LIQUITA schreef:ATE schreef:
was het druk bij oma?
Alleen kinderen (6) met aanhang en kleinkinderen. De rouwkaarten gaan vandaag op de post.
ooh besloten dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MiltonB schreef:Kunnen we onze paardjes mee nemenhelaas kan ik door de week echt geen vrij nemen omdat mijn andere baas dan met assistentes op vakantie zijn.
En wij passen dan op de beesten van mijn baas in Nes aan de Amstel.
kom gezellig langs.
. Maar willen jullie in het na seizoen zeg maar nog wel een keertje met de paarden weg? LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Kunnen we onze paardjes mee nemenhelaas kan ik door de week echt geen vrij nemen omdat mijn andere baas dan met assistentes op vakantie zijn.
kom gezellig langs.. Maar willen jullie in het na seizoen zeg maar nog wel een keertje met de paarden weg?
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Kunnen we onze paardjes mee nemenhelaas kan ik door de week echt geen vrij nemen omdat mijn andere baas dan met assistentes op vakantie zijn.
kom gezellig langs.. Maar willen jullie in het na seizoen zeg maar nog wel een keertje met de paarden weg?
MiltonB schreef:Ja...het gaat ook om een lang weekend hoor. Dacht jij van 1 t/m 20 augustus??? Hahaha, zou ik wel willen hoorer is een stuk land en je kan er over de amstldijk rijden, wel heel druk.
in princiepe wel, maar rem zijn dagen gaan rg hard ( van iedereen denk ik) misschien lang weekeind??
. LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Ja...het gaat ook om een lang weekend hoor. Dacht jij van 1 t/m 20 augustus??? Hahaha, zou ik wel willen hoorer is een stuk land en je kan er over de amstldijk rijden, wel heel druk.
in princiepe wel, maar rem zijn dagen gaan rg hard ( van iedereen denk ik) misschien lang weekeind??.
ik ook hoor maar kan je kijken of er lang weekend tussen zit >> LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Ja...het gaat ook om een lang weekend hoor. Dacht jij van 1 t/m 20 augustus??? Hahaha, zou ik wel willen hoorer is een stuk land en je kan er over de amstldijk rijden, wel heel druk.
in princiepe wel, maar rem zijn dagen gaan rg hard ( van iedereen denk ik) misschien lang weekeind??.