manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 14:21

Hihi, die filmpjes :') Sommige mensen snappen geloof ik niet helemaal hoe je nog zo'n lol kunt hebben dan :Y) Ach, als t je overkomt kan je er beter t beste van maken toch? :D hihi
Leuke foto's met Cis als Mary *zoefff....* en die gast is idd klein! :oo Enne Cis.. :? Brum? Waar is dé lion king? >;) Is die niet goed genoeg meer?
Hihi, ziet er erg leuk uit :D Ben benieuwd naar de andere foto's :):) Dus die kom ik snel eens bekijken *D
Hoe is t Bianz, red je t nog hier zonder je engelse mannen? :(:)

En de zomer is onderweg :D (als je de ijzige, snijdende, koude, harde wind even wegdenkt, en de sneeuw van gister is het net zomer 8-) ) De zon heeft behoorlijk wat kracht al! Zat net (achter t raam :P) lekker in t zonnetje.. hmmm! :D

Jeeeej Kim! nog even doorbijten! En stage wel gewoon gehaald neem ik aan? Hoe zit het nu precies, ben je dan daarna klaar? Of heb je dan nog wat dingen in te halen van tijdens je zwangerschap? Hoe was t trouwens met je afstudeerproject afgelopen?
Remi in de zusterpost slapen.. uh.. ja ook wel een ervaring natuurlijk. Bah, lijkt me ook nie gezellie! Gelukkig is je stage bijna voorbij ;) Zag je Febe dan een paar dagen niet?

Hee en mariek wanneer wil je van t weekend naar buiten? Ik heb zondag wel tijd om een rondje mee uit te waaien op mijn geweldig brave stalen ros? :) Mits je dit weer (evt minder wind, meer zon ;) ) besteld dan toch!

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:31

Ben vanochtend al op buitenrit geweest, maar t was best koud joh! Maarja, lekker uitgewaaid!

Dolce heeft nog buiten gespeeld met de veulentjes (van 1 jaar oud), had mn fototoestel mee, was de batterij leeg :(

Ziet er zo grappig uit, rond dr ogen is ze al verhaard...
Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 14:49

Pssst Dolce, hier is de camera!

Je moet haar nog wel even leren dat ze ín de lens moet kijken, ipv totaal de andere kant op.. Wel knappe pony hoor! Steeds meer baby af hè! (en lange manen!) Wel balen van je batterij... Snel in de herhaling?!

Nog leuke puppie poeze foto's? :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:51

Ja ze heeft best lange manen, doe dr ook niets aan behalve af en toe even netjes kammen :D
Dolce Vita moet nog even een paar lesjes van shaar krijgen hoe ze om moet gaan met de camera... dit lijkt idd nog nergens op!

Volgens mij heb ik geen nieuwe foto's meer van Vienna... ff kijken...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 14:59

Kijk maar even :D Anders wel ff plaatsen hè!

Hihi, en ik zou haar idd maar héél snel op cursus sturen bij Shaar.. Zo wordt t natuurlijk nooit een echt model! :P

Ow enne: WIE IS DE MOL? :):)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:15

WIDM? Ik heb mn vermoedens, maar oftie kloppen... :+
Nel; wat gaat er allemaal veranderen op stal dan? Wel positief dus!
Kims; wat fijn dat je einde van stage in zicht is, weer genoeg baby's geboren zien worden of was het een rustige tijd? En hebben jullie de nieuwe auto al? Wel foto van laten zien he!! :))
Marieke; al fijn een rondje gemaakt buiten? Fijn dat het weer kan :j
Cis; where are you?! Hebbie ook nog leuke foto's van Londen?

Tja, ben blij met de zon hoor, maar die wind maakt t zo kkkkoud!!
Paard kan ik ook blijven poetsen met al die haren :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:02

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:01

Jaaa ik ben er nog hoor :) Lees braaf mee!
Ga zo WIDM maar eens even kijken want dat heb ik nog niet gedaan :oo en het is toch wel weer spannend hoor!

