Kben der ook weer Ik ga niet naar landdag weet niet eens waar dat is Heb gisteren heerlijk gereden, op een nieuw paard die zo'n 1 a 2 maanden geleden is gekomen met de naam Oh Boy
echt leuk dat jullie weer terug zijn Kvond et altijd vet gezellig, om een beetje over de manege's enz, te kletsen!
Wij hebben een nieuwe fjord.. Kvind et niet een geschikt paard voor de manege, en ze is nu nog op proef... Ze is aardig oud, heeft een doorgezakte rug en loopt scheef..This wel een schat van een pony hoor.. maar niet geschikt vind ik..
De landdag is een evenement voor aangepast paardrijden ( van gelderland en overijssel ofzo
ja ja ik ben van manege hoogenweg... ik vind het ook een heel leuk thema... :>... ja ik ben ook wel erg benieuwd... danny rook en cas van iersel komen ook.. die komen hier bijna elk jaar wel een paar dagen met de ruiterkampen voor gehandicapten helpen... en er is dus t circus.... en er komt een demonstratie van de cavalerie...
Ik hoorde dat arne jansen zou komen, Maarja... dat zou me dan vast weer zijn wijsgemaakt...
Kheb met ilona het hele hippisch varieté in elkaar gezet... En we zijn nog niet klaar.. We zijn er echt heeel veel uur mee bezig geweest. En ik ben nu weer te laat op school
hahah slim mariet ja ik heb ook gehoord dat arne jansen zou komen naja zien vanzelf wel moete jullie nog veel doen met het hippisch varieté of valt t mee? en btw hoe was je kamp?