Klopt, maar het kan zijn dat ze dat pas later doen dan hier. twee jaar terug was dat in elk geval zo, dus toen moest ik eerst een uur vooruit, toen in Egypte een uur terug, en toen weer een uur vooruit
en Antoinet wat een stoere foto's Het ziet er echt super uit, daar rijden.
Tja, was daar toch al vreemd qua tijden van slapen en op staan, dus dat maakte niet zoveel uit
Trouwens, had ik al verteld hoe GOED mijn les vrijdag ging? Jack liep in de krul, het oefenen ging GEWELDIG en als ik vrijdag geen 1e wordt ligt het zeker aan de Jury.
Dat is toch altijd zo Fen Als het niet goed gaat ligt het aan de jury, want wij rijden toch wel perfect. Snap ik ook wel dat ze toch iets op moeten schrijven
Ach als je ooit achterwaarts moet gaan doen, moet je wel een paard nemen dat geen stap achteruit doet hè Dus als je Manda ooit nog wil kiezen is zij verboden in die categorie
Ik gaat weer in het netjes . Heb niet voor niks zo'n net jasje . En mijn proefje wordt ook gewoon geweldig . Met zo'n mooi paard betover je gewoon de jury .
Wat maakt dat nu weer uit? Heb je gezien hoe ik er vorige keer bij liep? Daar rekenen ze je echt niet op af hoor (en anders wel, als je het met je verzorgingspuntjes bij elkaar moet rijden .. .)
Hoe het paard loopt , dat kan ik snappen . Maar de bouw? Dat houd dus in dat je met een minder mooi gebouwd dier altijd beter moet rijden voor dezelfde punten dan met een mooier gebouwde?