Kan het niet bevatten, het is zo herkenbaar!!
Weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, maar het is zoo leuk om te lezen!
echt bizar..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjel schreef:Ik ben ook geinteresseerd in een PB!![]()
Ben heel benieuwd. Staan er ook echt dingen in die je nog niet wist of vooral heel veel herkenbare dingen?
Sjel schreef:Het heeft natuurlijk altijd iets zweverigs denk ik.
Dat ik destijds bij een medium ben geweest begon zij over Maes zijn darmen, die moest ik na laten kijken. Daar drong zij echt heel erg op aan, want het was zeer ernstig. Ik ben toen niet naar de DA gestapt, vond het ook een beetje vreemd om te zeggen van "Hallo meneer, kunt u Maes zijn darmen even nakijken? Mijn medium zegt namelijk dat er iets mis mee is."
Had ik het maar wel gedaan, want 4 maanden later kreeg hij gigantische koliek en is met spoed op zaterdagnacht naar Utrecht gebracht; 50% kans op overleven. Hij is gelukkig nog steeds bij mij, maar dat zijn toch wel onverklaarbare dingen! En zo zijn er nog wel meerdere dingen waar zij over begon, waarvan ik dacht huh? Ik geloof er om die redenen dus wel in, in haar in ieder geval wel!
Edit; Ik heb je PB even gelezen Martien, klinkt als een leuke merrie. Voor mij is het natuurlijk lastig om te zeggen of het klopt, maar het is net wat je zegt, sowieso erg leuk om te hebben!
MartineC1711 schreef:Dat vind ik zo bijzonder he, dat ze zoiets vooraf heeft kunnen zeggen.. Hoe kan dat nou?
ja het is ook echt een schat van een paardje! een hart van goud en goudeerlijk.
Superaanhankelijk en als ze je vertrouwd gaat ze voor je door het vuur..
Nog nooit zo'n gevoelige en lieve pony meegemaakt