whaaa, maar ik moet ook foto's maken van jou en suprise he! want daar kwam ik dan ook voor (: met mn camera (: &loes; super! van je engels, jammer van natuurkunde.
ging net een stukje man bijt hond kijken, heb zo hard gelachen! was zo'n transgender vrouw, zegt ze zo; I'm looking like a man, but I'm feeling like a bitch x)
hahaha sanne dankjewel van je reactie op hyves! ik heb morgen nederlands tekst en wiskunde. wiskunde moet wel lukken, nederlands wordt zowiezo niks, daar haal ik altijd onvoldoendes voor (tot we dit jaar een havo examen krijgen en ik een 9 haal! maar dit x is het geen examen...)
ik heb morgen proeftoets van Biologie, heb niet zo heel veel geleerd, had geen zin in xD ging vanmiddag na school ff naar huis, ging mike meer, heb ik paardjes gevoerd en toen naar hem gegaan was wel gezellig
maar ik heb keelpijn, heel irritant maarja ik heb ook een haat aan school, Loes jij bent goed bezig (met engels xD) en Sanne Emma en claire gaan daten ofzo
pfffffffffff waar om kunnen ze nu niet 1x het makkelijk maken?? we hadden een nederlandse tekst.. nou echt academisch niveau dus onleesbaar als ze met een bladblazer het schoolplijn staan schoon te maken.. ik moet nu nog gaan leren voor scheikunde en m&o maar ik heb zoo geen zin he..
aah dat is wel kút Loes, Bij ons is er een meisje superverkouden/ziek. Om de 10 seconden moet ze keiirritant hoesten. Ze kan er zelf niks aan doen, maar wel heel irritant.