Nee ook al had ik haar niks gezegd of als ik gewoon netjes was gebleven (eerder voorval, blijf netjes en toch vreemde reacties) ik krijg uitlokkende reacties...
Nee tis ook niet goed geweest dat ik uitgevallen ben, maar goed.
20 voor 12 naar dokter. Dietiste en mijn pink laten controleren. Heb hem nu gespalkt voor de zekerheid... Gisteravond kreeg ik er een bak van 3kg op... Doet behoorlijk zeer, kreeg hem niet recht (nu met spalk moet ie recht en dat is ff afzien), kon niet buigen en strekken en als ik probeerde deed het vies zeer... Baal als een stekker, want had anders zaterdag les met Zsazsa, zal vandaag een nieuwe poown rijden om te kijken wat hij kan...
@Andrea: Waar moet je aan geopereerd worden dan? Heb ik iets gemist? Haha @Danielle: Het rijden heb ik sinds dinsdag weer opgepakt. Ferro moest na de behandeling van de osteopaat nog een week volledig rust houden, hij mocht gelukkig wel gewoon in het land, maar ik mocht hem niet aan het werk zetten. Ik mag nu elke dag 5 minuten stappen onder het zadel, ik ben langer bezig met hem klaar maken en opzadelen dan het rijden zelf, haha. Hij mag eigenlijk nog niet draven aan de longe, maar omdat hij 3 weken niks heeft gedaan laat ik hem toch telkens op beide kanten 2 rondjes draven omdat er dan nog wel eens een gekke sprong dwars zit. Dinsdag, woensdag en vandaag even wat rondjes gestapt, 5 minuten is echt zo voorbij... Maargoed hij kán gewoon nog niet meer voorlopig, vandaag was ik wat bezig met overgangen binnen de stap en een overgang naar net-niet-draf, maar ik merkte dat zijn achterhand het nog echt niet goed aan kan... Achja rustig aan dooroefenen, wel jammer dat ik nu bijna niks kan, het ging juist zo lekker! Ohja, wat betreft die discussie over met sporen rijden. Zolang jij weet wat je doet en er ook begeleiding in krijgt heeft niemand een reden om te zeuren en er een discussie over aan te gaan. Mits je het zelf natuurlijk ook goed aanpakt, maar dat had je denk ik al wel begrepen Ik rijd tegenwoordig ook met sporen bij Ferro, dit in overleg en in begeleiding van m'n instructrice. Er zijn echt zat mensen die over dat idee vallen, maar sta daar boven en laat je niet van je stuk brengen! Je had de smaak net zo goed te pakken, dus negeer zulke situaties gewoon lekker en ga er geen ruzie over maken. Dat is het helemaal niet waard! @Patricia: Oeeeiii is dat even schrikken! Ben je alweer volledig over de schrik heen?
Aaah balen joh van Ferro... Maar je zal vast zien dat als je deze periode voorbij bent dat Ferro nog beter liep als eerst! Ja ik rij nu zo'n 3 jaren met sporen en weet goed hoe ik ze moet gebruiken en krijg ook les dus ja . Alleen gaat die van zaterdag niet door pink in verband tot maandag en dan kijken hoe het gaat en gaat niet goed weer dokter en dan wrs foto
@Andrea: Oeh, klinkt niet lekker. Maar wel fijn dat ze er wat aan kunnen doen @Danielle: Ja dat is wel de bedoeling, ik betaal niet voor niets 120 euro aan een osteopaat, haha Al zal hij altijd wel wat problemen houden, maar hij wordt al wel echt veel soepeler en laat super fijn los. Alleen die achterhand moet weer flink getraind mag worden, mag nu nog niet longeren omdat dat te belastend is, maar over een week of 2 wel weer. Trouwens, ik zat te kijken op facebook dat je gereageerd had op iemand waarvan het paard net behandeld was door een tandarts. Voor zover ik het goed kon zien was dat Jan Kroes en die staat bekend als één van de beste paarden tandartsen. Hij komt ook bij Ferro en ik vind dat hij super tewerk gaat. Het is niet een pijnstillend middel wat ze krijgen, maar een 'roesje' zodat ze gewoon lekker stil blijven staan. Het hoofd wordt absoluut niet vastgezet maar 'hangt' als het waren in dat halster zodat het hoofd op een goede hoogte hangt. Hij gaat heel netjes tewerk, voelt altijd precies wat hij doet, laat anderen ook altijd voelen. Deed hij toen bij Ferro ook en het is heel grappig om het verschil tussen voor en na te voelen. Ik heb zeker geen bloed gezien in de wanden oid, dus hij maakt echt niks kapot aan je paard Ik ben heel tevreden over hem en laat hem altijd komen. Ook fijn dat hij de man van mijn osteopaat is, dus is wel prettig om een 'team' om je heen te hebben wie van elkaar weten hoe ze werken.
Pfff effe gevlucht uit de huiskamer. Zit oud collega van stiefma die veel negativiteit bij zich draagt en daar ben ik zooo gevoelig voor. Iik was vrolijk tot hij binnenkwam
Mira283
Geplaatst: 01-11-13 13:54
Mijn excuses dat ik het topic zo ben binnen gevallen.
Gefeliciteerd Marieke!! Beetje goed gevoel over toetsweek?
Zo Linn: totaal 4 paarden rijden vandaag? Doe het je niet echt na eigenlijk haha
Veel plezier Andrea!!
Gedver ik kan echt zo weinig atm... Pink is gekneusd en moet maandag kijken hoe gaat, gaat het niks beter moet ik weer bellen en wordt het waarschijnlijk reisje zkh... Dinsdag ochtend eerst bloedprikken voor mijn schildklier, suiker, nier en lever en dan maar afwachten... Bah bah bah
Maar morgen eerst gezellig naar mijn vriend dus dat wordt wel een leuke dag!
Genoten van een heerlijk weekend op vlieland met mijn zusje zaterdag lekker gereden op ijslanders bij stal edda en met de honden lekker naar het strand geweest
Heerlijk Andrea!! Pfff laatste week stage, eigenlijk wel blij om. Moet gewoon wel mijn vrijdag blijven doen, maar ik kan zo weinig momenteel... Pink gebroken...