RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:57

Hihi, PM keek eerst inderdaad niet heel blij :P . Maar ik vond het er hartstikke goed uitzien bij jou, heb je overgang van stap naar galop ook even gespot :Y) :) ! Hihi toen jij zo hard ging zat ik volgens mij achter jou, want toen dacht ik nog: hee, ik haal helemaal niemand in en toch gaan we best hard :P

Nee, Sarah, echt nog geen idee. Ik vind echt ALLES leuk en interessant, zolang het niet te natuur-, schei- of wiskundig of te economisch is, want daar ben ik niet zo goed in. Maar dan blijft er nog zoooveel leuks over! Ik zit te denken in een richting met kunst (kunstgeschiedenis, misschien iets met media of theater), [***], iets aardrijkskundigs of toch iets als psychologie of pedagogiek of zo. Maar binnen die richtingen vallen nog zoooooooveel interessante studies. Maar het "probleem" is dat ik op kamers ga en dus waarschijnlijk alleen 's weekends thuis kom. Het hangt er natuurlijk van af of ik in iets ver wegs als Leiden ga studeren of "gewoon" in Groningen, maar ik weet niet of ik dan wel op de manege kan komen. Ik heb geen rijbewijs en al helemaal geen eigen auto. Nou ja. Eerst maar eens zien waar ik terecht kom :P .
Misschien lukt het toch en dan blijf ik met veel plezier lekker bij Ini rijden, maar ik heb toch bij het betalen van de leskaart er bij gezegd dat dit waarschijnlijk m'n laatste kaart is, dan kunnen ze daar wel alvast wat rekening mee houden :) .

Whieeee vet goed van je mondeling :D ! Super! Lekkere basis heb je nu voor de komende toetsen! Ik heb zelf een 6,5 en daar ben ik ook suuuuuperblij mee, ik was ervan overtuigd dat ik niet hoger dan een 3 zou hebben. Ik klapte namelijk helemaal dicht van de zenuwen. Gelukkig hadden ze dat blijkbaar wel in de gaten (was vast ook niet moeilijk om daar achter te komen :o ) en hebben ze me toch nog een dikke voldoende gegeven :D (nou duimen dat ze het niet bij de verkeerde naam hebben ingevoerd en dat ik toch een 2 blijk te hebben... :Y) )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:54

Vet goed eef van je mondeling! Ben helemaal blij voor je. :D En ik moest wel lachen hoor toen ik dat stukje las dat je achter me zat en dacht: hee, ik haal helemaal niemand in en toch gaan we best hard :P _O- Ja, PM had er ook wel zin in.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:24

Maandag was weer leuk, mocht weer een keer op Jelle. :D Was echt héél lang geleden, voor de zomervakantie was de laatste keer dat ik op hem gereden had. Dat had ini blijkbaar ook gezien en Jelle was het perfecte paard om aan me handhouding te werken. Mijn linkerhand staat hoger als mijn rechterhand en met mijn rechterhand zit ik wat vast. Problemen problemen dus en Jelle was het perfecte paard om er goed aan te werken, Jelle loopt namelijk toch wel zijn rondje. :Y) Maar heb niet alleen op me handhouding gelet, heb hem ook geprobeerd netjes te rijden en het lukte wel aardig. Hij liep lekker nageefelijk en toen we moesten doorzitten zat ik echt in hem. In plaats van sommige die er als een stuiterbal opzitten. ^^ Wilde proberen hem in de galop 'normaal' te laten galopperen, in de goede galop en niet in zo'n halve draf galop waar hij zo goed in is. Eerste keer mislukte een beetje want Maurice sprong voor mij aan in de hoek dus Jelle dacht: Jiehoe! Dus hij begint opeens half te galopperen en te draven, zat echt zo niet lekker. Dus terug naar draf en toen netjes aanspringen. We gingen voor me gevoel wel héél egr hard, maar dat zorgde er wel voor dat het aangenaam zat. }:0 Andere kant galop ging direct een stuk beter en dat vond ini blijkbaar ook want we moesten in verlichte zit. Ik dacht, oke geen probleem, maar een paar tellen later moest Jelle hoesten en zag ik de grond wel opeens heel dicht bij. Dus ben maar gauw gewoon gaan zitten. ^^ Klinkt toch wat minder stoer; Ja ik ben van een paard afgevallen omdat die moest hoesten }:0

Heb goed aan me handhouding kunnen werken en het ging nog lekker ook. Was wel weer leuk een keertje op Jelle. :D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:56

Mooi dat het leuk was! Ik heb nog nooit op jelle gereden maar hij rijd bijna altijd mee in onze les en ik ben al jaren verbaasd over zijn prachtige "Drafgalop"! Gewoon hilarisch hoe dat beest zo halfbakken kan galopperen!

