Kirsten_S schreef:Wat ik vandaag zag, was ze miss wel 'aan de teugel' maar gewoon niet actief klaar.. Dan kan je paard wel naar beneden rijden, maar vooruit lopen doet ze dan niet..
Jaa jij ziet er miss meer, maar als ik haar dan een keer zie dan vind ik niet hele grote verbeteringen.. Jajajaja, ze moet het leren enzo blabla, maar daar gaat het niet over nu.. Ik heb het over wat ik zie.. Ieder ze eigen mening.
Kirs, wat verwacht je nou van een paard die al ruim tien, waarschijnlijjk meer als manege paard heeft gewerkt. En niet door elke ruiter goed gereden is, dus actief van achteren en mooi rond en nagevelijk...?!
Ik kan nu allemaal wel dingen zeggen over dat dit beter kan en dit en dat...
Het is echt wel anders als je haar hebt..
En wat is er nou eigenlijk zo slecht ( wat begrijp ik uit jou verhalen) aan hoe Kartouch het nu heeft?
Wat is er zo slecht aan het voer dat ze nu heeft? Weet je wat voor biks ze krijgt dan?
Kom op he! Kartouch heeft nu der tijd van haar leven. Lekker lang uit op stal liggen. En geloof me, ik rij nu in de les op dindsdag van 21.00 en daar rij ik samen met die vrouw. En sinds ik daar rijd, is ze al zo ver vooruit gegaan!!
Misschien als jij haar af en toe ziet, lijkt het misschien niet goed in jouw ogen, maar wat verwacht je? Het kan niet altijd goed gaan!
Begrijp het niet verkeerd, Kirsten.
Ik bedoel dit echt niet aanvallend, maar dit is mijn mening...