Lay schreef:Kijken julllie ook Nederland 1????
bijzonder programma zeg!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Jeetje Kayleigh soms kan het idd best druk zijn bij jou.
Anietje, ik ben best wel ietsje gewent met Blando maar die is eigenlijk superbraaf en doet niet echt hele rare dingen maar bij Stormpje heb ik zo mijn twijfels...... alhoewel misschien durft hij met mijn gewicht (kilootje of 30) niets meer te doen en niet meer te bokken, rennen of weet ik veel wat voor rare dingen..... nee ik blijf liever heel, ben niet meer zo veerkrachtig als een tig aantal jaren geleden....
Collega kan niet zo goed tegen open hart operaties en wordt een beetje onpasselijk, als vervanging Look of Love hahaha
Morgen weer werken dus vroeg op!
Lay schreef:Ja bij Lay ging het hek ook mee naar voren toen ze er 2x toe door heen ging, gek paard dus....
Chan zitten je halsters wel goed vast, want die Amber van jou speelt er wat op los zeg!!!
maar ik denk dat ze gewoon breken ofzo..
spettertjuh schreef:Jeetje wat vervelend is dat Chantal. Staat er bij jullie geen stroom op of kan dat niet? Is ook niet alles hoor in een stapmolen, kijk maar naar Wyssiemaar dit is ook gevaarlijk.
Hoe kan het trouwens dat je halsters zomaar verdwijnen op stal, heb je zulke mooie dandat iedereen ze wil hebben of verwisselen ze gewoon de halsters met binnen halen?
echte buitenspeel halsters
maar hij gaat met naar buiten en zonder naar binnen 
en die kan ik nu niet meer terugvinden

amber2202 schreef:Ja hoor.. hij is niet moeilijk maar hij wordt door stal buiten gezet en binnen gehaald..
ik zal het eens vragen maar weet niet of ze dat doen en dan zal ik misschien steeds een ander halster krijgen ???
en dan ga je krijgen dat mocht hij eruit glippen wanneer iemand anders zn paardje pakt kunnen ze 'm niet snel te pakken krijgen..
amber2202 schreef:zoekt dr nog iemand voor 1 maandje werk ??
Momenteel zijn wij met spoed op zoek naar data-entry medewerkers.
Mocht u iemand kennen die ons kan helpen bij het invoeren van data in Anva dan hoor ik dat graag.
Werkzaamheden zijn voor de duur van een maand, fulltime aanwezigheid op de Twentestraat.
Voor contact: drombouts@saa.nl
Hetgeen wat je hier moet doen is polissen invoeren in de computer, er moet een target per dag gehaald worden.. je moet dus lekker kunnen typen