Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoOtJuHh schreef:Je kunt altijd nog een trailer huren bij Hans Imanse: http://www.imanse.nl/
Op stal zijn er ook mensen die je tegen betaling willen rijden, wat dat kost weet ik niet. Vervloed verhuurt ook kleine vrachtwagentjes, en misschien imanse ook. Ik kan alleen niet in je portemonnee kijken
Remark schreef:Haai, toevallig hoorde ik een tijdje geleden dat iemand in mijn rijtje een bijrijdster zocht voor haar haflinger. Helaas kan ik je niet in contact brengen met die mensen omdat ik ze zelf eigenlijk nooit spreek maar je zou wel een briefje daar kunnen ophangen. Het gaat om haflinger Napoleon in de paardenuitloop (2e rij 1e stal).
Remark schreef:Oooh wat grappig! Ik ben helemaal weg van napoleon en geef hem altijd even een kus.
Ik doe inderdaad donna! Ik weet niet of het dezelfde carolien is maar er is een meisje die ook carolien heet die donna nu af en toe rijd. Lois kwam ik toevallig tegen op bokt laatst.
anitaolja schreef:Ja klopt maar wel leuk en gezellig:) als je toevallig de ponyuitloopstallen kunt vinden (tegenover de koeienstal en dan het straatje erachter, daar staat mijn fjord op stal (nu nog op het land)
De koeienstal ligt naast de westernbak!
Hoe laat zijn jullie op stal?