Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amber2202 schreef:Binar schreef:Morning!!
Pff druk dagje op t werk, jemig, er ligt weer een stapel joh!
Bij mij ook
(moet je volgens mij de draadjes niet knuffelen, maar het was immers de testdag)
Princesspres schreef:Ben echt heel erg blij met de paddocks! Is echt paradijs voor de knollies!
Ga nu weer even een stukje green mile kijken. En tussen door even lekker showeren. Wil vanavond vroeg naar bed heb weer genoeg te doen...
Fijne avond allemaal!
KuS pressie!
Ben benieuwd of het gelukt is
Binar schreef:Heb trouwens net chocola gehad van een klant![]()
We hebben haar hypo geregeld maar was nogal beetje gedoe met een risicoverzekering, uiteindelijk vrij snel rond gekregen... ze was blij dat t zo goed gergeld was, dus dat is fijn
Vanmiddag maar lekker snoepen
Binar schreef:amber2202 schreef:
Bij mij ook
Vind je dat niet fijn dan??
Ik wel hoor, tijd vliegt voorbij
Liever teveel te doen dan teweinig![]()
Ik ga pas over uurtje lunchen
Johnie, Marley nog lekker gerend in t bakkie of heeft hij zich vandaag wat rustiger gedragen??
En moet beetje op me tenen lopen laatste periode.. 
hahaha..
Binar schreef:Heb trouwens net chocola gehad van een klant![]()
We hebben haar hypo geregeld maar was nogal beetje gedoe met een risicoverzekering, uiteindelijk vrij snel rond gekregen... ze was blij dat t zo goed gergeld was, dus dat is fijn
Vanmiddag maar lekker snoepen
) Ik blijf er van eten als er iets staat.. hihi
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:Ben echt heel erg blij met de paddocks! Is echt paradijs voor de knollies!
Ga nu weer even een stukje green mile kijken. En tussen door even lekker showeren. Wil vanavond vroeg naar bed heb weer genoeg te doen...
Fijne avond allemaal!
KuS pressie!
Uuuh, green mile kijken EN vroeg naar bed? Duurde tot 12 ofzo geloofBen benieuwd of het gelukt is
amanda1980 schreef:Ik heb een paar foto's van onze mannetjes. Ik kan ze alleen niet uploaden. Kan ik ze naar iemand mailen die ze wil plaatsen?

Princesspres schreef:Marjo_Wystan schreef:
Uuuh, green mile kijken EN vroeg naar bed? Duurde tot 12 ofzo geloofBen benieuwd of het gelukt is
ach twaalf uur op zondag avond als je om negen uur eruit gaat is toch redelijk optijd