Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 09:33

Press, Tink was niet zo groot hoor, ze was GROOTS!

Heerlijk Aman, een loungebank in je tuin!

Het lijkt ietsje koeler vandaag...gisteravond kwam er ook een fris windje opzetten. Gezellig geBBQ't met man en kinders. Vanochtend een bietje uitgeslapen, jaja, die koele witte wijntjes... ;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:16

zo iedereen lekkr op het strand :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:19

hallowaah !!
Kom me ook weer ff melden :P
zaterdag met mn vriend op 't strand gelegen, heeeerlijk :)
gister hele dag in de tuin bij pa & ma en s'avonds gebbqt tot het koud werd :P
vndaag de hele dag in de tuin gelegen bij schoonmoeders (flink verkleurd :D) en nu ff kijke hoe vriendlief met zn neefje aant balletje trappe zijn :P
morge weer werke :(
vrijdag huisje kijken !! :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:22

vanaf vandaag mogen bij ons de paarden dag en nacht het land op! Storm zal blij zijn, hij heeft het te warm op stal.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:25

leuke foto's allemaal !! :D
moet nog even verder terug lezen tot ik weet wat er met doodle en yade is (wist natuurlijk al wat er met yade was mr nu ister denk nieuw nieuws ??)
ff doorlezen nog :P gaat alleen nie zo fast op mn mobieltje, erg irritant, mr zit morge pas weer op de pc....

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:26

Jetta schreef:
vanaf vandaag mogen bij ons de paarden dag en nacht het land op! Storm zal blij zijn, hij heeft het te warm op stal.

lekker zeg dat dat nu al kan !! :D
wij zijn gister pas voor 't eerst n klein uurtje geweest dus mag nog wel ff wachten..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:34

waarom gaan alle paardjes ruzie maken ?? :(
arme doodle ! En dan ook nog eens een reactie op de pijnstiller of AB.. Arme poowny !

En hoop voor je ireen dat je indd nu eens een goede diagnose krijgt, nu zit je ook niet lekker natuurlijk ! :(
sterkte en succes woensdag ! Ook met trailer, begrijp dat ze dr nog nooit op is geweest ?? ;)

marjo, balen van je sokken !! Hoop dat je ze dr snel af krijgt, misschien als je bij een andere winkel gaat ? En de bon meeneemt zodat ze kunnen zien dat je betaald heb ?? Dat ze 't eraf kunnen halen misschien ??

Hebben we allemaal fijne paasdagen gehad ?? ;)
ik voel mezelf helemaal gloeien :P hihihihhi
lekker zo'n zonnetje de hele dag :P

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:57

Jetta schreef:

Ze mogen hier ook al dag en nacht maar iedereen vind het eigenlijk nog iets te vroeg in het jaar daarvoor.
Scheelt wel dat de boxen hier ontzettend koel zijn,dat heb je in die oude koeienstallen,heerlijk voor de paardjes 8-)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:05

Tja, Storm staat ook in een koeien stal, iets moderner misschien dan die bij jullie op stal, }:0 want de oudere koeienstal is hier ook lekker koel. Hier vinden ook veel mensen het nog te vroeg, maar Storm is wel gewend geweest om altijd buiten te staan. Hij is ook nog erg jong, met een ouder paard zou ik ik misschien ook nog even wachten, of als ik een paard met dun vachtje had gehad. Storm heeft een stevige zomervacht. En we hebben al netjes rustig aan opgebouwd. Dat is misschien nog het belangrijkste /3 .

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 07:16

morge, Jet lekkr hoor dat je jonge man buiten kan gaan slapen, hij is nog jong dus kan dat makkelijk hebben ook het type paard daarvoor :D, Tank moet verlopig effe wachten met dag en nacht, maar is niet zo erg, hij gaat in de kudde naar buiten en als ik savonds kom haal ik hem binnen :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 08:35

guten morgen
15 graden en weer lekker zonnetje.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:15

Hey mam, je moet eff op de vorige pagina kijken naar vigo en garfield dan kan je goed zien dat garfield al groter is

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:23

Lekker hoor dat storm dag en nacht naar buiten gaat.

kyra en peeps gaan 1 juni dag en nacht naar buiten op hun nieuwe stal.

Ik net weer blokuur gelest en vrijdag weer.
Na vrijdag heb ik er 10 uur opzitten.
Les ging goed.
Alleen kijken wordt er nu ingestampt, dat vergeet ik wel is bij zijstraatjes.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:38

gaaan kyra en peeps verhuizen dan?

Morning trouwens.
Staleigenaresse heeft even geholpen met afspuiten en AB geven :D ging als een trein vanmorgen.
Nu staan ze lekker gras te eten , kleintje pils met zn kreupele pootjes, ahh

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 14:01

pff.. nog anderhalf uur werken met dit heerlijke weer !
straks lekker delfse hout in met Soofje :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 14:15

Hallo lady's

Hoe is het met Wannadootje Pres? Gaat het alweer wat beter. volgende week ben ik lekker een weekje vrij en dan wil ik even komen buurten........ ook eventjes bij Jetje.

Blando gaat vanaf volgende week dag en nacht. We gaan eerst nog even deze week tot 21:00 uur 's avonds.
Heb Mirjam gecharterd om maandag even met Blando te helpen om te kijken of we hem onder het tunneltje door gaan krijgen. Qua hoogte gaat het makkelijk, Willem past er ook makkelijk onderdoor met zadel en al en die is 7 cm hoger dan Blando maar ik ben bangepoepert.....

