Jaa indd en als ik het dan ook nog op de manege kan regelen met de paarden zodat ik kan blijven rijden zou het al helemaal perfect zijn ben nog steeds aan het denken wie ik allemaal op me lijstje ga zetten..
_Lucy
Geplaatst: 29-12-10 15:16
nou ik ga naar faron, weer ff bandages oefenen en misschien er nog ff een rondje er op ofzo
Hoi, hoi... mooi dat je nieuwe laptop zo mooi is... nu hopen dat hij ook goed werkt. Ik heb net mijn eerste muts in opdracht verstuurd ik hoop dat degene er blij mee is. Heb ook net muts en sjaal voor mijn tante gemaakt... ben echt fanatiek aan het haken ik verveel me dus niet... ook iets van een blog aan het opstellen zodat ik nog wat beter mijn haakwerk en ander gefröbel kan showen.
Ja hij werkt vast wle goed (hooop ik) Leuk van je mutsen! Zijn ook mooie mutsen en als je er zoveel tijd in steekt is het altijd leuk alsje er iemand blij mee kunt maken !
lekker gewinkeld net.. in GRONINGEN. dacht kom met leuke dingetjes thuis heb ik alleen een portomonee gekocht:S. ook leuk maar niet helemaal wat ik bedoelde. dus ter vervanging daarna nog even naar de film geweest. meet the parents little fokkers geweldige film