Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Kirsten_S schreef:hee pris leuk om te horen dat ze zo vooruit gaat! Ze kan het indd heel goed, alleen sja het blijft een echte merrie he haha, maar als je doorzet komt het goed! Galop vooral veel voltes rijden en dan rechtuit en in de volgende hoek weer een volte, goed blijven zitten in het zadel, dan is het niet zo'n race-eend haha! Komen er binnenkort weer foto's aan?
gina2003 schreef:Kirsten_S schreef:hee pris leuk om te horen dat ze zo vooruit gaat! Ze kan het indd heel goed, alleen sja het blijft een echte merrie he haha, maar als je doorzet komt het goed! Galop vooral veel voltes rijden en dan rechtuit en in de volgende hoek weer een volte, goed blijven zitten in het zadel, dan is het niet zo'n race-eend haha! Komen er binnenkort weer foto's aan?
Dat race-eend is er nu wel uit hoor, het is meer de stelling en dergelijke, die is nog heel erg ver te zoeken met de galop.
Ze liep vandaag weer heerlijk!
Super ontspannen, netjes aan de teugel zoals het moet, lekker vanuit haar rug, echt super!
Ik moet ffies wachten tot mijn lieve dinnetje even een keertje vrij is op dinsdagavond, dan kan ze even wat mooie fototjes maken..

blijf vooral nadenken! en veeeeeel in je spiegels kijken!

wuhahahaha 

skyline schreef:Jaaa, Stal genootje stuurde hem door en ik vond hem eigelijk wel heel leuk
Maar dan moet hij wel gecastreerd worden . Want vind het risico te groot dat ie dan op een van de merrie's duikt ook al zit er een draadje tussen .
http://link.marktplaats.nl/457297337
)