Ben gelukkig weer (helemaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Hoi, welkom 'nieuwelingen' was gelijk heftig ontmoeting vandaag in de bak he? (Floor) Zo doet ie anders nooit nee gekheid maar schrok wel was blij dat je het geen 'probleem' vond maar dufde toch niet echt verder nu heb je tenminste lekker kunnen rijden en ik heb toch linker en rechtergalop even kunnen oefenen gele monster
Ik ga bordjes ophangen aan de bakdeur als ik ga rijden met de tekst (let op!!!)![]()
![]()
![]()
zo was vandaag op de fiets maar was niet echt succes ben helemaal wit gesneeuwd opweg naar huis oja en ik hoorde een klap zeg toen ik wegfietste er reed een zwart autootje achteruit en die betonblokken vielen daarbij om
x_Mliss schreef:Er staan der trouwens veel die ook bij stal drevijn vandaan komen zeg.
x_Mliss schreef:Waar sta je?
x_Mliss schreef:Oke kan ook.
Dat is voor Loran vaste prik haha voor en na het rijden.
Ff lekker kroele met onze gekke powny
Vandaag maar weer even lekker rijden.
Maar moet ff kijken wanneer want ik heb nu geen scooter
En ik ga toch echt niet fietsen
Flurk schreef:zo vanmorgen maar eens iets gedaan wat ik normaal niet doe
lekker uitgebreid geborsteld en aan de hand in de bak wat gewandeld (10 min) daarna het gewone werk dus box uitgemest en stro erin gedaan en nu hopen dat smid vandaag misschien wel het ijzer er weer onder legt