Fijn Kims, dat het einde van je stage in zicht is, nu nog even de laatste loodjes. Ben je Jorie eigenlijk nog tegengekomen?
En Bar, Dolce ziet er goed uit! Het begint al een échte dame te worden :o?

Ik heb niet zoveel foto's van Londen maar zal ze er wel even opzetten. Later kan ik toch nog wel jouw foto's op mijn laptop zetten toch thirz? Ben ook wel benieuwd naar de rest namelijk (met onze turk enzo haha).

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:37

Sneeuw anne? Geen sneeuw gezien geloof ik! Wel een zonnetje gelukkig 8-) Uit de wind in de zon is het echt supergoed te doen. Lekker hoor, van mij mag de zon weer wat vaker schijnen!

Nee Cis, ik ben Jorie nooit tegengekomen, terwijl ik toch regelmatig in het ziekenhuis ben geweest! Ik heb het niet zo druk gehad met bevallingen, 8 gedaan en 5 af kunnen tekenen. Jammer hoor, heb zo vaak voor niks daar in de zusterpost gezeten. Had ik liever thuis bij Febe en Nick gezeten! Was inderdaad soms een aantal dagen van huis weg.

@ Anne: mijn afstudeer loopt nog. De onderzoeken zijn gedaan nu de resultaten nog beschrijven. Over 3 weken is ie dan echt klaar gelukkig. Ik ben pas in november ongeveer afgestudeerd. Moet 2 stages van mn verlof achter de zomervakantie plakken. Mag in de vakantie zelf niks doen omdat de docenten dan niet op school zijn en dat hebben ze liever wel.

@ Thirz: mn nieuwe auto heb ik al een poosje! Anne en Cis hebben m al gezien op de terugweg na het avondje stappen ;) Ik heb er niet eens een foto van :+

Trouwens, over stappen gesproken, gaan we het nog een keertje overdoen? ik hou me aanbevolen hoor! :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:10

Hoi, ja thanx Bar, bent al volop aan t kijken.
Wil ook echt een goed hoofdstel dus wil even sparen, mag voorlopig met han zn hoofdstel rijden. ;)

Thirz, van de zomer worden de stallen vernieuwd in de oude stal, daar komen nieuwe boxen voor in de plek en een nieuwe buitenbak bodem.
Dus ben helemaal happy hoor als dat er allemaal is!

Nou dames a.s woensdag 10 maart wordt Daniël al 3 jaar.
T gaat echt zooooo snel.
Als jullie zin en tijd hebben zijn jullie natuurlijk welkom om een stukje "thomas de trein" taart te komen eten.
Tussen 14.00 uur 19.00 uur is de deur geopend....

Leuke foto's trouwens Bar!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:11

Heej kims, verder alles goed met je?
En je gezinnetje?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:13

WIDM.. ik denk toch nog steeds Sanne! (heb mezelf gedwongen nu eens op 1 persoon te gaan zitten :P En wonder boven wonder zit ze er nog steeds in.. Wie weet dan toch een keer? 8-) )

En Kim, ik bedoel de sneeuw die vrijdag morgen (vroeg hoor, 6 uur) in Vlissingen lag en om 9 uur nog in Naaldwijk lag ;) Maar een dun laagje, maar toch net wit en glad! En van dat spul wat vanmorgen in Breda met grote vlokken uit de lucht kwam! Gelukkig bleef het niet liggen!
Over 3 weken lekker klaar met je opdracht! Nog verrassende resultaten? Had je t nou ook alleen gedaan, nee toch? Leuk clubje om mee af te studeren? Suc6 met de laatste loodjes iig!
Klein voordeel; kan je wel lekker vakantie vieren nog in de zomer! Ze voorspellen echt een super zomer vanwege t slechte weer! (of zijn dat de wensen :Y) ) Wel fijn dat je alleen nog je stages hebt om in te halen. Praktijk lijkt me leuker dan theorie dan nog? Al een idee waar je je stages dan hebt? Hopen dat je dan wel naar huis kan en t wat drukker hebt met bevallingen!

