Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:Jammer dat het zo ging. Ik ga gewoon met chaps rijden![]()
Ik heb geen laarzen en heb er al zo'n 7 jaar niet meer meegereden.
C_hristel schreef:Zou dan toch raar wezen dat je met dat zadelmakke paard in de f6 bijvoorbeeld moet instromen omdat je de f5 enz al eerder heb gereden?
Shalimar schreef:C_hristel schreef:Zou dan toch raar wezen dat je met dat zadelmakke paard in de f6 bijvoorbeeld moet instromen omdat je de f5 enz al eerder heb gereden?
En toch moet je starten waar je bent gebleven...als je officieel wilt rijden en je punt wilt halen. Als ik naar jou manege overstap en verderga met wedstrijden moet ik (op dit moment) F8 starten...en dan ken ik jullie paarden ook niet. Als je net met hakken over de sloot je 2e pp haalt kan het heel goed zijn dat je dan de hogere F proef niet haalt. Maar dan blijf je daar gewoon een paar keer hangen...dat is toch niet erg? Dat heb ik liever dan een proefje rijden waar ik al 2 pp voor heb gehaald...
Sander_ schreef:vorige wedstrijd 232 punten en een 8 voor de verzorging.
Mandyy schreef:Sander_ schreef:vorige wedstrijd 232 punten en een 8 voor de verzorging.
Qua verzorging vind ik het niet altijd helemaal eerlijk zijn.
Een vriendin en ik reden op het zelfde paard, had zij een 8 voor verzorging van het paard en ik een 7.
kooslover schreef:Bij ons wordt wel gezegd dat je niet met chaps mag rijden, maar heb het wel eens eerder gezien en er werden echt geen punten afgetrokken...
Nou ik heb onze startlijst gezien. Ben de enige op "mijn" paardje, dus dat is in elk geval leukVerder zijn er maar 5 mensen die F7 rijden, dat is wel wat weinig...
R0sa"
[quote="Mandyy schreef:Sander_ schreef:vorige wedstrijd 232 punten en een 8 voor de verzorging.
Qua verzorging vind ik het niet altijd helemaal eerlijk zijn.
Een vriendin en ik reden op het zelfde paard, had zij een 8 voor verzorging van het paard en ik een 7.
Fleury schreef:Bij ons rijdt iedereen in compleet wedstrijdtenu(ja ik heb het over een manegewedstrijd op manegepaarden en pony's)
En toen ik in verenigingstrui startte met witte handschoentjes en een wit kraagje kreeg ik een punt aftrek. Ook mogen wij uberhaupt niet met chaps rijdenWie dat nou weer heeft verzonnen................
Shalimar schreef:
En wij moeten gewoon omhoog als we 2 pp hebben gehaald...waarom zou je ook de F6 blijven oefenen (bijvoorbeerd) als je F7 mag startenSorry maar dat vind ik nergens op slaan. Ik heb de eerste F4 210 gereden omdat die pony me niet lag en ik er nooit op reed maar de F5 reed ik weer met 233. Dus ik ga echt niet de F4 vaker oefenen omdat ik daar met de hakken over de sloot door was...Ik rijd nu gemiddeld 219 dus waarom zou je?