Lekker weer terug van weggeweest en een hoop bij te lezen: leuk!
Lisanne , alweer een beetje bijgekomen van alle hectiek? Gecondoleerd met je kat!
Ruitje: gefeliciteerd met je nieuwe kast En begrijp ik nou dat jullie gaan samenwonen? Wat onwijs leuk voor jullie joh! Geniet ervan!!
Linds: Gave foto's, heb al gereageerd in je topic Nog bedankt voor het checken van mijn dikke Tiffes
Wij hebben een paar heerlijke daagjes in Zeeland gehad, was erg koud daar, maar het was echt super! Hebben lekker veel gelachen, gesnaaid, gezopen en spelletjes gespeelt (jaja netjes met kaartjes en dobbelsteentjes enzo) met zijn tweetjes Lekker naar Sluis geweest, is een leuk dorpje, en lekker uit eten geweest in Breskens, daar woont een goede vriend van Nick Al met al dus een geslaagd uitje!!
Gisteravond weer lekker naar stal, sta ik Tiff dr hars tussen dr uiers weg te halen, kijk ik vervolgens naar mijn handen, zijn ze helemaal nat! Staat Tiff gewoon lekker uitgebreid melk te geven Ik er daarna aan trekken, spuit het er gewoon uit... echt heel maf Gisteravond nog maar even aan Doc gevraagd, die kwam nog voor de nageboorte van zijn knappe merrie, die vond het ook maar vreemd! Het komt waarschijnlijk door hormonen en omdat ze eens een veulen gehad heeft... hmmm ik vind het maar gek
Ook weer lekker gelongeerd... het was een stoute, dikke pannekoek! Ze was lekker los door haar lichaam, maar ooohh ik heb wel gelachen om dr, ze heeft nu een maand niks gedaan en ze deed net of alles nieuw voor dr was en dat ze een jonge springkikker was... lekker dier
@ jarrah: heeft ze misschien pas een veulen gehad zonder dat je het doorhad? Liep er niet een hummetje met je mee?
@ ruitje: wanneer heb je een bijzonder zadel?
Venga trapt nog steeds in de truuk met het emmertje. Meneer kwam weer vrolijk naar voren rennen. Dat zorgt ervoor dat ik gewoon weer binnen een kwartier weer op het erf ben.
Wat een leuk veulentje!!! Gefeliciteerd doccie Cees en familie!
Thanx voor de berichtjes! Het gaat wel weer.. Drukte van de scriptie is weg.. Mijn kat mis ik erg, maar ik ben nu veel rustiger omdat ik niet steeds geconfronteerd werd met zijn zielige bekkie... Tjelle heeft weer nieuwe schoenen, dus dat is ook opgelost!
Gister hebben veel het nieuwe veulen vlak na of bij de geboorte kunnen zien, wat een geluk! Doc en familie van harte! Jarrah; Tiffes is schijnzwanger? (van Alief) Noah ook bij de pedicure geweest gister, hij kan weer even vooruit.
Lekker weer terug van stal! Na een ruime maand eindelijk weer gereden en madam deed het heerlijk! Met een dikke buik en melk gevend en al... maar ze deed het wel allemaal maar weer mooi!
Ik ben helemaal weer in love... wat een heerlijk dier
Wow dan was je zeker vroeg Kim! Ik was om kwart over 11 op stal (ik was fanatiek op de fiets jaja) en toen was je er al niet meer! Jammer dat die stijf was, maarja kan gebeuren! Ik heb Tiff ook gereden, die was niet stijf, maar ik wel! Jeetje ik zat dat paard gewoon in de weg.. kon me toen ook wel voorstellen hoe een paard zich voelt als die vast zit in zijn lichaam
cykie
Geplaatst: 09-05-10 14:57
Hallo allemaal. Zo ik kom ook gezellig meekletsen hier ipv alleen maar meelezen... Nog even ter info. Ik ben Cynthia van Falija. Zal nog een keertje mijn profiel bijwerken met foto's. Moet nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt....
vandaag weer naar de paarden geweest. eerst mee op wedstrijd met marius daarna king doen. was erg braaf. wel lekker druk !!! was wel een heel mooi weer. niet te koud en niet te warm ook geen wind
daarna nog even Horsemanship en VD geoefend voor de opendag. hij zet zich egt super goed in . lijkt net of die weet dat die donderdag moet presteren ahaha
He Cynthia, welkom in het topic van de gm . Het is een gezellige boel hier . @King; als ik je nog kan helpen met naambordjes maken van de rassenpaarden voor de polderdag, laat maar weten.
noah : ik heb ze allemaal al af meerdere rassen ook uitgewerkt die niet in de kampjes staan, maar die ik wel graaag wil laten zien, zijn dan de meest voorkomende. ze zijn door cassandra van abeltje al mooi gesielt dus is niet meer nodig dank je wel
nikkielvis
Geplaatst: 10-05-10 07:32
Goeiemorgen...
Cynthia het is je gelukt...
Niet veel gebeurt in dit topic zie ik... Iedereen druk met andere dingen bezich...
Marion het weer bericht graag. Of heb je nog geen andere computer?
Lisette ik zag je gaan gister. Ging lekker toch zo over de baan.