn opgestaan =), nja, behalve dat het lopen heel erg pijn doet vanwege me lies die ik op een of andere manier heb verrekt denk ik.. Als ie pijn blijft doen ga ik zeker even langs. Dat is zo, daarom blijf ik voorlopig denk toch maar op de grond met twee benen voor m'n eige veiligheid want als ik m'n arm breek heb ik geen lieve leraren die gaan zeggen, aah heb je pijn je hoeft je huiswerk niet te maken xD.

Wel een beetje stijf maar niet eens een echte grote blauwe plek zoals ik had verwacht dus dat scheeld wel weer, volgends mij is me rug wel een beetje blauwtjes maar niet pijnlijk :'). Ik ben blij dat ik zo snel reageerde, me hoofd me beschermde en wegkroop want ik denk als ik een trap had gekregen dat ik niet zo blij meer was geweest op dit moment..
*Ik had wel een cap op :) Maar op een of andere manier wil ik altijd mijn hoofd beschermen als ik val..*

Dus, niet lachen als jullie me op stal heel sloom zien lopen :) haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 08:51

Tja weer kunnen lopen zegt niks he :p Ik liep ook nog.. De eerste 5 minuten niet van harte, maar als ik eenmaal weer rechtop stond dan ging het wel weer aardig. Denk dat er toch ergens een scheurtje zit o.i.d. :) En dat is niet omdat ik met alles denk 'oh god alles is gebroken' maar gewoon dat ik er wel van heb geleerd om bij een aardige val gewoon even na te laten kijken. Zekerheid voor alles :)

Logisch dat je je hoofd wilde beschermen, dat is automatisme. Als ik niet zo nodig m'n hoofd had willen beschermen, was ik wat normaler gevallen :') maar daar verander je toch niks aan, als het er zo in zit om te vallen, dan zit dat er zo in :p Ben op m'n stage toen ook weer gevallen natuurlijk en toen ben ik ook weer op mn onderrug gedonderd omdat ik wéér probeerde mn hoofd te beschermen :p we leren nooit geloof ik hahaha.

Leraren zeggen dan inderdaad nooit 'maak dan maar geen hw' maar ze zullen wel wat soepeler zijn hoor :) ze hebben zelf ook wel eens wat gebroken ;)

Maarreee wel raar dat Steef zo lelijk is gaan doen? Zit ie nergens vast in z'n lichaam ofzo?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:53

Uhm, denk ik toch naar de dokter.. Weet niet wanneer maar het steekt wel.

Nee hij is in de pubertijd xD alles is pas nog nagekeken dat is het rare.. :(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:56

Het blijven dieren, ze kunnen altijd even hun gekke momenten hebben.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:18

Idd =),

Haha, Chelle, eens eigenwijs, altijd eigenwijs (A).

Tja, ik had er niks aan kunnen doen denk ik.. Ik denk toch dat een bezoekje dokter niet teveel is aangezien het aardig pijn doet.. :(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:19

Gewoon voor de zekerheid gaan :j

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:20

Heb ook elke keer het gevoel dat ik mezelf wakker moet houden, zeg maar.

Dat ik elk moment weg kan zakken.. Dat is het rare.. Daarom denk ik dat het toch maar beter is om een bezoekje dokter te doen.. Want ben vrij snel duizelig als ik op meerdere dingen te gelijk let..

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:20

Idd, ben nu wel gewoon op school =)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:21

Ik zou toch naar huis toe gaan en naar de dokter gaan.

Misschien heb je wel een lichte hersenschudding

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:32

Ik wil wel naar de dokter gaan maar me ma zegt dat het valpijn is..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:34

Ik zou toch je ma ervan overtuigen dat het verstandig is om even langs te gaan. Je kan maar beter een keer teveel gaan dan te weinig

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:59

Dat is zeker zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:19

Je kan ook zonder je ma gaan :) Gewoon afmelden op school en even langs de huisarts. Vraag desnoods of een vriendin mee gaat naar de huisarts, dat valt vaak ook wel te regelen op school dat een vriendin gewoon mee mag als je de situatie uitlegt :) Een lichte hersenschudding zou helemaal niet zo ongewoon zijn met de smak, ook al heb je je hoofd beschermd, de kans komt er altijd omdat je toch op de grond neerkomt en dus toch je lichaam een klap maakt en je hoofd hoort daar nog steeds bij :) Beter 1x te veel dan 1x te weinig naar de dokter meis! Want wat je vanmorgen beschreef op de whatsapp was ook echt niet goed..

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:52

Van me ma mag ik niet.. :( ze vind het onnodig..

Ze zegt dat het valpijn is :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 14:52

Sterkte Prizz, lees net pas weer.
Was weekendje weg.
Gaat er iemand van jullie naar de begrafenis morgen?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:54

Nee, ik heb stage en heb echt nog veel afspraken staan die ik niet kan cancelen wegens vakantie.

Zit er wel

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:03

Ik wilde ook gaan, maar zit met school.. :(