Ik ben afgelopen zaterdag even langs geweest om bij te praten en uiteraard rally te knuffelen! Meneer lag languit in zn stal en ik werd gelijk met oortjes naar voren aangekeken. Ik zn stal in, legt hij gelijk zn hoofd tegen mn been aan! Hoe schattig! Lekker geknuffeld en toen ik later (nog een) keer ging kijken stond hij alweer en wilde hij uiteraard een plukje hooi :D Ik verwen hem nooooit hoor! :o Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik weer kan rijden!!!!
Verder heel gezellig gekletst en nog Easter binnen gezet en ook Velina (is met de V geloof ik?), wat een plaatje zeg!!
Oja ook nog gezien hoe ontzettend mooi Anthony kan lopen! Marjolein reed hem, ze zat echt als een huis! Ging erg goed, eerste keer dat hij met zweepje werd gereden. Wow wat een mooie beweging heeft dat dier zeg!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:19

Hahaha ja ik snap ook niet hoe Jelle dat voor elkaar krijgt, volgens mij heeft die nog niet helemaal door dat die 4 benen heeft onder zijn lijf. :P

En ah, echt lief dat Rally je direct herkende. Toch wel fascinerend dat paarden zo kunnen reageren. En Anthony is echt een super paardje ja! Gaat het nog wel ver schoppen.

Zin in maandag! En ga maandag ook maar eens een datum plannen om mijn kerstcadeaules te rijden op Kiduna. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:17

Jaaa, Mara, dit keer geen 'dralop' van Jelle maar een echte galop! ;) Was echt grappig om te zien, dat gehoest tijdens die verlichte zit. Deed me een beetje aan Bravour denken, die lijkt ook altijd z'n hoofd naar beneden te doen zodra je in verlichte zit gaat ;)

Ik mocht zelf op Okke en daar was ik zo blij om! Had al een week lang beroerd geslapen, dus een Partyman of Livius had ik gewoon niet aan gekund denk ik. Okke was fijn, lekker voorwaarts en rechtsom buigen ging ook vrij snel goed, en dit keer geen Okkebok bij de galop :) ! Heb gewoon lekker gereden, wat een leuk paard is het toch.

Ik heb Anthony nog nooit onder het zadel zien lopen, moet toch nodig maar weer eens een keertje op zaterdag langskomen! Nou ja, ik heb nog twee inhaallessen dus dat komt vast goed! :)
Ik zag trouwens op de site van Ini dat Actress ook is verkocht. Dat is ook al zo'n knapperd, ik denk dat die het ook wel ver gaat schoppen! :)

En wat lief van Rallywood inderdaad! Klinkt als een iets te groot uitgevallen teddybeer :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:17

