Ja het is voor beide pech hebben. M. vanochtend nog gezien ze had goed geslapen alleen moest ze om de 2 uur de wekker zetten dit ivm een lichte hersenschudding. Voor Kelsey is het allemaal balen ik hoop dat ze haar paard zo snel mogelijk kwijt is.
Het paard van K. werd door M. gereden in de buitenbak en reageerde op een aantal paarden die begonnen te rennen op de wei. Gevolg paard begint ontzettend te bokken. M. viel eraf met als resultaat een gebroken sleutelbeen en een lichte hersenschudding.
Toch nog even een leuk nieuwtje. De winterwortels zijn er weer. Was een hele verrassing gisteren, was blij dat ze er weer waren dat scheelt weer meezeulen uit de supermarkt.
Haha idd er zitten flinke knoeperds bij.. Nou K. haar paard is deze week al weg (hoopt ze) degene van wie ze hem weer gekocht heeft neemt hem terug voor hetzelfde bedrag.. Deze is alleen 4 weken op vakantie geweest en komt morgen terug.. Of ie hem deze week komt halen is maar de vraag
ja het is inderdaad wel balen dat voor K. en M moet idd 6 weken rust houden. ik wilde zaterdag eigenlijk naar de manege komen, maar kon een aanbod om te gaan shoppen in eindhoven natuurlijk niet afslaan... het nieuws dat m was gevallen kwam dan ook pas gisteren en denk dat K ook best wel over de zeik zal zijn. t is inderdaad maar het beste dat het beestje zo snel mogelijk gaat naar iemand die hem echt onder controle kan houden, voordat het dalijk echt een keertje mis gaat.
@pewij: wie is JWvdV ( waarschijnlijk een beetje een ooooh-vraag)
Ja B. had vigo vast en M zat op dat stoeltje en K. was een glas water halen. M. werd steeds witter dus is marleen er ff bij komen staan en toen is ze ook op de grond gaan liggen.. Martijn heeft hem gister gelongeerd en K. zij hij doet de 1e 5 minuten gek en dan issie moe.. nou hij heeft de hele tijd gek gedaan dus het was wel ff nodig
Ja donderdag waarschijnlijk op die van sas.. ff kijken hoe haar bui is (vant paard) Olympus toch ff uitgeschakeld en Gorez kan ik het ook nog rustig mee doen.. Alst goed is is S. donderdag weer terug, dus hoef Veron dan ook niet zo heel veel meer te doen..
Leuk Joyce dat je op veel verschillende paarden kunt rijden zo. Leer je echt veel van.
Pfff... vandaag naar de tandarts geweest en heb nu een doorverwijzing naar de kaakchirurg . Er ligt een verstandskies scheef en die moet er nu dus uit. Ben echt super bang, durf zelfs niet te bellen voor een afspraak.
@ Angelique: Dat is niet zo best.. ons mam heeft dat ook gehad.. zal maar niet vertellen wat ze hebben gedaan toen! Maar ze verdoven je goed hoor:) Ben ik blij dat ik geen verstandskiezen heb!:P
Ik voer me een hoedje met al die wortels, maar het is wel weer gezellig al dat geknauw op stal. Vanaf volgende week heb ik 2 kratten dan hebben de paarden bij S. thuis ook iets te smikkelen.
ooow verstandkiezen trekken.... auw... ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar ik ben zooooow bang van de tandarts. dit helpt vast niet veel he, haha nou wat misschien wel helpt is dat ik een aantal mensen ken die het wel hebben laten en die zeiden dat je er vrij weinig van voelt....
Ow jee...ik heb gebeld. 8 November is het zover! Zit nu al in de stress! Wat je ervan voelt schijnt heel erg afhankelijk te zijn per persoon. Maar ja ik denk maar aan het feit dat er veel ergere dingen zijn in de wereld. En bedankt allemaal voor de geruststellende woorden.