Sommige mensen snappen geloof ik niet helemaal hoe je nog zo'n lol kunt hebben dan
Ach, als t je overkomt kan je er beter t beste van maken toch?
hihiLeuke foto's met Cis als Mary *zoefff....* en die gast is idd klein!
Enne Cis..
Brum? Waar is dé lion king?
Is die niet goed genoeg meer?Hihi, ziet er erg leuk uit
Ben benieuwd naar de andere foto's
Dus die kom ik snel eens bekijken
Hoe is t Bianz, red je t nog hier zonder je engelse mannen?
En de zomer is onderweg
(als je de ijzige, snijdende, koude, harde wind even wegdenkt, en de sneeuw van gister is het net zomer
) De zon heeft behoorlijk wat kracht al! Zat net (achter t raam
) lekker in t zonnetje.. hmmm!
Jeeeej Kim! nog even doorbijten! En stage wel gewoon gehaald neem ik aan? Hoe zit het nu precies, ben je dan daarna klaar? Of heb je dan nog wat dingen in te halen van tijdens je zwangerschap? Hoe was t trouwens met je afstudeerproject afgelopen?
Remi in de zusterpost slapen.. uh.. ja ook wel een ervaring natuurlijk. Bah, lijkt me ook nie gezellie! Gelukkig is je stage bijna voorbij
Zag je Febe dan een paar dagen niet?Hee en mariek wanneer wil je van t weekend naar buiten? Ik heb zondag wel tijd om een rondje mee uit te waaien op mijn geweldig brave stalen ros?
Mits je dit weer (evt minder wind, meer zon
) besteld dan toch! 

Alvast gefeliciteerd! 3 jaar alweer! Tijd vliegt zeker? Voor mn gevoel ben je vorig jaar getrouwd! Hihi, thomas de trein.. Veel plezier op zn verjaardag! En foto's maken hè van t jarige jobje!
-->
Lekker uitslapen voor de laatste keer *uch, wakker om 9 uur en nie meer kunnen slapen*, filmpje erbij, boekje erbij... Zal je zien dat ik komende zondag wel baal dat de wekker al zo vroeg gaat
Heel fijn!!