. Maar ik vond het er hartstikke goed uitzien bij jou, heb je overgang van stap naar galop ook even gespot
! Hihi toen jij zo hard ging zat ik volgens mij achter jou, want toen dacht ik nog: hee, ik haal helemaal niemand in en toch gaan we best hard
Nee, Sarah, echt nog geen idee. Ik vind echt ALLES leuk en interessant, zolang het niet te natuur-, schei- of wiskundig of te economisch is, want daar ben ik niet zo goed in. Maar dan blijft er nog zoooveel leuks over! Ik zit te denken in een richting met kunst (kunstgeschiedenis, misschien iets met media of theater), [***], iets aardrijkskundigs of toch iets als psychologie of pedagogiek of zo. Maar binnen die richtingen vallen nog zoooooooveel interessante studies. Maar het "probleem" is dat ik op kamers ga en dus waarschijnlijk alleen 's weekends thuis kom. Het hangt er natuurlijk van af of ik in iets ver wegs als Leiden ga studeren of "gewoon" in Groningen, maar ik weet niet of ik dan wel op de manege kan komen. Ik heb geen rijbewijs en al helemaal geen eigen auto. Nou ja. Eerst maar eens zien waar ik terecht kom
. Misschien lukt het toch en dan blijf ik met veel plezier lekker bij Ini rijden, maar ik heb toch bij het betalen van de leskaart er bij gezegd dat dit waarschijnlijk m'n laatste kaart is, dan kunnen ze daar wel alvast wat rekening mee houden
.Whieeee vet goed van je mondeling
! Super! Lekkere basis heb je nu voor de komende toetsen! Ik heb zelf een 6,5 en daar ben ik ook suuuuuperblij mee, ik was ervan overtuigd dat ik niet hoger dan een 3 zou hebben. Ik klapte namelijk helemaal dicht van de zenuwen. Gelukkig hadden ze dat blijkbaar wel in de gaten (was vast ook niet moeilijk om daar achter te komen
) en hebben ze me toch nog een dikke voldoende gegeven
(nou duimen dat ze het niet bij de verkeerde naam hebben ingevoerd en dat ik toch een 2 blijk te hebben...
)
Ja, PM had er ook wel zin in.
Andere kant galop ging direct een stuk beter en dat vond ini blijkbaar ook want we moesten in verlichte zit. Ik dacht, oke geen probleem, maar een paar tellen later moest Jelle hoesten en zag ik de grond wel opeens heel dicht bij. Dus ben maar gauw gewoon gaan zitten. ^^ Klinkt toch wat minder stoer; Ja ik ben van een paard afgevallen omdat die moest hoesten
Was echt grappig om te zien, dat gehoest tijdens die verlichte zit. Deed me een beetje aan Bravour denken, die lijkt ook altijd z'n hoofd naar beneden te doen zodra je in verlichte zit gaat
Dus ik zat maandag om 17:00 op Kiduna, vond ze geloof ik niet heel geweldig, rijden voordat ze klaar was met eten want toen ik erop zat keek ze maar daar toch een partij chaggie. ^^ En met de pony's was zou nou ook niet echt best friends.
Maar het was weer super leuk! Ging weer beter dan de vorige keer, dit keer sprong ik in 1 keer aan en heb ik lekker door kunnen galopperen. Na de galop was ze echt heel lekker los en ging ze ook netjes naar beneden. Het probleem bij mij was dan alleen wel weer dat ik der niet zo netjes beneden hield.
)... En toen realiseerde ik me ineens dat dat straks dan ook allemaal niet meer kan, wat een naar gevoel was dat opeens, zeg! Nou kan ik natuurlijk nog wel gewoon langskomen, maar het is zo'n raar idee dat ik straks, na iets van 10 jaar onafgebroken daar rijden en helpen, al die geweldige paarden moet missen. Hmmm. Gelukkig kan ik nog wel wat langer door rijden dan gepland, Ini zei dat ik gewoon tot de zomer kon blijven rijden en dat ze dat gewoon zouden verrekenen per les zeg maar. Pfieuw!
Maar er zit een goede reden achter, me zusje moest gisteren rijden en Ini had gevraagd of ik mee kon komen om te helpen aangezien Inge op wedstrijd ging met Vigilant en Karst was er niet. Nouja, ik had toch de hele dag vrij en hoefde niet te werken en ging dus mee. Op een gegeven moment moest ik bij Ini komen en die zei: Op wie had je je kerstcadeau les willen rijden? Nouja, dat zou dus Kiduna zijn geweest maar ze liep al die dag dus dat werd hem niet. Ini keek even en zei: oké, dan zit je maandag op Kiduna maar op wie zou je dan hebben willen rijden? Dat was niet heel moeilijk, ik had het er met Marije op de fiets al over gehad. Als ik maandag weer op Kiduna zou zitten en zij op Kanjer dan wist ik niet of ik wel wilde ruilen want ze zijn allebei super leuk. Maar dat probleem werd dus even voor mij opgelost en ik mocht op Kanjer.