Hehe ik wist al op wie ik moest rijden want Ini belde zaterdag of ik misschien een uur eerder kon rijden. Nouja, dat kon ik wel. Maar ze vroeg meteen op wie ik dan wilde en ik dacht, ja de kans om Kiduna te zeggen laat ik me niet ontglippen. 8-) Dus ik zat maandag om 17:00 op Kiduna, vond ze geloof ik niet heel geweldig, rijden voordat ze klaar was met eten want toen ik erop zat keek ze maar daar toch een partij chaggie. ^^ En met de pony's was zou nou ook niet echt best friends. :+ Maar het was weer super leuk! Ging weer beter dan de vorige keer, dit keer sprong ik in 1 keer aan en heb ik lekker door kunnen galopperen. Na de galop was ze echt heel lekker los en ging ze ook netjes naar beneden. Het probleem bij mij was dan alleen wel weer dat ik der niet zo netjes beneden hield. }:0 Maar dat lag helemaal aan mij, ik dreef niet genoeg bij. Of nouja bijdrijven, ze was gewoon nog niet goed genoeg aan me been. Moet denk ik toch leren om wat strenger te zijn, want als mijn paard niet aandraaft na een paar 'schoppen' dan schop ik nog een paar keer en dan als laatste pak ik de zweep erbij. Terwijl ik gewoon direct na de 1e twee keer aandrijven gewoon zweep erbij moet hebben. :Y) Dat moet ik mezelf nog aanleren, maar voor de rest was het heel fijn, ook meosten we weer aan het eind gaan draven en dan lange teugel en ze liep vet netjes naar beneden. :D Was echt super leuk en iedere keer gaat het weer een beetje beter. Maar ik besefte me toen Evelien in de bus begon over stoppen met paardrijden dat ik ook nog maar 9 lessen heb voordat deze kaart af is. En over 9 weken ben ik al 18 en moet ik het zelf gaan betalen, ik dat geld heb ik zelf niet. Dus ik moet er nog maar eens goed over gaan nadenken maar ik denk toch wel dat ik moet/ga stoppen. Heb me geld als studentje denk ik hard nodig voor andere dingen plus het feit dat ik waarschijnlijk een week OV-kaart neem en dan zou ik iedere vrijdag al naar huis meoten om zaterdag te kunnen rijden. Maar ik bedacht me ook al, ik zou natuurlijk ook gewoon door de weeks kunnen maar dan ben ik weer zo super laat thuis en alles. Dus ik meot er nog maar eens goed over nadenken en ook op tijd melden natuurlijk, een maand opzegtermijn is er geloof ik. Toch?

En oja, eef, ik moet nog een keer zeggen dat het er echt vet netjes uitzag op Kanjer! Hij was echt lekker los geloof ik. (hehehe moet vast wel met die bok. :P ) :D

Zin in maandag! En dan wil ik eigenlijk wel weer een keertje op Kanjer, want dat is ook al zo lang geleden. En oja, als Kiduna te koop staat dan koop IK haar. :D :Y) :P 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:59

Nee, jij koopt haar helemaal niet, dat doe IK. :P

Hihi, leuk dat je weer op Kiduna mocht en al helemaal leuk dat het weer een stukje beter ging! :D

En dat stoppen met paardrijden, blegh. Ik had er al een paar weken over nagedacht en toen leek het me een verstandige keuze en ik had er helemaal geen problemen mee. Ja wel ontzettend jammer natuurlijk, maar geen vervelend gevoel of zo. Maar maandag mocht ik dus op Kanjer en die liep al, dus ik ging voor de les James even knuffelen (en James ging mijn gezicht lekker aflebberen :9 )... En toen realiseerde ik me ineens dat dat straks dan ook allemaal niet meer kan, wat een naar gevoel was dat opeens, zeg! Nou kan ik natuurlijk nog wel gewoon langskomen, maar het is zo'n raar idee dat ik straks, na iets van 10 jaar onafgebroken daar rijden en helpen, al die geweldige paarden moet missen. Hmmm. Gelukkig kan ik nog wel wat langer door rijden dan gepland, Ini zei dat ik gewoon tot de zomer kon blijven rijden en dat ze dat gewoon zouden verrekenen per les zeg maar. Pfieuw!

Maandag heb ik weer genoten van paardrijden, Ini wilde me weer eens op een paard zetten waar ik al lang niet meer op gereden had en de keuze was op Kanjer gevallen :D ! Ik hoorde alleen van degene die hem voor mij reed dat hij weer in een Kanjerbui was en zich helemaal te pletter schrok van de hoek waar Ini altijd zit, en dat hij er bokkend vandoor was gegaan en zo. Oh ooooh. Gelukkig heeft hij zich bij mij goed gedragen! Hij was erg fijn en heeft wel gebokt, maar dat was volgens Ini meer omdat hij z'n spieren moest gaan gebruiken en daar geen zin in had, hihi. Alleen de galop blijft toch mijn probleempunt, hij trekt me dan uit het zadel en galoppeert niet actief genoeg door, waardoor hij soms uit de galop valt. En ik heb m'n binnenbeen er niet goed genoeg bij, dus neemt Kanjer lekker de binnenbocht. Maar verder ging het lekker! :D We gingen ook een soort gebroken lijn wijken en dat ging best goed, leuk om te doen :D . Ik denk dat ik Kanjer ook koop. En Injoy. En alle ingereden Friezen. En Fotty, Islotti en Harvey. Ach, ik koop gewoon alle vierbenige wezens die Ini heeft en die mogen straks allemaal met mij in m'n studentenkamertje wonen :Y) . Je mag Kiduna af en toe wel even lenen, hoor Mara. En Sarah mag Rallywood af en toe ook knuffelen en even heropvoeden als hij weer wil bokken bij de galop :D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:03

ja ammehoela! Rally is voor mij gereserveerd! En brammetje gaat naar christa! Hebben we allang zo afgesproken :P (pfff alsof 1,5 paard nog niet genoeg kost....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:04

