als ik me camera niet vergeet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Ik weet denk ik wel wie er woensdag op zit
Pebbs schreef:hoooi
ik ga vanaaf met yoscha naar de manege, die rijd van 7 tot 8, dus dan ga ik wel ff een kijkje nemen bij de schimmel
Iriis_ schreef:Dat is jammer met een eigenpaard, kun je de nieuwkomers niet uitproberen..
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:hoooi
ik ga vanaaf met yoscha naar de manege, die rijd van 7 tot 8, dus dan ga ik wel ff een kijkje nemen bij de schimmel
7 tot 8 is het vrij uur?
vandaar dat ik het verkeerd had gezegd 
Astor schreef:Iriis_ schreef:Dat is jammer met een eigenpaard, kun je de nieuwkomers niet uitproberen..
En toen Worlino kwam dan? Had je Val toen nog niet?
Pebbs schreef:iedereen wilt wel op die schimmel...
Pebbs schreef:ik dacht dat je hem neit meer leuk vond...
Iriis_ schreef:
! Wat schatttig!
!! Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ik dacht dat je hem neit meer leuk vond...
dat heb ik nooit gezegd hoor. ik vind alleen dat hij ontzettend ver***** is en dat ik er ontzettend van baalde. kan er toch niks aan doen, dus moet ik er wel op verder rijden. En ook al zou ik het gezegd hebben, dan zou ik het nooit zo bedoeld hebben. Ik heb met hem een bepaalde band op gebouwd vanaf het begin en dat ga ik niet zomaar weggooien.

Pebbs schreef:wat een ********* ouders heb ik toch !!
Astor schreef:Pebbs schreef:wat een ********* ouders heb ik toch !!
Nou ik wordt ook wel gek van iedereen hier

Pebbs schreef:oh zo kwam het op mij over
Als er wat is, wat dan ook, zeg het dan nuuu dan dat ik achteraf hoor van jaaa wat je doen deed of zei ... .
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:oh zo kwam het op mij over
maar dan kon je het toch beter zeggen, toen je dat dacht?
want nu lijkt het alsof je alles achteraf zegt en je mond houd als er wat is.Als er wat is, wat dan ook, zeg het dan nuuu dan dat ik achteraf hoor van jaaa wat je doen deed of zei ... .
Dat vind ik zoo irritant. het lijkt echt of er steeds wat word achtergehouden over mij, wat ik pas later te horen krijg als ik het erover heb.![]()