Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:30

scheelt me de trap op en neer lopen :p Heb je alweer wat leuks gezien qua paarden? Je ging vanmiddag toch nog kijken?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:32

Esther28 schreef:
Dus...vrijwilligers om te groomen, in te vlechten en voor te lezen???? :D
Haha ik ga toch binnenkort gewoon eens een B proefje oefenen hoor, gewoon voor de lol.

Uuhhhm Imre...? :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:33

Ceriadwen schreef:
scheelt me de trap op en neer lopen :p Heb je alweer wat leuks gezien qua paarden? Je ging vanmiddag toch nog kijken?

Jaah was heel erg leuk en we hebben beslist alles nog niet gezien. We moeten gauw weer een keer terug om de andere, leuke paarden ook te bekijken.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 07:48

Stef_Rashidi schreef:
Esther28 schreef:
Zo net ff een wereldreis gemaakt voor een vliegenmasker:
Hypoplaza, hadden niet de goede-->Mr Ed-->gesloten op maandag-->Stahro--> lunchpauze tot 13.30-->Hyporama, en daar hadden ze uiteindelijk het gewenste masker in de goede maat....

En het resultaat daarvan is een arabische alien :D

Afbeelding

haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:49

Uhm Esther van Vincent.....plekjes/zweertjes op de tong komen ook voor als je paard een plantje uit de wei heeft gegeten waar hij wat gevoelig op reageert.....maar altijd goed om zijn gebit te laten doen als je twijfelt.
Meestal trekt het vanzelf weer weg, na een dag of tien.

Ik had gisteren zo'n leuk sollicitatiegesprek, ben benieuwd of het wat wordt, hoor maandag meer! Ik heb ze een compliment gegeven voor de duidelijkheid in de solliciratieprocedure, ik maak wel eens anders mee! Vonden ze stiekem leuk, dat complimentje. Het schijnt voor veel bedrijven moeilijk te zijn om zich aan de sollicitatiecode te houden. ....

storm was erg braad aan de longe. Wel effe piepen en een bokje, waarop Esther/Vera dan weer moet lachen :)....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:50

Mijn vinger typt verkeerde letter....sollicidatie....Stormgebraad..

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:06

Jetta schreef:
Uhm Esther van Vincent.....plekjes/zweertjes op de tong komen ook voor als je paard een plantje uit de wei heeft gegeten waar hij wat gevoelig op reageert.....maar altijd goed om zijn gebit te laten doen als je twijfelt.
Meestal trekt het vanzelf weer weg, na een dag of tien.

Ik had gisteren zo'n leuk sollicitatiegesprek, ben benieuwd of het wat wordt, hoor maandag meer! Ik heb ze een compliment gegeven voor de duidelijkheid in de solliciratieprocedure, ik maak wel eens anders mee! Vonden ze stiekem leuk, dat complimentje. Het schijnt voor veel bedrijven moeilijk te zijn om zich aan de sollicitatiecode te houden. ....

storm was erg braad aan de longe. Wel effe piepen en een bokje, waarop Esther/Vera dan weer moet lachen :)....

Nou Jet ff duimen dan!!

Die plekjes zitten er al langer.. alleen dacht ik van dat trekt idd wel weer weg. Maar de veearts was er nu toch dus heb ze daar ook maar gelijk naar laten kijken. De plekjes komen overeen met waar zijn hoektandjes zitten dus hij heeft gewoon een paar keer gebeten of iets.. Vanmorgen was meneer alweer een stuk alerter en fitter dus komt wel goed. Denk nu gewoon een flinke dip en daarmee een weerstand die iets te laag werd. en misschien toch ergens een ontsteking... maar de AB kan zijn gang gaan. Heb niet het idee dat het iets dramatisch is. Maar voelde me er gisterochtend echt niet lekker bij.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:31

Ik duim! Komt goed hoor, Vincent is een sterk peerd in de bloei van zijn leven!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:40

Jetta schreef:
Ik duim! Komt goed hoor, Vincent is een sterk peerd in de bloei van zijn leven!

Oh dat weet ik wel:D Daarom ben ik ook niet overmatig bezorgd. Was alleen gisterochtend dat ik gewoon kon zien dat het niet lekker ging. Had ook kunnen zeggen ik wacht het nog even af, maar dat vind ik niet eerlijk tegenover hem. Hij is nooit ziek en als hij dan ziekjes is dan moeten ze er maar even naar kijken. Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig of te laat. Denk dat ik er meer dan op tijd bij was zeker zoals hij er vanmorgen bij stond. Vrolijk en wakker. Wel zo prettig:D

En zijn tanden zijn ook gelijk weer gedaan. Er zaten 2 scherpe randjes en eigenlijk had hij pas in Oktober weer naar de tandarts gemoeten.. dus nu heeft ie effe een extra beurtje gehad. In oktober doen ze hem zowiezo nog een keer ter controle maar dan zal er ook vast wel wat zitten.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:30

Ook haloowa dames...eindelijk avond en voldaan van het sporten op de bank met een glaasje wijn. Wat een rust hieroo... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:30

Heeej Stef, i see you... :wave:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:33

Zie net dat het onwijs slecht weer gaat worden vannacht.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:37

Ja t onweerde begin van de avond al een beetje en later op stal nog een keer een rommel en flits....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:38

Volgens buienradar hebben we het ergste al gehad zie ik nu, wat water kunnen ze wel tegen.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:39

Tis raar weer en morgen ook weer zoveel regen.... -O-

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:42

Esther28 schreef:
Tis raar weer en morgen ook weer zoveel regen.... -O-

Heel de week geloof ik, als ik het zo zie......hopelijk wordt het daarna gewoon weer zomer en krijgen we niet zo'n slechte augustusmaand als vorig jaar.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:43

Twinklebel schreef:
Volgens buienradar hebben we het ergste al gehad zie ik nu, wat water kunnen ze wel tegen.....

Ja dat kunnen ze makkelijk hebben. Ze zijn gelukkig niet van suiker..

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:44

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:46

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ja dat kunnen ze makkelijk hebben. Ze zijn gelukkig niet van suiker..

Zou niet best zijn, dan vond ik nog weinig paard terug morgen.... :+ , al mag er best een beetje afsmelten bij beiden.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:48

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:49

Twinklebel schreef:
Zou niet best zijn, dan vond ik nog weinig paard terug morgen.... :+ , al mag er best een beetje afsmelten bij beiden.

Haha jaa alleen een hoopje suiker... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:16

Jeutje, iedereen pleite??

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:16

Nope kom net binnen vallen en ga zo mijn bed invallen. Morgen eerste dag dus moet uitgerust aankomen :D Heb wel een paar gezien op de website waarvan ik denk.. woooooooooooooooooow

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 22:18

:wave: ik ga je meteen ook wel weer verlaten...ga proberen te slapen;-)! Sporten was weer heerlijk vanavond!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:21

Lin.. hoe laat ben jij er mrg voor het buiten zetten der ruinen van het Langelaanse??