manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 19:41

ze gaat ook nog vertellen met wie en hoe raar ze heeft gedaan gister aaf!
jaja alle leukste foto's komen op bokt (welk bij t reelaer maar daar vinden jullie ze tog ook wel?) miss dat ik de leukste ook nog wel hier plaats (waar we met zn allen op staan... ja dat doe ik)
*gaat nu uploaden!*

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:41

uploaden maar

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 18:11

heej ik kom nog een keer naar zeeland!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 18:18

toppie nein! Dan moet je ook lekkr mee naar pdoes hoor!
Citaat:
nou ik denk het thirza het liefst zelf wil gaan vertellen hoe raar ze heeft gedaan op de bonte avond ..
nee correctie: met wie ze raar heeft gedaan
haha
hoezo, zij deed nix raars tog? tja gwoon net als iedereen, beetje fun hebben. maar met wie heeft ze raar gedaan dan? Vertel op!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 20:48

Heey mensen hoe was het op raalte? ben 2 dagen niet op bokt geweest (gister mocht ik niet eer gister sliep ik bij jessica donderdag komt zij bij mij slapen ) maar jaa w8 op die foto's spreek jullie snel weer xxx

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 12:17

de foto's staan op het reelaer topic hannes..
en anne we hebben het al uit gebrijkt besproken op msn
weet je nog?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 19:40

Nou nou wat een verhalen weer over het ruige leven van Thirz! Gelukkig ben ik al helemaal op de hoogte en is ze geen toffe types tegengekomen hoor (ook niet zaterdagavond toen ze uit was)! Dus een beetje gek doen ben ik van Thirz wel gewend; blijf je jong bij he! Maareh... waar blijven de verhalen waar wij als niet JT-ers ook van kunnen meegenieten??? En ook een paar pics?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 21:23

waarom ben je niet gewoon mee gegaan bianz?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 22:55

He mansen, leuk dat jullie weer terug zijn, dan is er weer wat te lezen!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:53

heej vraagje.. is jullie berichten teller ook gestopt met omhoog gaan?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 18:59

Dat komt omdat bij huiskamer je berichten niet meetellen
wel balen eigenlijk

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 21:06

jammer heh! ik plaats egt alleen maar verhalen in de HK!
enne nein bedoelde je dat? ow ik dacht dat je t toen al over de zaterdag had
nouja, die keer dat jij bedoelde deed zij nix raars tog?? kan ze eigenlijk nix aan doen!
(tja bianz, t egte verhalen topic over de trektocht is tog wel Stal 't reelaer nu... ook de leukste foto's zijn daar te vinden )

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 11:02

ik vind dat ook stom.. opeens dacht ik, mm ik zag al best veel berichten hebben .. ik kijken ik denk mm, het ik dat vorige week ook al niet :p .. mja, anne jij gaat volgend jaar togh ook weer?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 14:08

Ja! nouja, ff kijken of t kan met school enzo, en of er nog meer mensjes mee gaan in mn eentje vind ik ook weer zoiets...
maarre k gloof (gaat strax ff zoeken) dat er in t reelaer topic iets stond over een manege deel ofzo, waar alle topics heen moesten.. tja en daar tellen de berichten wel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 16:59

Hallow!!
Hier ben ik ook weereens! Gaat alles goed hier? Al afgekickt van t Reelaer? En hoe gaat t met Nanda? Mis dr wel hoor Gelukkig heb ik vervangende paardjes hier! Alleen voel ik me wel erg klein op al die ijslanders....je moet me zien zitten op de foto's, haha! Nu ik dus extra-extra ben hoef ik geen eigen groep kids te begeleiden...ik mis dat wel eigenlijk, veel leuker als je je eigen groep hebt en te strijden om te bonuspunten Maar gelukkig heb ik volgende week weer een eigen groep.
Verder ben ik ook erg benieuwd naar mn jonge katje thuis: Simba! Je kunt m bij mij thuis dus al bewonderen. Mn mammie zegt dat ie heel lief is en een echte schootkat is, precies wat we wilden ! En Nel, hoe bevalt Voice het leven in Aagtekerke? Vast heel goed! Wacht met spanning al je verhalen af!

