in een woord gemeen!!!! maare ik vind ferre wel een stoer beessie  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  in een woord gemeen!!!! maare ik vind ferre wel een stoer beessie  

Maar westernpaarden hebben geleerd op druk van de teugel tegen de hals te wenden, het bit hoeft dus niet scherp te zijn.
 Ik moet echt m'n binnenhand uitsteken om hem te laten volgen. Heb ik de teugels in één hand mag ik blij zijn als ie omkijkt, de KNOL. 
                                                         Juut schreef:WAHAHAHA!Hé Annetje, ik dacht dat je een vriendin van Emy was! Ik was al aan het twijfelen, maar ja, ik ken je alleen met rijkkleding en cap op.
 Je 'kent' me toch wel? Ben al veeel vaker met Emy meegeweest om Jappaner te spelen! Ik ben geen vriendin maar zus, maar dat weet je denk ik al 
Ik wil het ook zienCitaat:Die Face off is idd mooi paardje...jammer dat ik zondag zelf bezig ben op de manege, had ik ook wel willen zien.
 Maar we hebben geen vervoer en ik heb geen idee wanneer ze moet rijden. 
Dit weet ik wel (weet niet of de rest dit ook wist, maar neem aan van wel) ik keek ook niet naar de handen van de ruiter, die kan vaak veel gekke dingen doen zonder dat het bit hoeft in te werken. Maar af en toe zag je de scharen van het bit toch wel heel erg ver naar achteren gaan! Misschien dat dit wel nodig is, maar het kan altijd vriendelijker denk ik.Citaat:Ik heb die jongen helaas niet zien rijden, maar in de western rijd je met langere teugels. Om contact met de paardemond te maken zoals in europese stijl moet je de teugels veel verder aan trekken, daardoor lijkt het snel of je hard aan de teugels trekt.
 ), maar toch...
 Best grappig.

Ik hoop dat er veeel te doen is, want we kunnen niet eerder dan zes uur weg waarschijnlijk 
 of we moeten lopen.
 ga ook weer jappaner spelen trouwens.                                                         
 ) Weet ook niet met welke knol, is nog verrassing. 
 Monique had het erover dat het leuk zou zijn als ik m'n westerntuig mee zou nemen, moet ik nog een nachtje over slapen. Het zadel is wel erg zwaar (en groot) om op m'n fietsje mee te slepen. Denk dat ik het maar bij hoofdstel-slepen hou. Hopelijk mogen we tussendoor ook wat anders doen..ik wil PENNYKIDDO'S!!!