Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

natuur5D schreef:Wat is dit nou weer, moet ik van XAN eerst in mijn voorbeeld kijken of de plaatjes overkomen. Nou dat doen ze in het voorbeeld en dan gebeurd er met plaatsen het bovenstaande. ! plaatje te zien en de rest niet. Doe ik daar al die moeite voor!!
meelen schreef:Gatverdamme, wat duurt wachten toch lang.
Ik moet m'n vriendin uit ziekenhuis halen, ze zouals ze weg mocht.
natuur5D schreef:ATE ik heb je een pm gestuurd met het telefoonnr van de hoefsmit
winnitou schreef:Wat is dit nou weer, moet ik van XAN eerst in mijn voorbeeld kijken of de plaatjes overkomen. Nou dat doen ze in het voorbeeld en dan gebeurd er met plaatsen het bovenstaande. ! plaatje te zien en de rest niet. Doe ik daar al die moeite voor!!
meelen schreef:natuur5D schreef:
af en toe doen de plaatjes raar. bij doen sommige plaatjes het eerst goed en dan wordt het opeens een hotlink.
Sommige sites willen niet dat je hun plaatjes gebruikt.
natuur5D schreef:ik moet maar even een vaderdagkado gaan uitzoeken. oh wat zal het worden? ik had voor moederdag een navigatiesysteem gekregen (normaal doen we er niet zoveel aan hoor), du nu moet ik ook iets moois voor hem verzinnen.
meelen schreef:@WINNITOU, heb je je toch nog uit mogen leven vanochtend met schminken of niet?
En was het een leuke dag geweest?
ATE schreef:natuur5D schreef:Wat is dit nou weer, moet ik van XAN eerst in mijn voorbeeld kijken of de plaatjes overkomen. Nou dat doen ze in het voorbeeld en dan gebeurd er met plaatsen het bovenstaande. ! plaatje te zien en de rest niet. Doe ik daar al die moeite voor!!
af en toe doen de plaatjes raar. bij doen sommige plaatjes het eerst goed en dan wordt het opeens een hotlink.
[/quote]winnitou schreef:ATE schreef:
ja dat mag dus niet van die site doorlinken staat er bij hoor
staat er echt niet bij, althans ik heb het niet gezien.
Ik heb geen zin om het allemaal terug te lezen. Ik heb wel gezien dat Shenavallie het gelukt is om plaatjes te plaatsen.....LEUK
.
LIQUITA schreef:Wat zijn jullie weer snel gegaan,Ik heb geen zin om het allemaal terug te lezen. Ik heb wel gezien dat Shenavallie het gelukt is om plaatjes te plaatsen.....LEUK
en ook bedankt voor die mooie bloem.
Ik zal maar alvast een oproep plaatsen voor foto's. Want ik heb begrepen dat er bij blz. 100 weer een nieuwe collage gewenst is.
Enneh....toch had de naam " de plaatjesmakers van Veldt: deel 2" beter geweest!!!
.
mee!!! LIQUITA schreef:GoedemiddaG!!!
Wie zijn er allemaal morgenochten op de manege?
LIQUITA schreef:ATE ben jij morgenochtend op de manege? Gaan jullie oefenen voor zaterdag?
LIQUITA schreef:Ik heb vandaag geen zin om te.
Erik neemt lekker eenmee!!!
ATE schreef:LIQUITA schreef:ATE ben jij morgenochtend op de manege? Gaan jullie oefenen voor zaterdag?
zondag?? dacht zaterdag avond
. LIQUITA schreef:ATE schreef:
zondag?? dacht zaterdag avond
Ja..ik zit weer eens te slapen, heb het al veranderd.
maar hoezo ? morgen ochtend ?
LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:foutje, even anders proberen