Verder is mijn leven niet zo ruig hoor.....weet nie waar jullie het allemaal over hebben?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 15:53

Nou nein had een verhaal over de bonte avond. Tja als je al wat wijntjes op hebt willen sommige mensen nogal raar doen...zeker als ze al een bepaalde obsessie hebben. *kweenie of je snapt waar ik t over heb.. ach maakt ook nie uit, je hoort t wel als je weer trug bent. En zo erg was t allemaal ook weer niet...*

en thirz, k zal nanda vanaaf ff de groetjes doen ok? En dat afkicken van t reelaer is zo makkelijk nog niet hoor.. iedere keer zie ik weer die leuke foto's! Plezier iig volgende week, en hopen dat die ene een beetje meevalt!
owja, mensen die ineens een sterke behoefte hebben om mij te melen >> Ik kan weer bij mn Hotmail!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:22

afkicken van reelaer ? nooit ..
ben gister bezig geweest met velliot, en toen annemarie en ik het hoofdstel af probeerden te doen, sprong hij opzij en raakt me voet met zijn hoef(heb ik weer).. heb een enorme blauw plek op mijn voet, en een ei .. gister kon ik niet meer lopen.. vandaag gaat al wat beter.. poedersuiker benen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 13:48

Nee Annemijn, kan je niet helemaal volgen..... Maar maakt nie uit. Ik heb niets raars gedaan en tis ook helemaal opgelost. En dat sommige er wat anders over denken...

Nou Nein, gaat wel weer lekker bij jou, arme jij! Ga zo dus weer terug naar t Reelaer, kunnen we nog ff chillen daar voordat de kids morgen weer komen. Gelukkig komen er maar 2 eigen paarden, want deze week was het een en al gezeik met de eigen paarden. Er moest er 1 opgehaald worden, 1 kon er niet meer wegens een wondje en nog 1 durfde de rit niet aan op haar eigen paard....pfff, kom dan niet met je eigen paard!!

Ben erg benieuwd naar de foto's. Als ik terugben moeten we met zn allen maar een foto-meeting houden, ok? Kunnen we ze allemaal bekijken! Doeidoei!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 10:42

Ja tuurlijk moeten we een super foto-meeting houden!
Afbeelding
desie en lars! schatjes tog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:26

Ja thirz, voice heeft het erg naar dr zin, heeft al veel nieuwe vriendjes gemaakt en staat dag en nacht op wei, dus ze krijgt al een behoorlijke buik! Als je terug bent kom je dan nog een keer rijden?
Hellen (van de ponyhof) wil een nieuw paard kopen, voor de manege, dus ik zei ik weet er nog wel één! Tum Tum..... Ik heb het telefoonnummer gekregen van die mensen en aan hellen gegeven, maar nu is ze het nr. kwijt, maar als ze het weer vindt gaan we kijken bij tum tum!
Tof he thirz!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:02

nou ik officeel gemaakt dat ik kap bij men van zwol mensen.. hij zit steeds maar te zeuren dat ik niet goed met z'n paarden omga.. nouw en het is togh aardig gevaarlijk daar .. door callifoy in het ziekenhuis, en mijn knie heb ik nog steeds last van.. en nu velliot .. ben d'r een beetje zat van.. Het gaat nu alweer, maar normaal lopen zit er nog niet in..

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 18:51

miss wel beter als de paarden daar zo gevaarlijk zijn. En als die vent dan ook nog zo sjago en raar is...
wel jammer, want t rijden vond je tog altijd wel tof? heb je al wat gehoor van callifoy?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:15

heey mensjes hoe is het op msn sorry ik kon nie komen twee dagen had het druk:P met een jongen 2 keer savvonds afgesprken dus ja leuke foto annemijn spreek jullie weer doei

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:46

haha go denice!! vertel es
neej niks gehoord van callifoy

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 15:08

eknein schreef:
haha go denice!! vertel es

jammer dat je nog nix weet van callifoy...
k ben hard aan t leren voor mn theorie(auto)examen, dus ik plaats nog wat reelaer foto's

hihi! en hoe oud zijn we nou helemaal....
maar Inus had wel gelijk, ze sprong best hoog!
Afbeelding

en hier voor de dunya site! (cis en dunya met ijsje bij Hellendoorn! )
Afbeelding

Ah, Lars en Desie, lief.... eerlijk zullen wij ieder grasprietje delen
Afbeelding

uh...iets minder lief
Afbeelding

ikkie met desie! en een stukje manen van dunya
Afbeelding