jaja alle leukste foto's komen op bokt (welk bij t reelaer maar daar vinden jullie ze tog ook wel?) miss dat ik de leukste ook nog wel hier plaats (waar we met zn allen op staan... ja dat doe ik)
*gaat nu uploaden!*
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:nou ik denk het thirza het liefst zelf wil gaan vertellen hoe raar ze heeft gedaan op de bonte avond ..
nee correctie: met wie ze raar heeft gedaan
haha
hoezo, zij deed nix raars tog? tja gwoon net als iedereen, beetje fun hebben. maar met wie heeft ze raar gedaan dan? Vertel op!
) maar jaa w8 op die foto's spreek jullie snel weer xxx
Dus een beetje gek doen ben ik van Thirz wel gewend; blijf je jong bij he!
Maareh... waar blijven de verhalen waar wij als niet JT-ers ook van kunnen meegenieten??? En ook een paar pics?
ook de leukste foto's zijn daar te vinden
)
.. ik kijken ik denk mm, het ik dat vorige week ook al niet :p .. mja, anne jij gaat volgend jaar togh ook weer?
in mn eentje vind ik ook weer zoiets...
Gelukkig heb ik vervangende paardjes hier! Alleen voel ik me wel erg klein op al die ijslanders....je moet me zien zitten op de foto's, haha! Nu ik dus extra-extra ben hoef ik geen eigen groep kids te begeleiden...ik mis dat wel eigenlijk, veel leuker als je je eigen groep hebt en te strijden om te bonuspunten
Maar gelukkig heb ik volgende week weer een eigen groep.
! En Nel, hoe bevalt Voice het leven in Aagtekerke? Vast heel goed! Wacht met spanning al je verhalen af!
..
.. gister kon ik niet meer lopen.. vandaag gaat al wat beter.. poedersuiker benen

.. door callifoy in het ziekenhuis, en mijn knie heb ik nog steeds last van.. en nu velliot
.. ben d'r een beetje zat van.. Het gaat nu alweer, maar normaal lopen zit er nog niet in.. 
eknein schreef:haha go denice!! vertel es

)