Hahaha!Tot morgen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha!

Maarja, ik heb morgen toch echt die ene topo die voor de vakantie niet door ging, heb dus nog een hoop te leren

Op HAW: Zijn we klaar voor de wedstrijden? Er staan nu ook foto's op van haar verzorgster die het paard even fijn naar beneden trekt. 
Er heeft trouwens ook nog niemand gereageerd op mijn post in het topic over die lelijke arabier

Wist je trouwens dat bij Eef ook een arabiertje staat? Weet niet of hij er nog staat maar laatst kwam er onder mijn les een trailer aan en er kwam een arab uit. Stond een partij te trappen in die trailer dat paard, nog een wonder dat de trailer heel bleef
Hij is van een meisje die eerst ook op de manegepaarden reed. Heb haar en dat paardje daarna alleen niet meer gezien. 
Heb ze even zien rondlopen met hem na de les. Maar nu je het zegt: ik was laatst naar de stallen achter (waar hij toen naartoe werd gebracht) en heb hem daar ook niet meer gezien. Mss dat ze hem in de tussentijd verkocht heeft? 

Maar met dit paard zou je echt alleen buiten moeten rijden, een leuke spin krijg je er niet echt uit denk ik

Ik moet dus echt intensief les hebben van iemand wil ik het leuk vinden