Olijkje schreef:Loees ik ga dood, de bus rijdt niet.
VRIJ
VRIJ
VRIJ
SPIJBELEN
SPIJBELEN
SPIJBELEN
heerlijkheid.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helemaal roze nog !

)
(jaja, had ik toch nog iemand dichtbij
)
Die ga ik maar alvast uitprinten en ergens in m'n kamer ophangen denk ik, kan ik me alvast op JT verheugen.
want iehl ik heb echt superveel schoolwerk, volgende week gewoon 5 toetsen, terwijl we er eigenlijk maar 3 mogen...
nouja, ze hebben van 2 pw's een so gemaakt dat 2x meetelt, maar voor nederlands maakt dat niet uit want de cp's tellen ook 2 keer mee?
en twee weken daarna dan pww...

ik geen hallelujah spelen, haha.

Piano ook trouwens, maar mijn handen kunnen echt niet tegelijkertijd afzonderlijke dingen doen..
Nouja, bij gitaar moet dat ook, maar toch op een andere manier.
Ik hoop dat ik na de zomervakantie op les mag, moet even kijken of dat samen gaat met zangles en paardrijden. 
Amelie Poulain vind ik wel echt supermooi.
Ik kijk die film ervan nu op school een stukje tijdens aardrijkskunde en mentorles.
(niet dat het iets met ak te maken heeft, ik heb gewoon een coole mentor
)
luister 'm nu 

het duurt allemaal echt superlang bij mij en dan heb ik geen zin meer.
maar bijv. een vriendin van me die heeft zichzelf gewoon in 2 weken tijd de basis van het gitaarspelen aangeleerd... en dan denk ik: 'dat wil ik ook kunnen'

wilde eerst arccodeon, maar omdat ik niet in de plaats woonde waar ze dat gaven zou ik voor eeuwig onderaan de wachtlijst blijven staan, echt dom