Hihi :D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:06

ik zal op den duur ook moeten stoppen, zodra ik mn eigen knollie ga inrijden en daar lessen voor nodig heb. Maar ik heb nog geen idee wanneer dat word dus we lessen vrolijk door :D Ik hoop eigenlijk over een maandje ofzo weer terug te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:24

Ooooh dat schiet al op, Sarah! :D Hoe gaat het met je knollies?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 13:03

goed, staan lekker paard te wezen in het weiland. Ik ga morgen voor het eerst weer op twan, even gewoon zonder zadel op de deken een paar minuutjes over de weg stappen. Meer mag hij ook niet vanwege zn pezen maar dat word de eerste poging tot paardrijden weer :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 10:04

Sorry evelien sorry en sorry Marije, maar ik heb Kiduna alweer ingepikt voor maandag. O:) Maar er zit een goede reden achter, me zusje moest gisteren rijden en Ini had gevraagd of ik mee kon komen om te helpen aangezien Inge op wedstrijd ging met Vigilant en Karst was er niet. Nouja, ik had toch de hele dag vrij en hoefde niet te werken en ging dus mee. Op een gegeven moment moest ik bij Ini komen en die zei: Op wie had je je kerstcadeau les willen rijden? Nouja, dat zou dus Kiduna zijn geweest maar ze liep al die dag dus dat werd hem niet. Ini keek even en zei: oké, dan zit je maandag op Kiduna maar op wie zou je dan hebben willen rijden? Dat was niet heel moeilijk, ik had het er met Marije op de fiets al over gehad. Als ik maandag weer op Kiduna zou zitten en zij op Kanjer dan wist ik niet of ik wel wilde ruilen want ze zijn allebei super leuk. Maar dat probleem werd dus even voor mij opgelost en ik mocht op Kanjer. :D Hij liep al en hij liep vet netjes dus ik had er zin in. Ik erop en woow wat is die smal zeg, zeker na maandag op Kiduna gereden te hebben. }:0 Hij was wel lekker voorwaarts en oortjes naar voren geprikt maar dat had die eigenlijk de hele les wel. Hij was lekker ontspannen want zijn onderlip klepperde er lekker op los maar hij hing echt enorm aan de teugels en zat rechts echt muurvast. Wat ik ook deed met mijn rechterteugel, hij reageerde gewoon niet. Dus eerst dan maar rechts een keer los laten en weer opppakken, een paar keer gedaan maar dat hielp niet. Nouja, toen maar gewoon goed met me benen sturen. Maar van dat gehang deden me handen echt enorm zeer en ik had hem eigenlijk meer vooruit moeten rijden want als ik hem er dan af en toe een schopje of een tikje bijgaf liep die weer lekker. Maar ik was een beetje moe, dus dat zat er niet helemaal in. En toen de galop, ging eigenlijk wel verassend lekker, geen getrek en af en toe een tikje erbij omdat die toch wel erg langzaam ging. En hij sneed af en toe wat hoeken af maar als ik dan me binnenbeen er weer aanlegde was die ook zo weer op de hoefslag. Al met al, wel lekker gereden alleen dat gehang, pff voel het nog in me handen. :+

En dus mijn excusses voor mijn geclaim van Kiduna maar dit is wel de laatste keer (denk ik O:) )

Zin in maandag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:43

Hahaa verdorie :P . Nee hoor, ik vind het nog steeds superleuk voor je en er blijven nog genoeg leuke paardjes over! Wel leuk dat je er nu een aantal keer achter elkaar op mag, dan kun je echt werken aan wat vorige keer niet goed ging :) .
Ik peer 'm weer, ik ga even een banaan eten, spullen pakken en dan ook naar paardrijden! :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:47

Hahaha gelukkig ben je neit boos. ^^ Ik moet wachten op me zusje die mee boodschappen doen is met mijn ouders. Maar ze mogen ondertussen wel eens thuiskomen, ik wil Kiduna knuffelen! :P