*\o/* Alvast gefeliciteerd! 3 jaar alweer! Tijd vliegt zeker? Voor mn gevoel ben je vorig jaar getrouwd! Hihi, thomas de trein.. Veel plezier op zn verjaardag! En foto's maken hè van t jarige jobje!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:43

Wauw Nel, wat gaat de tijd toch snel! Alvast gefeliciteerd :)

Trouwens, volgens mij heb ik een date volgende week maandag :S Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet haha....hellup!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:21

Gewoon zeggen; wil je ook ff?! _O-
Misschien moet je dan raad vragen aan een zeker iemand... :+

Ik zit ook op Sanne bij WIDM: als ze het niet is, speelt ze het spelletje wel erg goed :j
Thomas de trein is echt cool; wij hebben dat speelgoed ook op t werk. Is (bijna) niet kapot te krijgen, heel handig!! Nog maar 1 jaartje en hij mag naar school, echt snel gaat t idd! Kan woensdag helaas niet komen Nel, maar veel plezier alvast :) En fijn dat jullie allemaal nieuwe dingen krijgen op stal!
Nou Kims, die foto van je auto toch maar ff maken dan! We moeten trouwens echt weer eens wat afspreken! Ben jij straks weer gewoon iedere avond thuis?
En Cis; als jij weer in Zeeland ben moeten we maar afspreken om onze bestanden uit te wisselen ;)
Zeg Bianz, heb jij trouwens mijn gastendoekjes nog?! Alles is weg.... :')

Nou, ik ga me maar eens aankleden en naar mn peerd, volgens mij is t best koud buiten, brrr!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:55

Haha ja dat lijkt me een goed idee! Die kan vast raad geven :D

Thirz ik ben het weekend van de 20ste in Zeeland, heb jij dan ergens een gaatje om af te spreken? Oh en dan neem ik ook meteen de blender mee, want die vond ik nog in mijn koffer :+

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:24

Cis; ik kan dan wel zaterdag-avond afspreken? Kan jij dan? En kom je naar mij of ik naar jou? (Kan Bianz ook?)
Ow, jij hebt gewoon mijn blender! :+
Nel; gefeliciteerd met Daniel!!! Hiep hiep hoera *\o/* Hele fijne dag vandaag!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 10:03

Daniël gefeliciteerd! Thomas the tank engine heb ik toen ik nog klein was eens in het echt gezien op een Engels station, kun je nagaan. Toen was ik er ook helemaal gek van :D Die trein blijft gewoon in! Kan helaas vandaag niet komen Nel, maar veel plezier en ik hoop voor Daniël veel leuke cadeautjes!
Thirz en Cis, de 20e vind ik heel leuk hoor, maar zaterdagavond zien we elkaar vast al bij Bar op verjaardag ;) Andere avond? Heb je trouwens toevallig ook mijn servies dan Cis??
WIDM: ook ik zit op Sanne, maar twijfel toch ook nog een klein beetje bij Erik soms. Moeilijk, moeilijk!
Zijn jullie zondag nog naar buiten geweest, Marieke en Anne?
Kims! Wat fijn dat je stage bijna voorbij is en je dan weer terug kunt naar je vent en dochter :D Je moet snel maar weer eens langs komen op stal!
O ja Thirz, natuurlijk heb je gastendoekjes niet, hoe kom je daaaaar nou bij?? Yolanthe geeft nooit toe dat ze die heeft hoor! (heb ondertussen je hele Pip voorraad hahaha)
Nou, ik ga eens wat in huis doen en dan straks lekker een ritje met Oz in de zon maken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 10:16

Ow, misschien moet ik mn agenda beter bijwerken :')
Nog voor Bar dr verjaardag dan? Zondag lukt niet ivm werken!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:49

Ehm..verjaardag Bar? (ik weet dat je de 18de jarig bent hoor!) volgens mij heb ik dat dan even gemist...*gaat even teruglezen op bokt*. Wat is precies de bedoeling bar? en in dat geval: heb je nog wensen?

