Joline mag deze week weer fijn op Catweezle rijden.
Zo'n leuke pony, je zou hem bijna meenemen

Waarschijnlijk gaan wij donderdagavond ook heen (André en ik)
en blijven dan tot zaterdag.
En uiteraard ga ik dan vrijdag een heerlijke buitenrit maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik ben net terug van een retourtje Buinen![]()
Zo'n leuke pony, je zou hem bijna meenemen![]()
xan schreef:winnitou schreef:gisteren een heerlijke relax dag gehad en vandaag uitgeslapen. Vanmiddag naar de Bazaar in Beverwijk geweest op zoek naar een outfit voor de menralley.
Leuk, hebben jullie al een idee ???
xan schreef:Ik ben net terug van een retourtje Buinen![]()
Zo'n leuke pony, je zou hem bijna meenemen![]()
. Ik vind het eigenlijk ook wel weer heerlijk dat First binnen staat. En wat zo grappig is dat hij sinds hij binnen staat heel lief naar me hinnikt als ik aan kom
. LIQUITA schreef:Ik heb gisteren in de buitenbak gereden. First liep in het begin een klein beetje op eieren. Het waaide behoorlijk en er gebeurde natuurlijk van alles achterin in de nieuwe binnenbak. Maar ondanks dat toch ff lekker gereden. Ik vind het eigenlijk ook wel weer heerlijk dat First binnen staat. En wat zo grappig is dat hij sinds hij binnen staat heel lief naar me hinnikt als ik aan kom
.

LIQUITA schreef:Ik heb gisteren in de buitenbak gereden. First liep in het begin een klein beetje op eieren. Het waaide behoorlijk en er gebeurde natuurlijk van alles achterin in de nieuwe binnenbak. Maar ondanks dat toch ff lekker gereden. Ik vind het eigenlijk ook wel weer heerlijk dat First binnen staat. En wat zo grappig is dat hij sinds hij binnen staat heel lief naar me hinnikt als ik aan kom
.

ATE schreef:ik zou gister ook ff gaan rijden in de ochtend vond het ook heel hard waaien heb hem dus maar ff in de stap gezet ff lekker laten poetsen door linda en vriendinnnetje van linda
de meiden hadden het koud zijn dus daarna maar weer naar huis gegaan
ik vind het ook weer lekker hoor dat ate weer op stal staat![]()
liquita heb je berichten nog gehad en borstel gevonden ?
Je hebt inmiddels al antwoord gehad op Hyves

winnitou schreef:Buurtbemiddeling is hier geweest ter voorbereiding op een gesprek met de benedenbuurman. Hij wil zijn leven beteren (of zo gezegd hij wil hier blijven wonen en beseft dat hij zich dan moet aanpassen).
Ben benieuwd naar het gesprek met de buurman