Ron wilt het af hebben in 3 weken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MLEENESS schreef:Nee maar paarden verkopen die slecht lopen aan meisjes die er niet zoveel vanaf weten vind ik in en in triest, en ik wil door dit soort dingen gewoon niet bij zo een manege zitten. En op de pensionstal waar ik heen wil heb je dat soort dingen gewoon niet-...
Tassie78 schreef:MLEENESS schreef:Gewoon de verhalen die over Ron rondgaan, dat hij kreupele paarden verkoopt etc.
verhalen jahet is een grote manege en mensen kletsen nou eenmaal !! als je een paard koopt moet je hem gewoon netjes laten keuren en iemand mee nemen die verstand heeft van paarden .
de stallen vind ik daar zou klein niet hoor mijn merrie van 1.74 heeft er ook gestaan en die kon gewoon draaien in d,r stal oke ze komen weinig buiten maar wat al gezecht word door iemand hier dat komt door het land wat het niet toe laat dat is gewoon te drassig (nat) ik weet trouwens ook dat de les paarden regelmatig los worden gegooid om lekker ff te rennen in de binnen bak .en de stalling voor hun is ook 10x beter dan vroeger want toen stonden ze op stand waar ze elkaar t licht uit de ogen sloegen dat is pas zielig .
plientjedres schreef:MLEENESS schreef:Nee maar paarden verkopen die slecht lopen aan meisjes die er niet zoveel vanaf weten vind ik in en in triest, en ik wil door dit soort dingen gewoon niet bij zo een manege zitten. En op de pensionstal waar ik heen wil heb je dat soort dingen gewoon niet-...
laat me raden je gaat naar wilmarto?
daar hebben ze ook paarden gehandeld.( ramon knoester dan)ik heb mijn paard ook bij ron vandaan en die mankeerde niks hoor.
heb er uiteindelijk m1 mee gereden, niks aan de hand.
en dan nog ben je er toch zelf bij als je zo'n dier koopt.
je ziet hem toch lopen?
je laat hem toch keuren?
tuurlijk verkoopt ron zijn goeie paarden niet, die moeten geld verdienen in de lessen.
en alles wat regelmatig kreupel is gaat of naar een nieuw baasje of naar de slager.
je moet gewoon goed op letten of je een goed paard koopt.
en als je dat niet kan zien moet je nog geen paard kopen want dan heb je nog niet genoeg ervaring met paarden!
plientjedres schreef:MLEENESS schreef:Nee maar paarden verkopen die slecht lopen aan meisjes die er niet zoveel vanaf weten vind ik in en in triest, en ik wil door dit soort dingen gewoon niet bij zo een manege zitten. En op de pensionstal waar ik heen wil heb je dat soort dingen gewoon niet-...
laat me raden je gaat naar wilmarto?
daar hebben ze ook paarden gehandeld.( ramon knoester dan)ik heb mijn paard ook bij ron vandaan en die mankeerde niks hoor.
heb er uiteindelijk m1 mee gereden, niks aan de hand.
en dan nog ben je er toch zelf bij als je zo'n dier koopt.
je ziet hem toch lopen?
je laat hem toch keuren?
tuurlijk verkoopt ron zijn goeie paarden niet, die moeten geld verdienen in de lessen.
en alles wat regelmatig kreupel is gaat of naar een nieuw baasje of naar de slager.
je moet gewoon goed op letten of je een goed paard koopt.
en als je dat niet kan zien moet je nog geen paard kopen want dan heb je nog niet genoeg ervaring met paarden!
[/quote]

ikkemartina schreef:wat zijn de woorde voor vandaag
colin.. sprak vandaag weer met iemand die je kent van de duiven tenminste hij kent je naam haha
(na een triest bericht gehoord te hebben vanmiddag) Pas jij een beetje op je vriendinnetje?
maar nu wel nieuwschierig wie je hebt gesproken