En nel: gefeliciteerd met Daniël! *\o/*
Bianz ik ga even op zoek naar je servies ok? Maar Yolanthe was laatst bij mij op bezoek dus het kan zijn dat ze weg zijn :9k --> :=

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:59

@bar, heb het probleem van jouw mailtje al gevonden. Het emailadres cispien@zeelandnet.nl kan ik alleen lezen als ik thuis bij mijn ouders ben. Ik gebruik het dus eigenlijk nooit meer. Maar ik ben wel van de partij hoor de 20ste!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:53

Owh sorry, nou gelukkig heb je m nu dus wel gelezen :D
Ik weet van thirz dat ze komt, hoe zit t met bianz, annemijn, marieke, nel en kim?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 12:55

Owh bijna vergeten: daniël; gefeliciteerd!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:31

Daniël, gefeliciteerd!! Gaat hard hoor, weet er alles van!

Ooeeh spannend Cis, een date! Wat ga je doen??

Thirz, ik ben tegenwoordig weer een aantal dagen in de week thuis inderdaad :) Ik ben sowieso op vrijdag altijd vrij, misschien leuk om een keer af te spreken? Kun je Febe misschien ook nog een keertje zien. Ik kom binnenkort ook met haar naar stal. Dan is het ook wel leuk dat jij en Bianz er zijn. Ben benieuwd hoe Febe reageert :D

Dit is trouwens een foto van d'r, vanmorgen genomen:
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 17:36

Gefeliciteerd met Daniel Nel! *\o/* Een happy jarige vandaag?

Wat is febe al een echte meid :oo Prachtige staartjes! :D En ze heeft mooie ogen! Phoe, ik heb Febe ook al heeeeel lang nie meer gezien geloof ik :+ Flink gegroeid al!

Ik ben van de partij op je verjaardag hoor Bar :D

Ik ben niet meer met Marieke naar buiten geweest. Beetje lui van t stappen, dus heb mezelf een heerlijke luie zondag gegeven O:) Lekker uitslapen voor de laatste keer *uch, wakker om 9 uur en nie meer kunnen slapen*, filmpje erbij, boekje erbij... Zal je zien dat ik komende zondag wel baal dat de wekker al zo vroeg gaat :+

Erik is inderdaad ook soms een beetje verdacht.. Maar toch verdenk ik Sanne nog t meest! Wel gek dat we haar hier al met 3 mensen verdenken, maar dat daar bijna niemand echt op Sanne zit? (toch?)

Oeh en spannend een date Cis?! Wie wat waar hoe? :D En ik zou idd de tip van Thirz inzetten! hihi

Zooo morgen vrije dag :D Best wel aan toe! Goei weer besteld, dus eens zien of ik er lekker van kan genieten 8-)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:15

Heerlijke foto van Febe, geweldig die staarten :))
Leuk om wat af te spreken Kims; kan je vrijdag 26e? Dan hou ik die avond vrij. (of heb je liever in de middag ivm wakkere Febe, kan ook!)
Ik geloof echt wel dat er bij WIDM zo gemonteerd wordt dat het zo lijkt alsof er niemand op Sanne zit :+ We moeten nog ff afwachten...
Bianz: ik heb mn pip-doekjes alweer teruggenomen hoor :P
Lekker dagje vrij morgen Anne; geniet ervan!

Ben die wind en kou echt beu, en nou komt er weer regen aan :r Heel fijn!!
En nu ga ik klaarzitten voor het Blok! (kan ik zien hoe andere mensen kou lijden :') )