Irene, laat je het weten als je iets van Yade weet? Ze heeft ook elke keer wat..... pfff paarden..... vanmorgen was er bij ons ook eentje over zijn staldeur gesprongen omdat hij alleen stond. Gelukkig ging hij zelf weer terug met z'n benen, was wel gewond maar weet niet precies wat?????

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:41

Gezellig, Kaar. Kom maar hoor! Ik kom ook snel bij jullie kijken, ben benieuwd. :j
Ja, Kaar, jij bange poeperd! Blan is wel braaf, maar als jij gaat trillen :):) , trilt ie natuurlijk vrolijk mee, jij bent immers de BAAS! 8-)

Stormie heeft zijn eerste buitennacht van dit seizoen goed doorstaan. Hij was heel verbaasd, toen ik de andere paarden, die niet buiten waren gebleven, erbij ging zetten. Ze werden één voor één verwelkomd door Storm. Lief hè? <3 Daarna haalde ik hem op om te werken. Dat ging prima, zadel, hoofdstel, longe, tempowisselingen, niets was hem teveel. We gaan goed /3 !

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:07

knappe stormpie!!
Hihi komt goed kaar met het tunneltje! :D past best!

Wannadoo'tje gaat nog niet zo goed. Vanmorgen weer veel pus uit de wond dus even afgespoten.
Vanmiddag heeft de staleigenaresse de veearts toch nog even laten kijken en die was niet tevreden. Maargoed ze dachten ook da het niet zo diep was. En dat is het wel. Dus ga morgen even zelf langs de kliniek om te overleggen... Nu maar even kijken hie het met hem is...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:41

Jeetje wat rot om te horen Pres. Hoop dat het snel weer overgaat en dat hij weer beter wordt.....

Nog eventjes werken tot 23:00 uur en dan morgen weer vrij........ :=

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 18:45

Arme Doodle! Geef hem maar een dikke knuffel van tante Jet!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:53

Aman onze Sien is precies de helft van haar broer, jullie Garfield hihi.
Ze ziet er wel goed uit,maar weegt maar 3 punt 2 kilo en die rooie van jou weegt al 6 kilo.
Zielig voor mijn Sientje hoor.

Ireen heel veel succes met Jade en Press hoop dat Doodle ook gauw opknapt.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:25

Arme Doodle !! :(

vanavond lekker uurtje in delfse hout gereden met Soof en Syb :D
ging goed :) was wel wat drukker dan de vorige keer toen we naar buiten gingen maar is goed gegaan :)
toen ambertje nog ff op 't land gegooit, in die tussentijd naar huis geraced om ff te eten, toen weer terug en ambertje op stal gezet :P
toen weer naar huis om nog ff een bak sla leeg te eten, nu gauw douchen en m'n bed in :P
morge waarschijnlijk weer zo'n heen en weer dag :P
weer lessen morgen avond en dan s'avonds misschien weer ff ambertje op 't land gooien als dr meerdere meegaan :) kan ik weer tussendoor ffkes eten thuis :P hihihihi
handigggggg :P

zo,. nou maar weer de pc afsluiten :P
Toedelss !!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:49

vanavond was meursing op stal en wannadoo liep nog erg slecht dus even om een nieuwe tube pijnstillers gevraagd.
Na een lekker shotje anitbiotica en pijnstillers zijn we ee lekker stukje gaan wandelen met doodle en wyssie. Met wyssie loopt hij wel een stuk vlotter :D is weer goed voor de doorbloeding en de uitstroom van vuil.
Voor en na lekker afgespoten ( jaja hij ging er zo waar in ;) en het lukte helemaal alleen *jeeeej* )
vanavond nog even op de wond gedrukt on het vuil eruit te drukken en dit liet hij toe.
Op een gegeven moment likte hij er heel voorzichtig aan , dus de pijnstillers werken goed, ervoor mocht ik er niet bij in de buurt komen.
Hij blijft zo braaf <3

ireen wanneer ga jij naar de kliniek?

Lekker hoor rondje buitenrijden!
Mis nu wel dat ik niet een stukje kan stappen met doodle'tje
komt wel weer.

Leuk kaar als je volgende week komt kijken bij de knappe poownies! :D

hebben mandy en blan het lekker naar hun zin?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:21

morge, geef doodle nog maar een dikke kus van me, gelukkig dat die pijnstillers goed werken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:36

Arme Doodle.. waar zit de wond eigenlijk?
Yade heeft vorig jaar zo'n vieze wond gehad op haar sprong, toen heb ik van de veearts vetramil (honingzalf) gekregen, werkt super ik smeer het nu op ieder wondje en er gaat zelden nog iets ontsteken.

Yade moet vanmiddag naar de kliniek :=
Gisteren maar weer even met beenbeschermers geoefend, dat vindt ze zo eng achter. Transportbeschermers ga ik niet meer proberen, is alleen maar gevaarlijk bij haar op de trailer. Gisteren 3 in 1 beschermers om gedaan en ze loopt zelfs daarmee alsof ze in haar broek gepoept heeft, maar geen paniek meer in ieder geval :)

Ze is wel eens op de trailer geweest hoor Chantal, tot nu toe ging ze er steeds braaf op, ze heeft alleen wel even tijd nodig om eerst wat te kijken en blazen. Hoop dat ze er vanmiddag ook gewoon in gaat!

Tank ziet er ook goed uit zeg!!