O, haha heb ik ook xd. 10 proefwerken waarvan 4 tentamens >.<
Anoniem
Geplaatst: 18-01-10 17:12
Knap hoor Marloes! Bij mij is in een binnenbak echt een ramp. Met ik een veel te hoge iso er op zetten, en dan wordt hetect bar en bar slecht... Agja, met kamp is het meeste toc buiten!
Ik heb net geleerd En jullie zijn zo weer een aantal pagina's verder! Ooh, pizza en B&J! Vooral B&J!
Haha, ik vind 10 al veel hoor . En dan ook nog 3 hoofdstukken, of 4 .. En tentamens en bah ik haat het en ik ga ervan stressen xd. En dan ook nog kringkamioenschapen het weekend erna ..
Ik flip nu al, en heb r nog maar 1 gehad
Anoniem
Geplaatst: 18-01-10 17:24
Jetske_ schreef:
woow 12, in één week?!
12 in een week ja..
Precies 5 dagen
Snoekiej
Geplaatst: 18-01-10 17:25
Ik ben gezegend met het strand op een half uur rijden afstand Echt super! Ik kom er niet zo vaak, maar zodra ik mijn E rijbewijs heb wil ik om de 2 weken! Ik mis hier wel een groot ruitergebied als de Veluwe, met bos en waar je niet na een uurtje uitgereden bent. De Vlietlanden is wel dichtbij, maar dat rondje rijd ik in een half uur
En de landen waar ik geweest ben: Spanje, Griekenland, België, Aruba, Dominicaanse Republiek, Frankrijk, Oostenrijk, Italië, Canarische Eilanden en dan nu Zuid-Afrika!
Ik heb deze maand (heel januari) tentamens. Gelukkig had ik maar 2 vakken en 2 hertentamens van de vorige periode. Dus 4 tentamens verspreid over een maand Woensdag heb ik mijn laatste, en dan heb ik nog 1,5 week vrij voor ik weer begin.
Leuk dat je meegaat Natalie! Wat kan jij mooie foto's maken zeg! Ik heb sinds kort gewoon zo'n simpele digitale camera, maar ik zal ook wel foto's maken Al kan ik het niet Gaaf Antal! Ik heb het ook deels voor mijn slagen gekregen!
Kom net bij Vorstin vandaan. Heb haar lekker losgelaten. Morgen komt de fysio, ben benieuwd..
Ik ging voor de grap kijken of er al op stond hoelaat de ring is en op welke dag, heel fijn op zondag ochtend.. hij gaat om 9 uur open En gezien het zeker 1 uur rijden is is het heel vroeg vertrekken dus...