Ik ben altijd vroeg wakker als ik vrij ben maar vandaag was het erg vroeg.Als ik moet werken gaat om 6.00u de wekker en vandaag was ik al om 5.30u wakker.
Oeps dat was een vroegertje.....ik hoor de wekker nooit . Tis me ook een raadsel hoe ik het altijd voor elkaar krijg om op tijd op mijn werk te zijn
nikkielvis
Geplaatst: 16-05-12 07:08
Nicolette ik denk hard fietsen
Marion ik zeg opgeven het gaat je toch niet lukken
Cynthia nog gefeliciteerd
Gister lekker mijn aapje losgegooid in de binnenbak. En hij loopt heerlijk Hij had er zowaar zin in en dat terwijl hij losgooien niet echt een van zijn favorieten bezigheden is.. Lekker uitdagen en een soort van spel met baas
Tencie liep lekker vanavond,kan merken dat hij op de dag nog gestapt wordt. Hij was wel een soort van fris,wilde af en toe jolig reageren en dat moet hij nu net niet doen. Vanaf vandaag mag ik het draven opbouwen.
Leuke pup heb je Cathy!! Ben benieuwd naar hem! Morgen met Cynthia en de paardjes naar het park, heb er zoveel zin in! Lekker weer buitenritjes maken. 16 juni ga ik naar Driebergen met een vriendin een buitenrit maken in het bos. Goed oefenen voor het weekend weg
Xantha
Geplaatst: 17-05-12 20:26
Jaaa puppy is leuk he!! Hij zal wel heel snel groot worden, heb je al een naam voor hem??
O ik was zo trots op mijn Xanthatje vandaag. We gaan zondag met Herman en Nicolette naar Meijendal en ik wilde nog even een keertje trailerladen oefenen (dat was al weer een tijdje geleden) Dus Es de trailer op zijn plekje gezet en ik Xantha op de trailer zetten. Ze liep er gewoon in een keer op en dat tot drie keer toe! Braaf peerd. Es had het helemaal naar haar zin zo met de trailer rijden, ze heeft hem ook weer keurig op zijn plekje gekregen!
Het is inderdaad een leuke pup . Wat was het trouwens lekker weer vandaag....eindelijk dan toch een beetje lente aan het worden Zondag lekker naar Meijendael en Waalsdorpervlakte....vroeger daar pratisch elke week gereden dus ik ga voor nostalgie, maar nu op mijn eigen paard ipv een manegepaard. Zal wel een geheel nieuwe ervaring zijn. Ik heb er zooooooo'n zin in. Braaf peerd die Xantha...zag haar ook lopen en dat zag er niet verkeerd uit. Tence was weer braaf....we hebben op zijn verjaardag een trekspelletje gedaan. Ik had even geen gezag ...hij zag de blauwe kuilkar en hoppekee...snel hapje. Ik probeerde dat van hem af te pakken , maar daar was hij het niet mee eens....ik heb gewonnen...dat dan weer wel. Hij heeft wel een paar sprietjes gekregen hoor
taverno
Geplaatst: 18-05-12 07:41
Goedemorgen.
Lekker hoor naar het strand,ga je met Amaye dan?
Tsja,Tence is erg gefixeerd op eten!
Xantha
Geplaatst: 18-05-12 09:19
Mogge
Tav, we mogen het strand niet op dus gaan lekker de duinen in! We nemen Freya en Xantha mee
taverno
Geplaatst: 18-05-12 14:19
Duinen zijn ook leuk!
Vanmorgen bij Tence geweest,straks werken,niets geen zin.
Sterkte voor de harde werkers vandaag. Vandaag met Cynthia en Fa naar het Buytenpark geweest. Ze waren erg braaf. Had er een man net naast het gemaal een tent opgezet. Wat een eikel zeg! Jammer dat Noah er niet doorheen gelopen is
cykie
Geplaatst: 18-05-12 21:43
Het was inderdaad een heerlijk ritje. Jammer van de tent middenin. En Ilvy blijft altijd heel erg beleefd
Hahahaha....ik zie Ilvy ook niet onbeleefd worden....dat zou raar zijn Heerlijk al die buitenritten. Wij lekker zondag....ik ben zooooo benieuwd hoe de paarden zijn met elkaar
We nemen Freya mee naar buiten....Amaye is nog te jong . Ik heb wel vanmiddag weer op hara gereden. Voor het eerst sinds ze in het land staan....en weer was ze zo superbraaf. Elke keer ben ik weer