) duurt alleen eventjes
Succes bij de zadelmaker vandaag! Ik hoop dat alles weer goed zit en je ongestoord verder kunt trainen

Enneh.. GEFELICIFLAPSTAAAAART!!! X X X
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) duurt alleen eventjes

Komt nog steeds niet in de buurt van 269, maar het is een begin
Vandaag geen infuus, wel een grote berg medicatie (metacam, neutradex, vit. e, selenium). Vanavond mag ik één rondje om de kliniek heen wandelen met dr (woehoeeee
) Helaas mag ze nog niet ff lekker rollen, dus dr vies maken om dr vervolgens te poetsen gaat ook al niet
Neem vanavond wel een fles shampoo voor mee, ga ik dr staart wel tot in den treure wassen 
Sharon_Jims schreef:Andrea heeft de VA ook verteld waardoor het zou kunnen komen? Eiwit rijk voer/andere training?
Dit weekend is ze ook gewoon doorgetraind en maandagochtend heeft ze nog in de stapmolen gestaan, dus waar het deze keer vandaan komt... ik heb geen idee!!
Nu dus zaak om dr eerst terug gezond te krijgen en dan op zoek gaan naar een nieuwe 'balans'. De dierenarts gaat me ook helpen met haar spieropbouw, want daar ben ik al een paar maanden mee bezig met allerlei supplementen, maar ze blijft veel te schraal. Ik krijg er gewoon niks op. Nooit aan gedacht om het eens met de DA te bespreken
Wie weet haal ik er wel iets nuttigs uit
Maarja... te vroeg verhuizen schieten we ook niks mee op. Even afwachten dus!
Hoop stiekem dat t allemaal meevalt! AndreaB schreef:hihi dat kan ze denk ik wel waarderen! Morgenochtend wordt haar bloed opnieuw geanalyseerd en dan even overleggen met de DA over het weekend. Ze ziet er best goed uit, loopt bijna helemaal goed, is lekker vrolijk, genoeg energieHoop stiekem dat t allemaal meevalt!
Heb mn koetsiersbewijs ooit gehaald en nog nooit wat aan gehad.
haha AndreaB schreef:Wouw! Ziet er leuk uit flurk! Is dat nog een groot gebied of lijkt dat maar zi?