Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Net terug van wedstrijd,
Wel erg vervelend dat ik maar 2 min in heb kunnen rijden, maar ik had wel mazzel dat hij daarvoor al gereden was. Dus hij was al een beetje losgewerkt gelukkig.
De proef ging voor mijn gevoel niet lekker want Astor was erg traag aan het been, en ik verloor 1 keer mijn beugels en hij sprong een keer te vroeg aan in galop.
Voor de rest ging het wel lekker, en liep hij netjes naar beneden. Ik ben uiteindelijk eerste geworden met hem met een punten totaal van 223 en ik had 2 theoriefouten
dus ik kwam uit op 221 dus ik heb een promotiepunt binnen wezen te halen. En ik ben achteraf echt super trots op hem, omdat ik toch al 3 jaar geen dressuurwedstrijden
heb gereden was ik zeer tevreden. En ik wil ook even mijn grooms, toeschouwers, supporters en fotografen bedanken
Straks komt waarschijnlijk wel een topic met foto's etc.
Ben in ieder geval super trots op mijn ventje![]()
Gefeliciteerd!
(ahum..) 
)
! Hartstikke bedankt voor het shooten!!
! Kirsten_S schreef:Oh!! Ze zijn echt SUPER geworden Emma en Melissa! Hartstikke bedankt voor het shooten!!
Gaa straks een topic maar maken! Met een te erge blunder!
Kirsten_D schreef:Leuke foto's..
Alleen melis, zit je niet wat kort?(zit der wel netjes uit met as..)
Astor schreef:Kirsten_S schreef:Oh!! Ze zijn echt SUPER geworden Emma en Melissa! Hartstikke bedankt voor het shooten!!
Gaa straks een topic maar maken! Met een te erge blunder!
en die heb ik zooo leuk op de foto gezet

Astor schreef:Mijn foto's zijn allemaal overbelicht, erg jammer maar hij stond de hele tijd met hoge iso en nu beetje korrelig en niet scherp.
Maar fototechnisch dan niet zo goed maar boeiend ik vind ze super !
Astor schreef:Ze zijn wel mooi hoor JaneMaar fototechnisch dan niet zo goed maar boeiend ik vind ze super !
Maar je weet wat ik bedoel, als je prof bent etc haaha!
Dus heel erg bedankt
! Astor schreef:Ze zijn wel mooi hoor JaneMaar fototechnisch dan niet zo goed maar boeiend ik vind ze super !
Dus heel erg bedankt

Jane_ schreef:Astor schreef:Ze zijn wel mooi hoor JaneMaar fototechnisch dan niet zo goed maar boeiend ik vind ze super !
Dus heel erg bedankt
Ik dacht dat ze best wel goed gelukt waren..
Maarja jammer dan... ik ben helaas geen prof..
Ik snap wel, ik deed het graag.
Kan ik nog beter foto's maken met me eigen