Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij wordt 6
Broccoli schreef:Ik hoef eerlijk gezegd ook geen hele verslagen van Kirs en Gina te lezen. Bespreek dat gewoon onderling, persoonlijk, en niet via dit topic op bokt? Ik vind het een beetje irritant lezen. Melissa zet een leuke foto neer en jullie zitten de hele tijd of Gina te kletsen. gezellig voor jullie, maar voor anderen (?) niet zo interessant denk ik.
Melissa, super mooie foto!!
?! 
Broccoli schreef:Ik hoef eerlijk gezegd ook geen hele verslagen van Kirs en Gina te lezen. Bespreek dat gewoon onderling, persoonlijk, en niet via dit topic op bokt? Ik vind het een beetje irritant lezen. Melissa zet een leuke foto neer en jullie zitten de hele tijd of Gina te kletsen. gezellig voor jullie, maar voor anderen (?) niet zo interessant denk ik.
Melissa, super mooie foto!!
gina2003 schreef:Vidn het wel grappig, iedereen mag zijn verslagen doe van hun paarden, maar wij niet..
Nou ja, weten wij ook waar we aan toe zijn..
Emmaa_ schreef:gina2003 schreef:Vidn het wel grappig, iedereen mag zijn verslagen doe van hun paarden, maar wij niet..
Nou ja, weten wij ook waar we aan toe zijn..
Dit vind ik nou echt een rare opmerking.. Ik weet hier niemand die echt ellenlange verslagen plaatst hoor? Niet dat Kirs dat doet, maar als jullie heel erg lang over Gina willen praten, kan ik me voorstellen dat sommige mensen dat liever over PM of de telefoon hebben ofzo.
gina2003 schreef:Ik ben niet aangebrand, maar vind het belachelijk dat iedereen hier wat neer mag zetten maar dat verhalen van Gina overbodig zijn, dat zijn je eigen woorden, niet die van mij, dus ik ben niet aangebrand ik reageer hier alleen op!