[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:57

Lay schreef:
Kijken julllie ook Nederland 1????

:D

bijzonder programma zeg!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:02

Ja moooi hé... Wil hem nog wel is in het echt zien!!! B-) Wil nog zo veeel operaties zien..

Ja Pres ben ook benieuwd.. Hoor het morgen wel... :)

spettertjuh

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:05

Jeetje Kayleigh soms kan het idd best druk zijn bij jou.

Anietje, ik ben best wel ietsje gewent met Blando maar die is eigenlijk superbraaf en doet niet echt hele rare dingen maar bij Stormpje heb ik zo mijn twijfels...... alhoewel misschien durft hij met mijn gewicht (kilootje of 30) niets meer te doen en niet meer te bokken, rennen of weet ik veel wat voor rare dingen..... nee ik blijf liever heel, ben niet meer zo veerkrachtig als een tig aantal jaren geleden....

Collega kan niet zo goed tegen open hart operaties en wordt een beetje onpasselijk, als vervanging Look of Love hahaha

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:09

ooh jammer Kaar! tis echt intressant

\was ook leuke film op rtl 5! 50first date.. :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:15

Ja bij Lay ging het hek ook mee naar voren toen ze er 2x toe door heen ging, gek paard dus....

Chan zitten je halsters wel goed vast, want die Amber van jou speelt er wat op los zeg!!! :=

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:08

spettertjuh schreef:
Jeetje Kayleigh soms kan het idd best druk zijn bij jou.

Anietje, ik ben best wel ietsje gewent met Blando maar die is eigenlijk superbraaf en doet niet echt hele rare dingen maar bij Stormpje heb ik zo mijn twijfels...... alhoewel misschien durft hij met mijn gewicht (kilootje of 30) niets meer te doen en niet meer te bokken, rennen of weet ik veel wat voor rare dingen..... nee ik blijf liever heel, ben niet meer zo veerkrachtig als een tig aantal jaren geleden....

Collega kan niet zo goed tegen open hart operaties en wordt een beetje onpasselijk, als vervanging Look of Love hahaha

hihi je mag hem wel ff inrijden van Jet denk ik.een haffie gaat wel,heb ik ook gedaan verleden jaar en dat die ook nog apaloosa heeft,moet je hem gewoon niet vertellen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:09

als de halsters losgaan zou je ze toch moeten vinden denk ik

Heb naar criminal minds gekeken en ga zo lekket tukkie doen

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:13

Ook leuk Aniet...

Ben Lay der halster ook kwijt geraakt 2x toe in het begin... Heb hem met moeite gevonden en toen was de paddock nog droog, nu die wat natter is, vertrappen ze hem ook welwat sneller... Of idd ff stallen langs lopen.. ;)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:16

Ik ga naar mijn bedje toe, slaap de laatste par nachten erg beroerd door het hoesten en pijnlijke droge keel... ;( Morgen weer werken dus vroeg op!

Weltrusten allemaal :wave: :Z

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 08:55

morge allemaal

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:05

morning!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:25

guten morgen

droog en 1 graad

Hoefsmid komt zo,Ijzertjes van Aiko gaan er weer een paar wintermaanden af.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 10:10

zo uitchekke en dan eff shoppe in maastricht daarna lekkr naar huis :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 11:53

lijkt me wel leuk om in Maastricht te shoppen,volgens mij hebben jullie wel gezellie gehad daar.

Hoefsmid is geweest.
Ijzers er af gehaald bij Aiko en nieuwe komen er 4 maart weer op.
Joepi ook meteen zijn jaarlijkse manicure gegeven en hij vind het jammer dat het geen hengst meer is.Zulke goede hoeven en leuk paard moet mee gefokt worden hihi,nou zonder dat is die al getikt genoeg denk ik zo.

Beide heren hun hoeven zagen er dus zeer goed uit.
Staan nu ff paar uurtjes op het land in de zon,jippie zon.Zolang als het duurd dan hoor.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:22

Lay schreef:
Ja bij Lay ging het hek ook mee naar voren toen ze er 2x toe door heen ging, gek paard dus....

