RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:08

Emmaa_ schreef:
Ik ben ook bezig met een 'day zero project' lijst :j
Vind het echt super interessant en ik hoop dat ik me overal aan kan houden!

Ik weet niet of je nou zelf op het bericht van Kirsten reageert..(heeft een heel bericht getypt speciaal voor jou..)
Maar niet iedereen kan reageren op iedereen.. En soms heb je gewoon niks te zeggen over iets, nou jammer dan..
Op mijn berichten wordt ook weinig gereageerd.. de ene keer wel en de ander keer niet..

Manon_S

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:12

Emma er wordt ook zo vaak niet gereageerd op mijn berichten , en ook ook op zoveel anderen .
Je bent heus niet de enige en wat maakt het toch uit ook allemaal?
Vind het echt vervelend dat het elke keer zo gaat , vind topic deel 1 toch wel de gezelligste als ik het zo bekijk..........

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:15

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik ben ook bezig met een 'day zero project' lijst :j
Vind het echt super interessant en ik hoop dat ik me overal aan kan houden!

Ik weet niet of je nou zelf op het bericht van Kirsten reageert..(heeft een heel bericht getypt speciaal voor jou..)
Maar niet iedereen kan reageren op iedereen.. En soms heb je gewoon niks te zeggen over iets, nou jammer dan..
Op mijn berichten wordt ook weinig gereageerd.. de ene keer wel en de ander keer niet..

dankjewel :x
vind het zelf ook wel netjes, aangezien ik er toch wel in 'verdiept' hebt wat er nou mis was, aangezien ze helemaal overstuur hier kwam..
tjah,.. de keuze is niet aan mij, maar vond het wel zo aardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:15

Denkt iedereen nou dat mijn bericht over jullie ging?, nou nee, en al helemaal niet over dat er niet op mij gereageerd wordt.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:16

Manon_S schreef:
Emma er wordt ook zo vaak niet gereageerd op mijn berichten , en ook ook op zoveel anderen .
Je bent heus niet de enige en wat maakt het toch uit ook allemaal?
Vind het echt vervelend dat het elke keer zo gaat , vind topic deel 1 toch wel de gezelligste als ik het zo bekijk..........

volgens mij ging het niet over het berichten negeren, maar over de conflicten tussen emma en andere bokkers in een ander topic (?)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:17

Ohw , die indruk had ik namelijk.
Fout gelezen/begrepen dan.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:19

Ik ben eten :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:20

Kirs, ik was bezig met een lang antwoord maar toen heb ik hem per ongeluk wgegeklikt en ben het eigenlijk vergeten, sorry :o
Maar ik vind het echt lief van je dat je er zo in verdiept heb, en je hebt gelijk :j Tegen een aantal meiden heb ik ook al mijn verontschuldigingen aangeboden want ik schoot echt ff uit mijn slof en dat had ik niet mogen doen. Maar je hebt echt gelijk :j

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:21

Emmaa_ schreef:
Nice nice nice, er wordt nu zelfs tussen mijn berichten gelezen.
Ga je goddelijke gang maar hoor...

Deze ging over het ander forum dus??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:24

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:
Nice nice nice, er wordt nu zelfs tussen mijn berichten gelezen.
Ga je goddelijke gang maar hoor...

Deze ging over het ander forum dus??

:j

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:24

Emmaa_ schreef:
Kirs, ik was bezig met een lang antwoord maar toen heb ik hem per ongeluk wgegeklikt en ben het eigenlijk vergeten, sorry :o
Maar ik vind het echt lief van je dat je er zo in verdiept heb, en je hebt gelijk :j Tegen een aantal meiden heb ik ook al mijn verontschuldigingen aangeboden want ik schoot echt ff uit mijn slof en dat had ik niet mogen doen. Maar je hebt echt gelijk :j

Oke, maakt niet uit hoor, je bent ook maar een mens :).
Vind het goed van je dat je dat hebt gedaan :j. Je moet dingen meemaken voordat je er wat van kan leren. Zo heb ik ook mijn akefietjes gehad en weet je dat je niet zomaar dingen kan roepen, want dat doet mensen pijn.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:27

Trouwens wie gaat bij ons het nieuwe topic openen? Dat vroeg ik me nog af, of we al iemand hadden?

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:30

Emmaa_ schreef:
:j

Oke, kwam idd anders over.. :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:10

claudiaaB schreef:
Melanie_B schreef:
Waarom word hij niet meer bereden dan?

Hij gaat weg om te leren goed voetje te geven? t zal wel..

Ik zal mij eerst even voorstellen voordat ik verder bericht.
Ik ben Nancy de eigenaresse van Passoa.