Tot zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:56

Hihi, ik had gisteren een andere leuke Fries ingepikt, ik mocht weer een keertje op Melina! Superleuk en het ging best lekker, heb iig heerlijk gereden! Ze heeft me alleen wel even vliegles gegeven. Bij de rechtergalop moesten we bij A afwenden en in een schuine lijn naar E, maar dat ging niet helemaal goed want ze begon te bokken, hihi. Dus ik ben weer eens neergestort. Heb nu een blauwe heup, hihi. Verder wel lekker gereden gelukkig :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:29

Ik zou zeggen wanneer ik de prijzen wist van de privelessen
Per halfuur 15,-
En per uur 30,-

Een vriendin en ik hebben we morgen een Priveles bij Ini om 1 uur smiddags :)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:52

Dat valt dus nog mee als je soms ziet wat voor prijzen voorbij komen. Is dat van wel Ini zelf?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:24

Ja, bij ons in iedergeval wel.
Ik vind de prijs best nog wel redelijk, de kwaliteit is dan ook echt wel goed en je leert gewoon heelveel :j

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:37

Daar kan ik natuurlijk geen uitspraken over doen, ik "ken" haar alleen van verhalen en die zijn inderdaad positief. Mijn stalling schijnt daar echt heel dichtbij te zitten dus toch maar eens een keertje kijken daar.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:17

Oe morgen om 1 uur, dan ben ik er ook als het goed is. En je vriendin gaat zeker op Rallywood :P En op wie ga jij?

Ben benieuwd op wie ik morgen mag. (Kiduna of Kanjer doet het altijd goed :Y) )

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:45

Haha, ze wil harstikke graag op Rally, ik ga denk ik op Islottie.
Maar ik zie wel, als islottie bezet is vraag ik gewoon aan ini een fijn passend paard voor mij :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:45

Het was harstikke leuk!
toen wij daar aankwamen vroeg ini eerst op welke paarden we wouden. Nou wij allebei onze keuzes opnoemen. En ze had het precies goed! :)

Fleur zat op Partyman omdat rally niet beschikbaar was, anders mocht ze zeker op rally volgens ini :j
En ik zat op Islottie :):)
ze liepen beide erg fijn en goed.
Wij waren erg tevreden, wij vonden het een super leuke les en we hebben veel geleerd :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:23

Ja, wel jammer van Rallywood, maja je kan moeilijk op een kreupel paard gaan zitten. O:) Hetgeen wat ik heb gezien heb zag er netjes uit. :j

Ik mocht vandaag voor het eerst Melina uittesten, en uittesten was het zeker. Ik had me al voorbereid op een snel paardje en dat was maar goed ook. Jemug wat loopt die door zeg, toen we de 1e keer moesten wegdraven gingen we ook heel hard. :+ Maar op een gegeven moment kreeg ik der wat terug en kon ik me wat meer gaan richten op netjes rijden. En toen de galop, nou daar gingen we hoor. Maar ik moest al snel terug naar draf omdat ze overkruist zat... had het zelf niet door maar toen ik daarna weer goed zat voelde ik toch wel een verschil. We gingen best hard maar nog wel gecontroleerd en er kwam ook een bokje aan te pas omdat het paar van Maurice opeens de lucht inging en ze de hoek bij Ini opeens ook héél erg eng vond. Maar die voelde ik al aankomen dus ben netjes blijven zitten. (ik wel hehe :P ) De andere kant galop ging wat ongecontroleerder. Wij zaten in de 2e galop groep maar toen de 1e moesten galoperen moesten wij blijven meedraven en Melina begreep er niks van. Dus toen wij eindelijk mochten galoperen gingen we ook echt heel hard, een beetje te hard en er kwamen toen ook een paar flinke bokken uit. Moest daarna ook gaan stappen want ze was een beetje te heet. :Y) Voor mijn 1e keer ging het voor mijn gevoel best goed maar ik moet wel zeggen dat ik Melina wel een leuk paardje vind. Maar dat gevoel dat ik had toen ik de 1e keer op Kiduna ging had ik niet bij Melina, Melina is wel leuk voor een keertje maar Kiduna is altijd leuk. O:) En sinds Marije Kiduna weinig aan vindt en Eefje Melina helemaal geweldig vind, neem ik Kiduna wel, Marije Injoy en Evelien Melina. Vind ik wel een goede verdeling :D . Heb nu al zin in volgende week, welk paardje mag ik dit keer weer uitproberen. }:0