Chan zitten je halsters wel goed vast, want die Amber van jou speelt er wat op los zeg!!! :=

ze zitten zo strak dat ik het mega zielig vindt :( maar ik denk dat ze gewoon breken ofzo..
maar toen hij de eerstew eek in hetl and stond had hij ook een strak halster om en toen was gewoon het klipje losgemaakt met spelen waardoor die eraf kon :P
maarja, nu in de blubberpoel gaat ik ze natuurlijk nooit meer vinden :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:41

spettertjuh schreef:
Jeetje wat vervelend is dat Chantal. Staat er bij jullie geen stroom op of kan dat niet? Is ook niet alles hoor in een stapmolen, kijk maar naar Wyssie :(:) maar dit is ook gevaarlijk.

Hoe kan het trouwens dat je halsters zomaar verdwijnen op stal, heb je zulke mooie dan :P dat iedereen ze wil hebben of verwisselen ze gewoon de halsters met binnen halen?

wat doet wyssie dan ??

nee ze zijn absoluut niet mooi :P echte buitenspeel halsters :P maar hij gaat met naar buiten en zonder naar binnen :P
ben wel 1 hengstenkettign kwijt omdat die steeds voor andere paarden gebruikt werd :( en die kan ik nu niet meer terugvinden :(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:01

chantal laat hij zich makkelijk pakken als hij losstaat???
Misschien handiger om zonder halster buiten te zetten.Ben ik zo ie zo een voorstander van.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:38

Ja hoor.. hij is niet moeilijk maar hij wordt door stal buiten gezet en binnen gehaald..
ik zal het eens vragen maar weet niet of ze dat doen en dan zal ik misschien steeds een ander halster krijgen ???
en dan ga je krijgen dat mocht hij eruit glippen wanneer iemand anders zn paardje pakt kunnen ze 'm niet snel te pakken krijgen.. :?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:39

zoekt dr nog iemand voor 1 maandje werk ?? :P

Momenteel zijn wij met spoed op zoek naar data-entry medewerkers.

Mocht u iemand kennen die ons kan helpen bij het invoeren van data in Anva dan hoor ik dat graag.
Werkzaamheden zijn voor de duur van een maand, fulltime aanwezigheid op de Twentestraat.

Voor contact: drombouts@saa.nl

Hetgeen wat je hier moet doen is polissen invoeren in de computer, er moet een target per dag gehaald worden.. je moet dus lekker kunnen typen ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:03

amber2202 schreef:
Ja hoor.. hij is niet moeilijk maar hij wordt door stal buiten gezet en binnen gehaald..
ik zal het eens vragen maar weet niet of ze dat doen en dan zal ik misschien steeds een ander halster krijgen ???
en dan ga je krijgen dat mocht hij eruit glippen wanneer iemand anders zn paardje pakt kunnen ze 'm niet snel te pakken krijgen.. :?

zou maar ff overleggen of ze hem af willen doen na losgooien en ergens bij de bak hangen.
Naamplaatje eraan en wanneer hij mee wil glippen,klap tegen zijn kop,doe ik ook met mijn haffie,jammer dan,moet die maar luisteren.
Zonde van al die halsters. |(

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:32

amber2202 schreef:
zoekt dr nog iemand voor 1 maandje werk ?? :P

Momenteel zijn wij met spoed op zoek naar data-entry medewerkers.

Mocht u iemand kennen die ons kan helpen bij het invoeren van data in Anva dan hoor ik dat graag.
Werkzaamheden zijn voor de duur van een maand, fulltime aanwezigheid op de Twentestraat.

Voor contact: drombouts@saa.nl

Hetgeen wat je hier moet doen is polissen invoeren in de computer, er moet een target per dag gehaald worden.. je moet dus lekker kunnen typen ;)

Moet je hiervoor gestudeerd hebben of alleen maar goed kunnen typen. dan is het misschien voor mijn zoon wel wat. Kan typen als de beste, beter dan mij in ieder geval. hahahah

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:52

hey Kaar is je gesprek met Jeffrey goed verlopen?

Zo mijn beide heren hebben grote poetsbeurt gehad,pluimen uit oren geknipt enz.
Ja jullie horen het goed hihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:43

zo mam toemaar, chantal kan je er nie een paar van strotouwtjes vlechten voor ut losgooien lekkr goedkoop

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:55

amandaaa schreef:
zo mam toemaar, chantal kan je er nie een paar van strotouwtjes vlechten voor ut losgooien lekkr goedkoop

ja speciaal de oren netjes gemaakt omdat dat van jou moet.
Ben je weer thuis?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:56

1