Allereerst Claudia, even nadenken voordat je berichten op een openbaar forum zet waar ik ook lid ben.
Ten tweede je weet donders goed waarom hij weg gaat, dus deze houding snap ik niet en duldt ik ook niet!! Wij gaan hier een hartig gesprek over voeren, nog voor Passoa weggaat.

Voor alle lezers, ik heb Passoa sinds mei vorig jaar, hij was onbeleerd en kon geen voetjes geven.
Dit heb ik hem zelf geleerd en toen is de smid gekomen om zijn hoeven te bekappen aangezien hij in 5jr tijd nog nooit was bekapt. Dit is kort gezegt helemaal fout gegaan, hij is geflipt & in het stroomdraad terechtgekomen. Palen omver getrokken en stroomdraad om zijn benen gewikkelt. Hierna was hij echt getraumatiseerd qua benen aanraken en voetjes geven.
Ik ben hier met hulp van 2 speciale hoefsmeden die iedere 3 weken komen, hem te proberen over zijn angst heen te komen. Ik doe elke dag speciale oefeningen etc om zijn vertrouwen hierin terug te krijgen.
Inmiddels zijn we in maart het jaar erop en je mag zijn benen eindelijk aanraken en voeten kort optillen, dit dus na 10 maanden tijd! Kortom het schiet niet echt op, waardoor ik in overleg met de smid heb besloten hem tijdelijk naar hem te brengen zodat hij dagelijks met hem bezig kan zijn en kan oefenen en hem bekapt terug brengt.

Dit is zeker niet mijn favoriete keuze en had het liever zelf opgelost. Maar aangezien mij dat niet gaat lukken heb ik besloten het uit handen te geven aan een profesioneel iemand die hier veel ervaring mee heeft.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:14

Ik heb vorige week Venice gemeet !

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:18

Flevolander schreef:

Ff voor de duidelijkheid.. :+
Paardje van kirsten D? (A)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:19

Okee het is nu wat duidelijker voor ons denk ik, nu we het hele verhaal horen. Ik denk dat Claudia het zelf niet zo bedoeld heeft, maar dat komt denk (?) ik omdat het niet helemaal duidelijk was waarom. Zo kwam het wel bij mij over. Ik vind het jammer als u om die reden claudia aanpakt, en er gevolgen aan zitten.

Het is vaker gebeurd dat de eigenaar van de door bokkers verzorgde paarden hier ineens verschijnen als er een 'misverstand/ miscommunicatie' is. Ik snap dat van beide kanten maar we moeten wel begrijpen dat het internet is en geen real life. Ik denk dat claudia dat zelf ook wel begrijpt dat ze niet zomaar dingen neer kan zetten, maar het is een vrij forum.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:19

claudiaaB schreef:
Flevolander schreef:

Ff voor de duidelijkheid.. :+
Paardje van kirsten D? (A)

Jup.. staat sinds kort bij Boef in de straat.. dus vandaar

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:20

Okee leuk zeg ! en leuk beessie?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:20

Volgens mij is Venice een erg leuk paardje.
Wat ik op foto's zie heeft ze een leuke bouw :j .

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:21

Zover ik van een afstandje kon zien wel inderdaad..

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:22

Kirsten_S schreef:
Okee het is nu wat duidelijker voor ons denk ik, nu we het hele verhaal horen. Ik denk dat Claudia het zelf niet zo bedoeld heeft, maar dat komt denk (?) ik omdat het niet helemaal duidelijk was waarom. Zo kwam het wel bij mij over. Ik vind het jammer als u om die reden claudia aanpakt, en er gevolgen aan zitten.

Het is vaker gebeurd dat de eigenaar van de door bokkers verzorgde paarden hier ineens verschijnen als er een 'misverstand/ miscommunicatie' is. Ik snap dat van beide kanten maar we moeten wel begrijpen dat het internet is en geen real life. Ik denk dat claudia dat zelf ook wel begrijpt dat ze niet zomaar dingen neer kan zetten, maar het is een vrij forum.

Dat is idd zo..Ik zei reageerde daarom ook niet op het bericht; Wat een onzin dat kun je ook zelf doen
en wilde het er verder ook niet over hebben..Wist niet wat ik wel en niet kon plaatsen daarom hield ik het daar ook bij..
Maar goed het is nu eenmaal zo gelopen.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:23

Ik ben alleen wel benieuwd wat voor merk het is..

Nrps ? draver?

Manon_S

Venice? Zou het niet weten, geen draver igg ;) .

Kirsten_S

Draver was het toch ?