Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:12

Toby schreef:
Tinky12 schreef:
Uhmmm...allereerst welkom aan de nieuwe mensen
Ik las dat iemand Melinda van de Hollandsche bij heeft gereden...leuk dan moet je dus een bekende zijn...eheheh.

Hoi!

Volgens mij kennen wij elkaar inderdaad wel
Ik heb zelfs nog een foto dat jij op Vanitas zit en ik op Melinda, zonder zadel op de binnenplaats.
Ik reed haar altijd op donderdagavond na mijn les van Muis.

Weet je nog??

Kan mij vaagjes wel wat herinneren jah...helaas is mijn geheugen niet al te best op dit moment Zal es de fotoboeken induiken

Leuk al die oude bekenden hier...

Velze...staat mij wat van bij...dat was toch een kopersnoet??Lekker stevig merrietje.
Foto zou leuk zijn....

Groetjes,Tinky

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:15

Ja wat een moppie he; wel een eigenwijsje hoor

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:35

@ Sigislief: leuk dat je hier ook bent , is een leuk topic!

Kent zegt me vaag wel wat, was dat een bruin niet zo groot privépaard op de Hollandsche?

Wat heb ik vandaag gedaan: tegen de wind in gefietst. Gekeken of ik Fax kon vinden in het Westerpark (niet dus ). Even bij een dressuurwedstrijd gekeken in Spaarnwoude. Er werd veel buitengereden vandaag, geen wonder met dat mooie weer. Verder in Spaarndam gekeken naar een lepelaar in een plas met verder veel grutto's (de lepelaar is er bijna ieder jaar, geinig).
En toen konden we terug met de wind in de rug lekker hard fietsen. Helaas heb ik hooikoorts, ik moet echt de hele dag niezen en ik word er hartstikke duf van.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:42

Ja, zeker in het zonnetje was het goed uit te houden. Heb nog even op een terrasje gezeten op de overtoom. Maar als de zon weg ging was het toch wel wat frisjes! Geef mij maar zomer!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:47

mustang123 schreef:
@

Wat heb ik vandaag gedaan: tegen de wind in gefietst. Gekeken of ik Fax kon vinden in het Westerpark (niet dus ).

Goh...hij stond er toch echt hoor de hele dag lekker buiten,had ff gebeld
Nah...park is groot hoor...

Groetjes,Tinky

mustang123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:52

't Was meer dat ik toch door dat park fietste, dus toen keek ik wat om me heen. Volgende keer beter (en met meer tijd PB ik je).

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:15

mustang123 schreef:
't Was meer dat ik toch door dat park fietste, dus toen keek ik wat om me heen. Volgende keer beter (en met meer tijd PB ik je).

Jah...doen hoor...kom je ff bakkie halen

Groetjes,Tinky

reina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:18

@ toby: Wat fantastisch van Vels! Ik ben erg benieuwd ook naar haar veulentjes. Ik vond haar zo'n fantastisch paard, mooi compact, prachtige kleur en een geweldig karakter! FOTO'S!!!!

Wat was er met jouw paardje dan? Fijn iig dat het nu weer beter gaat.

@ Melinda-bijrijders: Leuk dat als een paard heel oud wordt, hij of zij ook veel bijrijders heeft door de jaren heen Ik heb haar ook nog een tijdje gedaan (superlief van Loes, om het verdriet om Victor een beetje te verzachten). Hartstikke leuk, rijden in het Vondelpark en eindeloos tutten natuurlijk...

@Karen19: Leuk dat jij ook eens actief bent op bokt, was gezellig vrijdag, moeten we vaker doen!

karen19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:42

@Reina: tsja als ik eens iets interessants in te brengen heb doe ik dat graag hoor! we gaan zeker weer snel een ouderwets borrelavondje houden!zeker gezellig...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:00

Hi, was ik weer!
Van zo net was toegestaan hoor! Dat Ilen een berichtje onder mijn account plaatste Zat er naast namelijk haha.
Pluutje: Ilen rijd femke nog wel ja, 1x per week, ik doe Femke ook eventjes 1x per week, dus das wel leuk

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:46

Mischien moeten we sowieso eens een keer iets af spreken... Iemand interesse?

