Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stef_Rashidi schreef:Esther28 schreef:Zo net ff een wereldreis gemaakt voor een vliegenmasker:
Hypoplaza, hadden niet de goede-->Mr Ed-->gesloten op maandag-->Stahro--> lunchpauze tot 13.30-->Hyporama, en daar hadden ze uiteindelijk het gewenste masker in de goede maat....
En het resultaat daarvan is een arabische alien![]()
.... Jetta schreef:Uhm Esther van Vincent.....plekjes/zweertjes op de tong komen ook voor als je paard een plantje uit de wei heeft gegeten waar hij wat gevoelig op reageert.....maar altijd goed om zijn gebit te laten doen als je twijfelt.
Meestal trekt het vanzelf weer weg, na een dag of tien.
Ik had gisteren zo'n leuk sollicitatiegesprek, ben benieuwd of het wat wordt, hoor maandag meer! Ik heb ze een compliment gegeven voor de duidelijkheid in de solliciratieprocedure, ik maak wel eens anders mee! Vonden ze stiekem leuk, dat complimentje. Het schijnt voor veel bedrijven moeilijk te zijn om zich aan de sollicitatiecode te houden. ....
storm was erg braad aan de longe. Wel effe piepen en een bokje, waarop Esther/Vera dan weer moet lachen....
Jetta schreef:Ik duim! Komt goed hoor, Vincent is een sterk peerd in de bloei van zijn leven!
Serada schreef:Twinklebel schreef:Volgens buienradar hebben we het ergste al gehad zie ik nu, wat water kunnen ze wel tegen.....
Ja dat kunnen ze makkelijk hebben. Ze zijn gelukkig niet van suiker..
, al mag er best een beetje afsmelten bij beiden. Serada schreef:Dit is de stal waar Dave en ik geweest zijn...http://friesianhorsestables.com/nl/paarden.html
Heb wel een paar gezien op de website waarvan ik denk.. woooooooooooooooooow 
ik ga je meteen ook wel weer verlaten...ga proberen te slapen;-)! Sporten was weer heerlijk vanavond!