Lisa ik ga morgen op de fiets naar de manege iik weet niet of je nog keertje mee wou fietsen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jacqii schreef:Hee sanne ze zijn echt mooi!! vooral die met jij op bandero met die witte randjes er om heen!!![]()
Lisa ik ga morgen op de fiets naar de manege iik weet niet of je nog keertje mee wou fietsen!

sannuhh schreef:Annemiek ik zou er ook wel eentje voor jouw maken, moet je even zeggen wat je wilt.
Dit vind ik de mooiste tot nu toe.

en crossen natuurlijk

sannuhh schreef:Haha, ja hoor, ik wil er ook wel een voor jou maken!
Moet je even laten weten wat je precies wilt...
Haha, ik heb zeker leuke honden Banjer gedroeg zich voorbeeldig en vond dat spelen met Valerie erg leuk!!!

AnnemiekvM schreef:
Deze heeft Sanne ook voor mij gemaakt! En dat is ook wel toevallig, want ik ga binnenkort met Tommie zwemmen. We gaan dan naar een crossterrein en daar zijn 2 aangelegde zwemmeren! En een galopbaan van 1 km
Veel plezier in ieder geval! _Roosmarijn_ schreef:sannuhh schreef:Haha, ja hoor, ik wil er ook wel een voor jou maken!
Moet je even laten weten wat je precies wilt...
Haha, ik heb zeker leuke honden Banjer gedroeg zich voorbeeldig en vond dat spelen met Valerie erg leuk!!!
Zou je zoiets kunnen maken zoals je met die van Banjer en Fleur hebt gedaan? Dat is namelijk iets waar ik niet zo goed in ben, met die zachte randen enzo.. moet ik nog even uitproberen.