Suuskipje schreef:Op wie denken jullie dat Jeroen nog meer zou kunnen rijden. Tot dusver heeft hij op Marije, Snippie, Pepsi, Leize en Duke gereden, en we willen eigenlijk weten wat ie nog meer wel aan zou kunnen. Hij heeft een goede rem maar niet echt oog voor 'enge dingen' waar een paard van kan schrikken, dus paard mag sterk en snel zijn maar neit te schrikkerig. Zelf zat ik te denken aan Imani of Maxima, dat zou best wel kunnen toch?
Ik denk ook Berend en misschien als Hero (heb ik zelf eens op gezeten en die voelt heel zeker) van de zomer lekker mee loopt is dat ook wel een goede keus. De wat grotere fjorden, Sax of Ferijda of Rapido (is alleen geen fjord
).
Imani is braaf (maar zou ik niet zo snel een man opzetten, waarom weet ik eigenlijk niet), maar Maxima kan wel eens een geintje uithalen (even weg springen zodat ruiter in plas belandt
) Josha wordt elk jaar braver maar was eerder zo'n spiekerd die wel boskabouters kon zoeken.
Madelin, Classic en Happy ken ik niet zo goed. Als Madelin echt trapt zou ik Jeroen daar niet opzetten dat voelt hij denk ik nog niet goed aankomen en je hebt echt een probleem als je net geraakt wordt.
Maar wat hij tot nu toe op heeft gereden zouden ook mijn eerste keuzes zijn als ik paarden met verhuur zou meegeven, plus Berend dan.