Weer allemaal nieuwe namen hier... ik ben nu wel een beetje de weg kwijt hoor! Ik ben vanochtend echt doodziek wakker geworden... Niks gegeten, dus lekker pasen zeg maar. Verder even een uurtje met mijn paardje dor het bos gewandeld (aan de hand dus, grom). Overigens zag ik bij de ex-Bosrand de vrachtwagen van Michael Whitaker staan, dus zijn paarden zijn kennelijk al aangekomen voor Jumping Zelf ga ik er niet naar toe aangezien ik dit weekend vrienden over de vloer heb... Zal wel veel in de stad zijn. En dan zondag naar Aerdenhout om een rondje te springen (mijn paard dan). Paard daarna nog een uurtje op de dijk laten luchten... En toen was hij een beetje losgebroken. Oeps.

@ Franca: Jij had toch een heel fanatieke bijrijder?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 23:44

Jaaaaa ik wil nogsteeds meeten!! Leuke dingen doen!! hihi *o/*
Manic: Ook jouw paardje wil ik zien hoor!! Ik kan natuurlijk ook gewoon een rondje doen :p kom ik gewoon bij iedereen langs, lekker penny :p
haha en ja al die namen, ik snap dr ook nix meer van, maar ik klets er wel gewoon tussendoor hoor hihi
Nou ik ga maar eens slapen!! truste!!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:18

Ja...leuk een meeting.
Niet te ver weg hoor want ik ben nog steeds brak Dus beetje centraal,iets in de buurt van het Vondelpark...of Leidseplein misschien??

Groetjes,Tinky

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:20

zag ferline vrijdag nog. ging inderdaad niet zo goed met neville, hij is een beetje aan het modderen zei ze. (eerst die operatie nu weer wat anders..) Echt jammer voor haar, ze kan zo super netjes rijden en dan heb je ff een paard wat dat niet kan op het moment..jammer.

@ karen: hoest met djerid? (erhm, hoe schreef je het ookalweer ...)
was jij nou gisteren aan het buiten rijden met iemand anders (zag namelijk een hele mooie (zweet)vos arab..)?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:42

ps: ferline zit ook op bokt. onder de naam van haar oude pony in indonesie: lippo.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:46

Ik zit dit weekend alleen echt stampvol... En volgende week is Koninginnedag weekend. By the way, de Apollolaan is ook een prima plek om te verkopen!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 09:56

Apollolaan, Check!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:56

Ugh, de baas van mijn baas zit vandaag de hele dag bij ons op kantoor.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:09

Aaah.. das balen.. zo te horen
Ik zit op school nu... Ook heel fijn dus, moet m'n opdracht(en) uitwerken maar heb het eigenlijk wel weer gehad nu.. hihi maarja nog 20 minuten bikkelen en ondertussen stiekemen bokken:P en dan pauze whoehoe

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:33

Hoi Hoi ,

Vandaag laatste 2 uur vrij dus dat was eerder weg van school
Morgen heb ik een afspraak om 13:00 uur bij ROC - Elandstraat.
Voor een nieuwe school kijken (Bakker & Banket Opleiding)
En vanavond naar de Dierenarts voor onze oude kat van 16 (Resa , Zie profiel) hij heeft het al paar dagen al benauwd en hij kan ook niet ademen door zijn neus (heeft ie namelijk niet echt) en hij wordt af en toe met zout-water zijn neus leeg gespoten en daarna kan ie weer ademen..

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:50

@sigislief: ik zie dat jij een paard in je avatar hebt staan: Omar.
Weet jij toevallig waar hij naartoe is? (ik denk dat ik het paard ken namelijk, hij lijkt er heel erg op.)

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:16

Volgens mij is ie naar Zaandam gegaan.
Zo iets heb ik gelezen een tijdje geleden.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:33

is hij van een vrouw geworden met rood-achtig haar? rond de 40 (ouder) met een redelijk stevig gebouwd lichaam? (ben eventjes haar naam kwijt..)

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:53

Fronton schreef:
Kent iemand 'Arola Ria'? Ze kwam ook in het Amstelpark en verzorgde daar ook de ponies. Ze reed rond in een Arola. Heeft een tijdje een pony gehad, een blondje met de naam Romario en later een groot zwart paard, daar zou ze mee op Wennekers hebben gestaan.
Weet iemand waar zij gebleven is?

ja die heb ik laatst nog via pb gesproken en foto's uitgewisseld.
Ze heet Ria op bokt.

Franca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:11

manic schreef:

@ Franca: Jij had toch een heel fanatieke bijrijder?

Ja dat klopt, die had ik. Dat was Jennygirl hier op Bokt. Zij heeft 2 jaar lang Cheyenne heel trouw bijgereden en verzorgd en is helaas helaas afgelopen zomer gestopt wegens tijdgebrek. Ik ben nu alweer een hele tijd op zoek naar iemand anders.