Heerlijk Aman, een loungebank in je tuin!
Het lijkt ietsje koeler vandaag...gisteravond kwam er ook een fris windje opzetten. Gezellig geBBQ't met man en kinders. Vanochtend een bietje uitgeslapen, jaja, die koele witte wijntjes...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en nu ff kijke hoe vriendlief met zn neefje aant balletje trappe zijn 

hihihihhi
Jetta schreef:vanaf vandaag mogen bij ons de paarden dag en nacht het land op! Storm zal blij zijn, hij heeft het te warm op stal.
want de oudere koeienstal is hier ook lekker koel. Hier vinden ook veel mensen het nog te vroeg, maar Storm is wel gewend geweest om altijd buiten te staan. Hij is ook nog erg jong, met een ouder paard zou ik ik misschien ook nog even wachten, of als ik een paard met dun vachtje had gehad. Storm heeft een stevige zomervacht. En we hebben al netjes rustig aan opgebouwd. Dat is misschien nog het belangrijkste
.
, Tank moet verlopig effe wachten met dag en nacht, maar is niet zo erg, hij gaat in de kudde naar buiten en als ik savonds kom haal ik hem binnen

ging als een trein vanmorgen.
, trilt ie natuurlijk vrolijk mee, jij bent immers de BAAS! 
Daarna haalde ik hem op om te werken. Dat ging prima, zadel, hoofdstel, longe, tempowisselingen, niets was hem teveel. We gaan goed
!
past best!

was wel wat drukker dan de vorige keer toen we naar buiten gingen maar is goed gegaan 

kan ik weer tussendoor ffkes eten thuis
hihihihi

is weer goed voor de doorbloeding en de uitstroom van vuil.
en het lukte helemaal alleen *jeeeej* )